«Πουντότζιτο»: Το γκάζι για όλες τις τσέπες που αγαπήθηκε όσο λίγα

224.465 Επισκέψεις στο άρθρο
«Πουντότζιτο»: Το γκάζι για όλες τις τσέπες που αγαπήθηκε όσο λίγα
3 Φωτογραφίες »

- Με 1.4άρι turbo & 136 PS, «1ο στάδιο» έφτανε 160-170 άλογα
- Βάρος μόλις 1.000 κιλά & 0-100 σε 8 δλ.!
- Δεν έστριβε σαν Peugeot Rallye, αλλά στις ευθείες δεν το έπιανες
- Έκανε το γκάζι πιο προσιτό από ποτέ

Fiat Punto GT: Ο φθηνός τουρμπάτος φονέας γιγάντων!

Είναι το αυτοκίνητο που έκανε το «γκάζι» πιο προσιτό από ποτέ. Το Fiat Punto GT χάρισε αμέτρητα χαμόγελα και αγαπήθηκε υπερβολικά από το νεανικό κοινό της χώρας μας. Ένα «memories» για το αντίπαλον δέος του 106 Rallye. Forza Italia!
Πριν από λίγο καιρό είχαμε δημοσιεύσει ένα «memories» για δύο θρυλικά γαλλάκια, το Peugeot 106 Rallye και το Citroen Saxo VTS, δύο αυτοκίνητα που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα από το νεανικό κοινό τη δεκαετία του `90. Αυτή η γενιά μας προσέφερε άλλο ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, το οποίο αποτέλεσε την ιταλική απάντηση στο «δίδυμο» που προαναφέραμε. Ο λόγος για την κορυφαία έκδοση του Fiat Punto, αυτό που έφερε το λογότυπο «GT» και, μπορεί να μην είχε τη φήμη ενός Rallye στις στροφές, αλλά στην ευθεία μπορούσαν να το ακολουθήσουν μόνο οι ισχυρές εκδόσεις μεγαλύτερης κατηγορίας. Όμορφο, προσιτό και πάνω απ` όλα υπερτροφοδοτούμενο, άγνωστη λέξη στην εν λόγω κατηγορία μέχρι τότε. Αυτή ήταν η συνταγή της επιτυχίας στην περίπτωση του Fiat Punto GT και γι` αυτόν το λόγο κέρδισε φανατικό κοινό. Αυτό το «memories» είναι αφιερωμένο στο ιταλικό «πυραυλάκι» και στον ζωηρό του κινητήρα, ο οποίος δεν άφηνε περιθώρια αμφισβήτησης από κανέναν και η ροπή του το καθιστούσε ικανό να «κυνηγάει» τα δίλιτρα της εποχής.
Σελίδα 2Fiat Punto GT: Προσιτό γκάζι
Σελίδα 3Ήταν τουρμπάτος και έκανε τη διαφορά
Σελίδα 4Fiat Punto 1.8 HGT: Το «κύκνειο» άσμα
Σελίδα 5Ξέρετε ότι:
Toyota
moto