Με τέτοια ιπποδύναμη, είναι απόλυτα φυσικό να στήνεται μπάρμπεκιου στην πίσω εξάτμιση.

Οι… καουμπόηδες της T1 Race Development πήραν στα χέρια τους το Nissan GT-R και το πήγαν σε άλλα επίπεδα.

Πολύ μακρυά από τον στοκ κινητήρα, ακόμα και στην όψη... πόσο μάλλον στο εσωτερικό.

Nissan GT-R ή ΤΟ «κτήνος» (+video)

4.626 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/10/2016

Τι κι αν δεν ανήκει στην κατηγορία των american muscle. Οι καουμπόηδες του Τέξας βρήκαν τον τρόπο να πάνε τον Godzilla σε άλλο επίπεδο βελτίωσης.

 
Ανά τον κόσμο, βελτιωτές έχουν μπει στον πειρασμό να «φτιάξουν» Nissan GT-R , με μεγάλη επιτυχία ή και όχι. Στο Τέξας όμως δεν παίζουν. Ακόμα και αυτοκίνητα που δεν ανήκουν στην περίφημη κατηγορία, «american muscle» βελτιώνονται σε μεγάλο βαθμό. Αυτό πιστεύουν και οι… καουμπόηδες της T1 Race Development, που πήραν στα χέρια τους το Nissan GT-R και του έδωσαν να καταλάβει.
 

Σύμφωνα με τον Tony Palo, μηχανικό της T1, έχτισαν ένα πισωκίνητο R35 με θηριώδη ιπποδύναμη 2.348 αλόγων. Αυτό είναι αρκετό για τον τεξανό Godzilla να γράψει χρόνο 7,3 δευτερόλεπτα στα 0-400 μέτρα με απίστευτη ταχύτητα εξόδου τα 313 χλμ./ώρα.

Σίγουρα κι εσείς θα σκεφτείτε «σιγά μην είναι V6», αλλά η διάψευση σε οποιαδήποτε αμφιβολία, υπάρχει ήδη. Κάτω από το ελαφρύ καπό βρίσκεται ακόμα ο V6 των 3,8 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση. Φυσικά απέχει πολύ από τον στοκ κινητήρα.