
HYUNDAI INSTER
από 21.067 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 115 άλογα)
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ autotriti »
από 21.067 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 115 άλογα)
από 21.226 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 21.514 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 21.605 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 95 άλογα)
από 22.287 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 120 άλογα)
από 22.360 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 22.450 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 218 άλογα)
από 22.590 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 118 άλογα)
από 22.735 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 177 άλογα)
από 22.969 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 22.970 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 23.803 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 23.879 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 23.950 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 23.954 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 24.410 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 24.448 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 24.500 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 113 άλογα)
από 25.320 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 156 άλογα)
από 25.669 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 136 άλογα)
από 25.900 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 168 άλογα)
από 26.153 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 26.525 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
από 26.980 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 150 άλογα)
από 27.214 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 170 άλογα)
από 27.252 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 177 άλογα)
από 27.518 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 130 άλογα)
από 27.800 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 220 άλογα)
από 27.950 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 272 άλογα)
από 27.973 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 218 άλογα)
από 28.000 ευρώ (Ηλεκτρικό, Αυτόματο, 204 άλογα)
Είναι τα κορυφαία σε ηλεκτρική αυτονομία μέσα στην πόλη, από τα 13 μοντέλα του «Εlectric in the City».
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ ανάμεσα στα ηλεκτρικά οικογενειακά SUV (550 λτ.).
Βγάζει 420 χλμ. με μια φόρτιση σε...
Έχει μπαταρία 62 kWh (ωφέλιμη) και αυτονομία 460 χλμ. στην πόλη.
Με ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και πίσω κίνηση....
Κοστίζει όσο ένα αυτόματο SUV βενζίνης με λιγότερα άλογα και μικρότερους χώρους (από 29 χιλιάρικα).
Μέσα πόλη μπορε...
Τα δοκιμάσαμε στο "Electric in the City".
Είναι τα μοντέλα που δίνεις τα λιγότερα χρήματα για να πάρεις τα περισσ...
Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Toyota.
Αεροδυναμική σχεδίαση και πάνω από πέντε μέτρα σε μήκος....
Σχεδίαση που θυμίζει Range Rover.
Μεγάλη οθόνη αφής στην καμπίνα και ψηφιακός πίνακας οργάνων....
1. Έχει εγγύηση μπαταρίας 11 χρόνια ή 1.000.000 χλμ. για απόλυτο Peace of Mind.
2. Είναι φθηνότερο από τα βενζινοκ...
Έχει 242 άλογα και πολύ μεγάλη μπαταρία 91 kWh.
Βγάζει 575 χλμ. στην πόλη και 370 χλμ. στο ταξίδι. ...
Το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας της Audi που λέγεται... AUDI.
Σχεδίαση βασισμένη στο πρωτότυπο AUDI E....
Το ηλεκτρικό Puma Gen-E έχει set-up ανάρτησης σαν το Puma ST.
Έχουν 170 άλογα και μόλις μισό δευτερόλεπτο διαφορά ...
Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης.
Με τρεις σειρές καθισμάτων και range extender το ID. Era....
Νέο SUV με τετραγωνισμένη σχεδίαση, LED μπάρες, pop-up φώτα και φωτιζόμενα λογότυπα.
Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα E3...
Το πρώτο σεντάν της κινεζικής μάρκας.
Κυκλοφόρησαν οι πρώτες εικόνες....
Θα κατασκευαστούν μόνο 1.980 αυτοκίνητα.
Κόστος 155.000 ευρώ για τους πρώτους 500 αγοραστές....
Πήραμε το Ford Explorer με την μεγάλη μπαταρία και ξεκινήσαμε με 100%.
Δε φορτίσαμε καθόλου και κάναμε 423 χλμ. (μ...
Με 204 άλογα & μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 61,9 kWh.
Έχει αυτονομία που στην πόλη πλησιάζει τα 480 χλμ.. ...
Νέο «πρόσωπο», καινούργιες ζάντες και επιλογές διχρωμίας.
Αναβαθμισμένη καμπίνα με οθόνη 14 ιντσών για το infotainm...
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr