
Με πόσα «έστριψε» το ηλεκτρικό VW ID.4 στο Elk Test;
1.351 αναγνώστες
Η πισωκίνητη διάταξη και η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος βοήθησαν το VW ID.4 να μην «προδοθεί» από το μεγάλο του βάρος. Με πόσα χλμ./ώρα «έστριψε» τελικά;
|
Όταν οι άλλοι φωτογραφίζουν εμείς ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ. Πουθενά αλλού δεν θα βρείτε θέματα έρευνας, με πραγματικές μετρήσεις με προηγμένα μέσα, αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς που έχουν διαβαστεί από εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες. Μετρήσεις επιδόσεων, φρένων, κατανάλωσης, χώρων, ανάρτησης και ενεργητικής ασφάλειας… «Μόνο στο AutoΤρίτη»!
Η πισωκίνητη διάταξη και η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος βοήθησαν το VW ID.4 να μην «προδοθεί» από το μεγάλο του βάρος. Με πόσα χλμ./ώρα «έστριψε» τελικά;
Θα κυκλοφορήσει μέσα στο επόμενο 2μηνο. Για επιβατικά και SUV οχήματα. Υπόσχεται πως θα αποτελέσει νέο σημείο αναφοράς για κράτημα, ανθεκτικότητα και αποτελεσματικότητα. Το νέο ελαστικό 4 εποχών της Vredestein με την ονομασία Quatrac Pro+.
ΗΠΑ Vs Ολλανδίας. Firestone Roadhawk vs Vredestein Ultrac. Καλύτερο κράτημα σε στεγνό & βρεγμένο το Vredestein. Οριακά στα κόκκινα το Firestone στο wet φρενάρισμα. 66-58 το σκορ Vredestein vs Firestone στην αξιολόγηση του test. Μα ας δούμε επιδόσεις και αξιολογήσεις τους.
Όπως έχουμε πει, οι δοκιμές και οι αξιολογήσεις δημιουργούν ένα περιβάλλον αντικειμενικής μέτρησης επιδόσεων για κάθε προιόν. Προφανώς σημαντική και η γνώμη του κοινού-κατόχου (που έχει δοκιμάσει τα προϊόντα). Πόσο μάλλον δε, σημαντική και η άποψη καλών επαγγελματιών του κλάδου.
Το Ford Puma συγκρίνεται με όλα τα χειροκίνητα mild hybrid και καθαρά βενζινοκίνητα μικρά SUV της αγοράς που έχουν δοκιμαστεί από το Test Center μας. Πώς τα καταφέρνει σε επιδόσεις, κατανάλωση, χώρους και τις υπόλοιπες δοκιμασίες που το έχουμε υποβάλλει;
Συγκρίνουμε τα strong και mild hybrid SUV της αγοράς. Τι καταφέρνουν τα SUV της Suzuki απέναντι στον ανταγωνισμό; Αξιολόγηση σε χώρους, τιμές, επιδόσεις, κατανάλωση.
Για να μην έχετε άγνωστες λέξεις και να μην ψαρώνετε με πραγματικούς όρους και «δείκτες» των ελαστικών αυτοκινήτου, που κάποιες φορές απλά χρησιμοποιούνται για να «θολώνουν τα νερά».
Τα tests και οι αξιολογήσεις δημιουργούν ένα περιβάλλον αντικειμενικής μέτρησης επιδόσεων για κάθε προϊόν. Σημαντική και η γνώμη του κοινού. Κάτοχοι που έχουν δοκιμάσει τα προϊόντα στην καθημερινότητα τους. Πόσο μάλλον δε, σημαντική και η άποψη των καλών επαγγελματιών του κλάδου.
H διαφορά μετράει (και στα χρόνια). Κατασκευής 2016 το Sport Maxx RT2 της Dunlop, του 2022 το Michelin Primacy4+. Τα 'κανε μούσκεμα το Dunlop σε wet φρένα και Elk (κράτημα). Τα πήγε πολύ καλύτερα από το Michelin στο στεγνό κράτημα, με 4,2 χλμ./ώρα γρηγορότερο πέρασμα!
Νέα, ειδήσεις, άρθρα, δοκιμές, συγκριτικά test & παρουσιάσεις για τα καλύτερα ελαστικά αυτοκινήτου. Premium & medium μάρκες. Προτάσεις για θερινά, 4 εποχών, υψηλών επιδόσεων, SUV και 4Χ4 ελαστικών.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2023 - autotriti.gr