ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Πιο ήσυχο, πάντα ευέλικτο και ευχάριστο στην οδήγηση

 Σχολιάστε 
91.480 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2025)
Στο δρόμο: Πιο ήσυχο, πάντα ευέλικτο και ευχάριστο στην οδήγηση
2 Φωτογραφίες »

Με εξαίρεση το ευπρόσδεκτο φυσικά χαμηλότερο επίπεδο θορύβου στην καμπίνα και τη διάθεση για πιο ζωηρές επιταχύνσεις, το ανανεωμένο υβριδικό Yaris με τα 130 άλογα παραμένει γνώριμο, δηλαδή ένα άκρως ευέλικτο και εύχρηστο αυτοκίνητο, τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης.


Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα εντυπωσιακό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το υβριδικό Yaris στρίβει ουδέτερα επωφελούμενο από τη μείωση του βάρους.
2 Φωτογραφίες »

Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα εντυπωσιακό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το υβριδικό Yaris στρίβει ουδέτερα επωφελούμενο από τη μείωση του βάρους.


Η νέα πλατφόρμα, που το χαρακτηρίζει από το λανσάρισμα της νέας αυτής γενιάς Yaris, προσφέρει σε συνδυασμό με τις κόμπακτ διαστάσεις μια ξεχωριστή ευκινησία και ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό ταμπεραμέντο, που δείχνει να ταιριάζει με το περισσότερο «νεύρο» από το σύστημα κίνησης. Το τιμόνι έχει φυσική αίσθηση και όντας άμεσο και ακριβές σε γεμίζει με αυτοπεποίθηση, ώστε να τοποθετήσεις το αυτοκίνητο στην τροχιά που ακριβώς θέλεις.

Από εκεί και πέρα τα φαρδιά μετατρόχια, η «σωστή» ανάρτηση και οι 17άρες ζάντες συνθέτουν ένα σφικτό σύνολο, με τονισμένη σταθερότητα και προβλέψιμες αντιδράσεις, που σε παρακινεί να επιλέξεις τη λειτουργία Sport και να ευχαριστηθείς μια διαδρομή με στροφές. Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα δυναμικό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το δυνατό υβριδικό Yaris στρίβει σχεδόν το ίδιο ουδέτερα, όπως αυτό με την πιο ήπια απόδοση. Το eCVT κιβώτιο μπορεί να μην είναι ότι καλύτερο για σπορτίφ αναζητήσεις, ενώ η πλευρική στήριξη των καθισμάτων είναι ελλιπής, αλλά αυτό το Yaris σε εμπνέει να ξεχάσεις τα ρεκόρ οικονομίας (που εύκολα πετυχαίνεις) και να κινηθείς σε πιο fun to drive ρυθμό. Και όλα αυτά χωρίς να ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση, αλλά και χωρίς να χάνει σε άνεση μιας και η ανάρτηση φιλτράρει σωστά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος προσφέροντας μια υψηλή ποιότητα κύλισης.

¶ψογα σε αποτελεσματικότητα και τα φρένα που μαζί με την ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την ιδιαίτερη αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας, που εμπνέει το πιο δυνατό υβριδικό Toyota Yaris που έγινε ποτέ.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Toyota Yaris Hybrid με 130 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Kινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, συνεχίζει να καίει με το σταγονόμετρο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο ήσυχο, πάντα ευέλικτο και ευχάριστο στην οδήγηση
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
ford
LINGLONG VS UNIROYAL