Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ισορροπεί σωστά ανάμεσα σε άνεση και δυναμισμό

(27/11/2025)
Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω) έχει σφιχτή ρύθμιση ελέγχοντας αποτελεσματικά το βάρος και τις κινήσεις αμαξώματος που προκύπτουν από την δυνάμεις που ασκούντα
2 Φωτογραφίες »

Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω) έχει σφιχτή ρύθμιση ελέγχοντας αποτελεσματικά το βάρος και τις κινήσεις αμαξώματος που προκύπτουν από την δυνάμεις που ασκούνται κατά την οδήγηση.

Τα πρώτα οδηγικά διαπιστευτήρια του Deepal S05 έχουν να κάνουν με την ευκολία οδήγησης: Κάθεσαι, απλά επιλέγεις D από το δεξί μοχλοδιακόπτη στην κολόνα του τιμονιού και ξεκινάς με αρωγό την απόλυτα γραμμική απόδοση του κινητήρα. Ο μεγάλος κύκλος στροφής (11,6 μ.) και η μέτρια προς τα πίσω ορατότητα δεν είναι σύμμαχοι στην πόλη, ωστόσο η κάμερα περιμετρικής ορατότητας 360° (δείχνει και κάτω από το αυτοκίνητο) κάνει τη δουλειά που πρέπει. Από εκεί και πέρα, το Deepal S05 αποδεικνύεται απρόσμενα ευχάριστο είναι στην οδήγηση, αν εξαιρέσει κανείς την -σε βαθμό εκνευρισμού- πανδαισία προειδοποιητικών ήχων και ανακοινώσεων από τα διάφορα συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου (ευτυχώς σε υπομενού που ενεργοποιείται με την κύλιση δύο δακτύλων κάθετα στην οθόνη υπάρχει συντόμευση σίγασης).


Ο οδηγός λαμβάνει από τιμόνι και ανάρτηση την αίσθηση και την ακρίβεια που χρειάζεται για να κινηθεί σβέλτα.
2 Φωτογραφίες »

Ο οδηγός λαμβάνει από τιμόνι και ανάρτηση την αίσθηση και την ακρίβεια που χρειάζεται για να κινηθεί σβέλτα.


Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω) έχει σφιχτή ρύθμιση ελέγχοντας αποτελεσματικά το βάρος και τις κινήσεις αμαξώματος που προκύπτουν από την δυνάμεις που ασκούνται κατά την οδήγηση. Το καλό είναι πως η άνεση δεν έρχεται σε δεύτερη μοίρα μιας και η λειτουργία της ανάρτησης έχει «βάθος» και αξιοσημείωτη ενδοτικότητα, χωρίς να αντιδρά ξερά ή με θόρυβο στην υποδοχή των κακοτεχνιών, παρά μάλιστα τους τροχούς 20 ιντσών με ελαστικά 245/45. Σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα αεροδυναμικού θορύβου και τα άνετα καθίσματα η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική σε κάθε διαδρομή. Με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία (Eco, Normal και εξατομικευμένη οι υπόλοιπες), ο οδηγός λαμβάνει από τιμόνι και ανάρτηση την αίσθηση και την ακρίβεια που χρειάζεται για να κινηθεί σβέλτα. Η συγκρατημένη κλίση, τα φαρδιά μετατρόχια και η πισωκίνητη μετάδοση ισχύος συμπληρώνουν ιδανικά τον ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ του αυτοκινήτου (θα θέλαμε η ρύθμιση της ανάκτησης να γίνεται με paddles πίσω από το τιμόνι και από την οθόνη), με τα ηλεκτρονικά να υποβοηθούν όποτε χρειαστεί την διατήρηση του ρυθμού. Τέλος, άξια αναφοράς και τα φρένα, που έχουν αντοχή και υψηλή απόδοση (100-0 χλμ./ώρα σε 36 μ.).

Σελίδα 1Δοκιμή Changan Deepal S05 με 272 PS – Ευχάριστη έκπληξη
Σελίδα 2Εμφάνιση: Σχεδιασμένο στο Τορίνο, αντιπροσωπεύεται από τον Όμιλο Βασιλάκη
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό και στιβαρό, με καλούς χώρους και κορυφαίο frunk
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Έχει 272 ίππους και πραγματική αυτονομία 400 χλμ.
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ισορροπεί σωστά ανάμεσα σε άνεση και δυναμισμό
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
linglong at100