Mega Test με 7 υβριδικά οικογενειακά SUV: Κάψανε λιγότερο από diesel;

297.078 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2022)
Mega Test με 7 υβριδικά οικογενειακά SUV: Κάψανε λιγότερο από diesel;
5 Φωτογραφίες »

ΝΑΙ, καίνε λιγότερο από τα diesel και ΝΑΙ, καίνε λιγότερο από τα μισά. Σας ακούγεται υπερβολικό; Εμείς το δοκιμάσαμε, μετρήσαμε την κατανάλωσή τους και σας ενημερώνουμε. Διαβάστε πως το κατάφεραν τα 7 υβριδικά SUV της δοκιμής.

SUVάρες που δουλεύουν με βενζίνη & καίνε λιγότερο από diesel

Δεν υπάρχει αντίλογος, η νούµερο 1 τάση αυτήν τη στιγµή, αυτό που αναζητά ο κόσµος καθηµερινά είναι η εξοικονόµηση χρηµάτων και η µείωση της κατανάλωσης. Το βλέπουµε και εµείς συνεχώς από το ένα εκατοµµύριο επισκέψεις που δέχεται κάθε µήνα η Μεγάλη Ψηφιακή Έκθεση «Καίνε τα µισά» του autotriti.gr. Η λύση για να έχετε χαµηλή κατανάλωση υπάρχει και λέγεται υβριδική τεχνολογία.  Γι αυτό λοιπόν αποφασίσαµε να κάνουµε µια προσοµοίωση της πραγµατικής ζωής µε 7 υβριδικά C-SUV που κυκλοφορούν στην αγορά.

Στο Mega Test κατανάλωσης που ακολουθεί πρωταγωνιστές είναι τα: Honda ΗR-V,  Hyundai Tucson, Kia Niro, Lexus UX, Nissan Qashqai, Renault Arkana, Toyota C-HR και θα διαβάσετε πόσο «έκαψε» το κάθε µοντέλο, πόσο πιο οικονοµικό είναι από ένα diesel (σ.σ. και εµείς µείναµε έκπληκτοι όταν το αντιληφθήκαµε), τι τεχνολογία έχει για να το καταφέρει, καθώς και τα αναλυτικά συµπεράσµατα της µεγάλης αυτής δοκιµής.

Στο Σύνταγµα και στην Χαλκίδα με 7 υβριδικά C-SUV

Με τα 7 παραπάνω µοντέλα οργανώσαµε έναν Μεγάλο Γύρο Οικονοµίας, όπως µόνο το Test Center του AutoΤρίτη υλοποιεί. Αρχικά ξεκινήσαµε µε την αστική µας διαδροµή (εκεί δηλαδή που όλοι µας κάνουµε το 80% των ετήσιων χιλιοµέτρων). Αφετηρία µας ήταν το Ολυµπιακό χωριό και τελικός προορισµός η καρδιά της Αθήνας, η πλατεία Συντάγµατος µε ενδιάµεσες στάσεις πέριξ του κέντρου.  Εδώ να αναφέρουµε οι «λούπες» µας προσοµοίωσαν τυπικές διαδροµές σαν αυτές που κάνουµε καθηµερινά.  Επίσης, όπως σωστά το φαντάζεστε, στην ώρα αιχµής που επιλέξαµε οι συγκεκριµένες διαδροµές περιλαµβάνουν όλα όσα απεύχεται ένας οδηγός: Κίνηση, φανάρια, βαβούρα κ.λπ.. Αφού λοιπόν µετά από ώρα καταλήξαµε στη Λεωφ. Αθηνών λίγο πριν την εθνική οδό, κάναµε µια σύντοµη στάση για να πάρουµε µέτρηση κατανάλωσης και να συνεχίσουµε προς τη Χαλκίδα, προσοµοιώνοντας έτσι µια διαδροµή ταξιδιού (κινούµενοι µε ταχύτητα στα 120 χλµ./ώρα). Κρατήσαµε λοιπόν και εκεί τις σηµειώσεις µας και σας αναφέρουµε:

Σελίδα 2Πόσο καίνε στην πόλη - πόσο στο ταξίδι
Σελίδα 3Διαφορετικές τεχνολογίες, αλλά πετυχαίνουν το σκοπό τους
Σελίδα 4Honda HR-V: Πως καταφέρνει και καίει λιγότερο από diesel
Σελίδα 5Hyundai Tucson: Υβριδικό για γκάζια και οικονοµία
Σελίδα 6Kia Niro: Το πιο οικονοµικό υβριδικό C-SUV
Σελίδα 7Lexus UX 250h: Μικρό σε κατανάλωση, «μεγάλο» σε επιδόσεις & ύφος
Σελίδα 8Nissan Qashqai e-Power: Το υβριδικό που θυμίζει ηλεκτρικό
Σελίδα 9Renault Arkana: Το υβριδικό µε τεχνολογίες by F1
Σελίδα 10Toyota C-ΗR: Έτσι καταφέρνει και «καίει τα μισά»
Σελίδα 11Τι ψάχνει & τι αγοράζει ο κόσµος (τι λένε οι Car experts - Dealers των µαρκών)
Σελίδα 12Ο live σχολιασμός του Test Κατανάλωσης στα υβριδικά C-SUV
Toyota
test center