Πως λειτουργει - ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

CRUISE CONTROL - ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Πρόκειται για ένα σύστημα που μπορεί και σταθεροποιεί την ταχύτητα του αυτοκινήτου στα χιλιόμετρα που ορίζει ο οδηγός του, χωρίς ο τελευταίος να χρειάζεται να πατάει το γκάζι. Έτσι η ταχύτητα παραμένει η ίδια, ενώ εκείνο που αλλάζει είναι οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα, ανάλογα με την κλίση του εδάφους, ή τη σχέση που έχει επιλεγεί στο κιβώτιο. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με αυτόματο κιβώτιο τότε μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα και η σχέση. Στην πράξη αυτό που συμβαίνει είναι το αυτόματο ρεγουλάρισμα της πεταλούδας του γκαζιού προκειμένου να προσομοιάζεται η λειτουργία του πεντάλ. Τα μοντέρνα συστήματα του είδους, με τη βοήθεια κάμερας αναρτημένης στο πάνω μέρος τους μπροστινού υαλοπίνακα, μπορούν να κρατήσουν σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, διατηρώντας σταθερή και την ταχύτητα του οχήματος.

Σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης των οδηγών που κινούνται σε λάθος ρεύμα κυκλοφορίας

Με ένα μοναδικό σύστημα, η BMW εμποδίζει τους οδηγούς να βρεθούν σε λάθος ρεύμα κυκλοφορίας και προειδοποιεί έγκαιρα όλους τους χρήστες των δρόμων για έναν οδηγό που κινείται σε λάθος ρεύμα κυκλοφορίας.
Κάθε χρόνο οι ραδιοφωνικοί σταθ[...] 

Σύστημα υποστήριξης οδηγού ACC στο νέο VW Golf

Μαζί με την παρουσίαση του νέου Golf, η VW εφοδίασε το μοντέλο της με κάποια συστήματα, τα οποία μπορούν να κάνουν την οδήγηση πιο εύκολη και πιο ξεκούραστη. Ένα από αυτά είναι και το ACC (Automatic Distance Control), το οποίο προσαρμόζει τ[...] 

Σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος της VW

Με το νέο σύστημα Park Assist η VW αποβάλει το άγχος όλων αυτών που θεωρούν τη διαδικασία του παρκαρίσματος ιδιαίτερα δύσκολη.
Η διαδικασία του παρκαρίσματος στους δρόμους της πόλης είναι μία διαδικασία που κάνει το έργο του οδηγού δύσκ[...] 

Η τεχνολογία στη μεσαία κατηγορία - Lane Assist και Αdaptive Chassis Control στο VW Passat CC

Σύστημα αποφυγής ακούσιας αναχώρησης από τη λωρίδα
Με τη χρήση μικροκάμερας και θερμικού ανιχνευτή, στο σημείο όπου ο καθρέφτης εφάπτεται με το παρμπρίζ, ένας μικροϋπολογιστής «διαβάζει» το φάρδος του δρόμου συνολικά, αλλά και συγκεκρ[...] 

Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης από τη Volvo

Η ασφαλής οδήγηση αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της Volvo. Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει μια πλειάδα τεχνολογικών συστημάτων, με στόχο την ασφάλεια και την άνεση για τον οδηγό και τους επιβάτες. Η τελευταία της καινοτομία ονομάζεται[...] 

Σύστημα Distrοnic από την DaimlerChrysler

Το βασικό σύστημα που εφοδιάζει με δεδομένα το Distrοnic είναι ένας αισθητήρας ραντάρ 77 GHz που μετρά την απόσταση από το μπροστινό όχημα μέχρι και 150 μέτρα. Επίσης καταγράφει επακριβώς τη συγκριτική ταχύτητα ανάμεσα στο όχημα και σε εκείνο [...]