Pirelli ή ισάξια σε επιδόσεις Falken ελαστικά και 60€ στην τσέπη;
Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2024
- Έρχονται ισοπαλία στην συνολική αξιολόγηση τους στο βρεγμένο
- Μία η άλλη οι επιδόσεις τους και στο κράτημα (σε στεγνό-βρεγμένο)
Νέα, ειδήσεις & όλα τα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτου (συμβατικά & ηλεκτρικά). Δοκιμές & συγκριτικά test. Τιμές για όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς. Τα πάντα για καινούργιο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και για προιόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου.
- Έρχονται ισοπαλία στην συνολική αξιολόγηση τους στο βρεγμένο
- Μία η άλλη οι επιδόσεις τους και στο κράτημα (σε στεγνό-βρεγμένο)
- Καταπέλτης ο George Russel σχετικά με την απόδοση των ελαστικών της Pirelli στην Formula 1
- Αλλάζουν συμπεριφορά αδικαιολόγητα και όλες οι ομάδες έχουν πρόβλημα, σύμφωνα με τον ίδιο
- Φρενάρει σαν Pirelli στο στεγνό, σαν Michelin στο βρεγμένο, το λάστιχο της Falken
- Επιδόσεις σε σχέση με τιμή τους, το Nexen έρχεται ισοπαλία με το Pilot Sport 4
- Οριακά καλύτερο σε κράτημα στο βρεγμένο είναι το Bridgestone
- Καλά σε φρενάρισμα στο βρεγμένο και τα 2 (39,6 μέτρα θέλει το Turanza, 38,5 το P7 C2)
- Το βροχολάστιχο Uniroyal θέλει 4 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει, ένα έξτρα αμάξι απόσταση
- Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά από τους καλούς (5 μέτρα), το κλασικό Pirelli P7 & Dunlop
Pirelli Cinturato P7 ελαστικό Θερινό: Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
- Το Cinturato P7 είναι λάστιχο 15ετίας (2009) αλλά πωλείται ακόμα
- Το 15ετίας φρενάρει 7 μέτρα χειρότερα στη βροχή από το Cinturato C2 του 2020
Pirelli Cinturato All Season Sf 2 ελαστικό 4 εποχών (All Season): Μετρήσεις σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο, σε φρενάρισμα και κράτημα (Elk Test). Πόσα μέτρα χρειάζεται για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα; Με πόσα χλμ./ώρα στρίβει; Ποια είναι η τιμή που έχει το ελαστικό (ανά τεμάχιο άνευ τοποθέτησης);
- Το νέο Pirelli C2 (του 2020), φρενάρει 7 μέτρα καλύτερα στη βροχή, από το P7 (του 2009)
- Είναι στα 3 καλύτερα 16άρια λάστιχα, σε κράτημα, στα Tests μας
Αποτέλεσμα ΣΟΚ για όσα πιστεύαμε πριν το test. Αναφερόμαστε στο συγκριτικό test μεταξύ των Sava Intensa UHP 2 και Cinturato P7 της Pirelli. Τα Sava φρενάρουν και κρατάνε καλύτερα από τα Pirelli. Και στο στεγνό και στο βρεγμένο!
Αλλος έχει το premium όνομα, άλλος τη χάρη των premium επιδόσεων. Πώς το Falken Ziex ZE310 Ecorun κερδίζει σε όλες τις μετρήσεις το Pirelli Cinturato P7, κοστίζοντας τα ίδια χρήματα; Απαντήσεις από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε test θερινών ελαστικών σε πίστα δοκιμών στην Ελλάδα.
Πιστεύεις πως παίζει δίλημμα επιλογής, μεταξύ 2 premium μαρκών όπως οι Bridgestone VS Pirelli, στα 17άρια ελαστικά τους; Το Turanza 6 έχει καλύτερη ετικέτα, το δείχνει και στην πράξη. 3 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα είχε το Cinturato P7 και 29% καλύτερο κράτημα το Turanza 6. Για να δούμε πώς τα πήγαν στις μετρήσεις μας.
Τα N`blue Hd Plus λάστιχα της Nexen κοντράρονται με τα Cinturato P7 της Pirelli. Οριακά καλύτερα τα Pirelli, πιο Value For Money τα Nexen. Kαι τα δύο δεν έπιασαν τα όριά μας σε 3 από τις 4 δοκιμασίες.
- Proxes Comfort της Toyo κόντρα στο Cinturato P7 της Pirelli.
- Απέτυχε να πιάσει τα όρια στο βρεγμένο το Cinturato P7.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr