Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Από ποια χρονιά και πίσω θεωρείς ένα αυτοκίνητο παλιό;
Ποιό αυτοκίνητο σου άλλαξε τη ζωή;
Και όταν μείνεις από «ρεύμα» πώς θα πας να «φέρεις»;
Μικροζημιές στο αμάξι σου: Σκοπεύεις ποτέ να τις «μαζέψεις»;
Tέλος στους Χάρους που κάνουν τους δρόμους πίστες για κόντρες. Πως;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Οδική βοήθεια: Aχρηστη ή πιο πολύτιμη από ποτέ;
Διαβάστηκε από 18097 αναγνώστες

Έχει περάσει η μόδα της οδικής βοήθειας, ή μήπως είναι πιο απαραίτητη από ποτέ; Πέρασε η μόδα της οδικής ή όχι; Έχει περάσει η μόδα της οδικής βοήθειας, ή μήπως είναι πιο απαραίτητη από ποτέ;
 

Αχρείαστη αλλά απαραίτητη!

Εσύ έχεις οδική βοήθεια; Την έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ; Μήπως την έκοψες για να μειώσεις το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου; Είναι η οδική βοήθεια όσο χρήσιμη ήταν κάποτε ή μήπως είναι πιο χρήσιμη από ποτέ;
 
Τα καινούργια αυτοκίνητα δεν χαλάνε. Είναι αλήθεια πως σήμερα κάνεις ένα ταξίδι και δεν βλέπεις στην άκρη του δρόμου αυτοκίνητα με ανοιγμένα καπό να αχνίζουν, όπως πριν 20 ή τριάντα χρόνια. Όμως στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα δεν είναι καινούργια. Με τον μέσο όρο ηλικίας του στόλου στα 17 χρόνια, αυτό σημαίνει ότι τα μισά αυτοκίνητα είναι παλιότερα από 17 ετών. Που σημαίνει πως ανήκουν στην εποχή που τα αυτοκίνητα έμεναν στην άκρη του δρόμου. Και όχι μόνο αυτό, αλλά από τότε έχουν περάσει και σχεδόν 20 χρόνια.
 
Η οδική βοήθεια προσθέτει ένα κόστος στο ετήσιο προϋπολογισμό του αυτοκινήτου, πάνω από την ασφάλιση και τα τέλη κυκλοφορίας, και έτσι πολύς κόσμος την έχει διακόψει. Παρόλα αυτά οι κλήσεις στην οδική βοήθεια έχουν αλλάξει δείχνοντας ότι πλέον τα μηχανικά προβλήματα ως πρώτη αιτία κλήσης, έχει πάρει κεφάλι από οποιοδήποτε άλλο λόγο για τον οποίο οι οδηγοί την καλούν.
 
Έτσι πλέον οι μηχανικές βλάβες έχουν φτάσει το ένα τρίτο των κλήσεων, αφήνοντας πίσω την νεκρή μπαταρία στο 25% και το κλατάρισμα κάτω από 20%. Και αυτά τα ποσοστά είναι από έρευνα σε τέσσερις χώρες (κυρίως) της νότιας Ευρώπης που αντανακλούν την δική τους γήρανση του στόλου. Η Ελλάδα, που έχει τον γηραιότερο στόλο της Ευρώπης, θα πρέπει να έχει ακόμη χειρότερα στατιστικά.
 
Το πρόβλημα έχει πολλαπλές πτυχές, αφού η οδική βοήθεια στην Ελλάδα έχει να αντιμετωπίσει δύο ακόμη προβλήματα. Τον χρόνο πρόσβασης από τη μία, που ακόμη και σε σημεία επί των εθνικών οδών είναι μεγάλος λόγω και της χρήσης της ΛΕΑ από τους οδηγούς. Ο δεύτερος έχει να κάνει με το τι θα απογίνει αφού η οδική βοήθεια μαζέψει το αυτοκίνητο. Με δεδομένο ότι πλέον τα παλιά αυτοκίνητα επισκευάζονται όπως-όπως, συχνά εκτός συνεργείου, το να σου το μεταφέρει η οδική βοήθεια στο σπίτι, σε βγάζει μεν από τη δύσκολη θέση, δεν βοηθάει όμως στην τελική λύση του προβλήματος.
 
Ακόμη κι έτσι όμως, τα δύο τρίτα των προβλημάτων αντιμετωπίζονται και λύνονται επιτόπου, προσωρινά ή μόνιμα, πράγμα που σημαίνει πως ειδικά αν δεν θες να πας συνεργείο, η οδική βοήθεια είναι η καλύτερη λύση.
 
Εσείς τι λέτε λοιπόν; Ναι ή όχι στην οδική βοήθεια; Μήπως είναι η λύση που είχατε ξεχάσει ή μήπως είναι απλά ένα έξοδο που προσπαθείτε να αποφύγετε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
mostr... (21/5/2021, 17:59) Οποιος εχει ευρωπαϊκο και ειδικοτερα γερμανικο πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να εχει μια οδικη να τον ακολουθει μονιμα!
a.kou... (21/5/2021, 14:02) Οδική βοήθεια προσφέρουν όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές έναντι ελαχίστου κόστους οπότε ποιος ο λόγος να μην έχεις