Kia Niro: Το πιο οικονοµικό υβριδικό C-SUV

297.363 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2022)
Η κύλιση είναι ποιοτική και κυρίως ήσυχη ακόµα και σε ταχύτητες ταξιδιού, εκεί όπου το Niro έχει στιβαρό και σίγουρο πάτηµα.
3 Φωτογραφίες »

Η κύλιση είναι ποιοτική και κυρίως ήσυχη ακόµα και σε ταχύτητες ταξιδιού, εκεί όπου το Niro έχει στιβαρό και σίγουρο πάτηµα.

Το Kia Niro  δίνει ρεσιτάλ οικονοµίας χάρη στο εξελιγµένο υβριδικό σύνολο των 141 ίππων και σε γεµίζει οδηγικά λόγω αυτόµατου κιβωτίου. Μπορείτε να δείτε τις τιμές του Kia Niro πατώντας εδώ.


Ο ηλεκτροκινητήρας του Niro λειτουργεί σε πολύ χαµηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβοηθά τον θερµικό κινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναµη.
3 Φωτογραφίες »

Ο ηλεκτροκινητήρας του Niro λειτουργεί σε πολύ χαµηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβοηθά τον θερµικό κινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναµη.


To Niro σχεδιαστικά υιοθετεί τη νέα γραµµή της Kia, τεχνολογικά δεν του λείπει τίποτα και κάτω από το καπό του υπάρχουν πολλαπλές επιλογές κινητήρων. Η πιο δηµοφιλής είναι η full υβριδική, η οποία όπως είδαµε στη δοκιµή της είναι το πιο οικονοµικό µοντέλο της κλάσης. Τον οικονοµικό του χαρακτήρα απέδειξε και στο Γύρο Οικονοµίας που πραγµατοποιήσαµε, όπως έδειξαν και οι µετρήσεις µας:
  • Κατανάλωση εντός πόλης 3,6 λτ./100 χλµ.
  • Κατανάλωση στo ταξίδι 4,8 λτ./100 χλµ.
Βασικός υπεύθυνος γι αυτά τα νούµερα είναι το υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν ατµοσφαιρικό 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων GDI (απόδοσης 105 ίππων) και έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων.
Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στους 141 ίππους µε ροπή 256 Nm. Η µπαταρία υψηλής τάσης του συστήµατος βρίσκεται κάτω από τα καθίσµατα και έχει χωρητικότητα 1,32 kWh.

Paddles για δύο «δουλειές»
Ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί σε πολύ χαµηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβοηθά τον θερµικό κινητήρα όποτε χρειαστεί επιπλέον δύναµη (επιτάχυνση, ανηφόρες). Με τη σειρά του ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει τη µπαταρία κατά τη λειτουργία του, ενώ ενέργεια ανακτάται και κατά την πέδηση του οχήµατος. Ίδιας φιλοσοφίας µε το σύστηµα του Tucson, µόνο που εδώ η ένταση της ανάκτησης ρυθµίζεται από τα paddles του τιµονιού, όταν έχεις επιλέξει το πρόγραµµα ECO. Αν πάλι έχεις επιλέξει το «Sport» τότε τα paddles αλλάζουν χειροκίνητα τις σχέσεις στο  αυτόµατο κιβώτιο διπλού συµπλέκτη 6 σχέσεων, κάτι που προσφέρει ένα συγκριτικό πλεονέκτηµα έναντι των CVT κιβωτίων, τόσο σε άνεση, όσο και στην πιο ευχάριστη αίσθηση στο δρόµο.

Στην πράξη, η έξτρα ώθηση είναι αντιληπτή σε κάθε έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού, ενώ σε συνθήκες cruising ο ηλεκτροκινητήρας καθυστερεί την εµπλοκή του θερµικού µοτέρ προς όφελος της κατανάλωσης. Μάλιστα το Niro έχει την ικανότητα να κινείται ηλεκτρικά µέχρι και ταχύτητα 120 χλµ./ώρα, ενώ συνολικά οι επιδόσεις του κρίνονται ιδιαίτερα καλές, ειδικά οι ενδιάµεσες επιταχύνσεις.

Σελίδα 1Mega Test με 7 υβριδικά οικογενειακά SUV: Κάψανε λιγότερο από diesel;
Σελίδα 2Πόσο καίνε στην πόλη - πόσο στο ταξίδι
Σελίδα 3Διαφορετικές τεχνολογίες, αλλά πετυχαίνουν το σκοπό τους
Σελίδα 4Honda HR-V: Πως καταφέρνει και καίει λιγότερο από diesel
Σελίδα 5Hyundai Tucson: Υβριδικό για γκάζια και οικονοµία
Σελίδα 6Kia Niro: Το πιο οικονοµικό υβριδικό C-SUV
Σελίδα 7Lexus UX 250h: Μικρό σε κατανάλωση, «μεγάλο» σε επιδόσεις & ύφος
Σελίδα 8Nissan Qashqai e-Power: Το υβριδικό που θυμίζει ηλεκτρικό
Σελίδα 9Renault Arkana: Το υβριδικό µε τεχνολογίες by F1
Σελίδα 10Toyota C-ΗR: Έτσι καταφέρνει και «καίει τα μισά»
Σελίδα 11Τι ψάχνει & τι αγοράζει ο κόσµος (τι λένε οι Car experts - Dealers των µαρκών)
Σελίδα 12Ο live σχολιασμός του Test Κατανάλωσης στα υβριδικά C-SUV
ford
NISSAN