3 φωτογραφίες »

H Mercedes E-Class cabrio.

Ανανεωμένες Mercedes E-Class Coupe & Cabriolet

29.521 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2020)

Η ώρα για να πραγματοποιήσουν το ντεμπούτο τους οι ανανεωμένες Mercedes E-Class Coupe & Cabriolet έφτασε, με το γερμανικό ντουέτο να έρχεται με αλλαγές μέσα, έξω αλλά και στους κινητήρες.


Οι πιο προφανείς αλλαγές στα μοντέλα σε ότι αφορά το εξωτερικό εντοπίζονται στο εμπρόσθιο μέρος. Εκεί έχουν εγκατασταθεί νέοι και πιο κομψοί LED προβολείς, οι οποίοι είναι αρκετοί για να φρεσκάρουν την εικόνα. Από κει και πέρα δε συναντούμε κάτι το αξιοσημείωτο, ωστόσο η Mercedes υπογραμμίζει πως θα προσφερθούν και τέσσερα νέα χρώματα.
 
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περισσότερες και πιο σημαντικές. Μαζί με τις νέες επιλογές που θα προσφερθούν στην ταπετσαρία, τόσο η Coupe όσο και η Cabriolet E-Class, έχουν πλέον στη διάθεσή τους το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης MBUX. Και στις δύο περιπτώσεις το σύστημα MBUX φιλοξενείται σε μία οθόνη αφής 12,3 ιντσών, ενώ ακριβώς δίπλα δεσπόζει ακόμα μία που έχει τον ρόλο του πίνακα οργάνων. Για τη διαχείριση των νέων οθόνων η Mercedes-Benz ανταλλάσσει τον περιστροφικό επιλογέα με ένα νέο χειριστήριο touchpad. Φυσικά αλλαγές στις ρυθμίσεις μπορούν να γίνουν και από το νέο τιμόνι της γερμανικής φίρμας, για το οποίο σας έχουμε ήδη ενημερώσει.
 
Αναφορικά με τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, οι ανανεωμένες E-Class Coupe και Cabriolet εφοδιάζονται με χαρακτηριστικά όπως το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και το ενεργό σύστημα βοήθειας παρκαρίσματος με κάμερα 360 μοιρών και παρακολούθησης τυφλού σημείου, τα οποία έρχονται στάνταρ. Επιπλέον, υπάρχει φυσικά και το προαιρετικό πακέτο Driver Assistance που προσθέτει ακόμα πολλές νέες τεχνολογίες.
 
Κατά το λανσάρισμα αμφότερα τα μοντέλα θα προσφέρονται σε επτά εκδόσεις. Τα μηχανικά σύνολα θα απαρτίζονται από 4κύλινδρους και 6κυλινδρους σε σειρά κινητήρες βενζίνης και diesel όλοι συνδυασμένοι με το αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων 9G-TRONIC. Στη βάση θα βρίσκεται η έκδοση E 220 d και ακολουθεί η E 220 d 4MATIC με τον 1.950 κ.εκ πετρελαιοκινητήρα όπου προσφέρουν αμφότερες 194 ίππους και 400 Nm ροπής. Αμέσως μετά μέσω της E 400 d 4MATIC κάνει την εμφάνισή του 6κύλινδρο μοτέρ 3,0 λίτρων με ισχύ 340 ίππους και 700 Nm ροπής.
 
Φυσικά παρών είναι και το σύστημα EQ Boost που προσφέρει τις υπηρεσίες του στις τέσσερις τελευταίες εκδόσεις. Οι Ε 200, Ε 200 4MATIC και E 300 λαμβάνουν τον 4κύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1.991 κ. εκ. Οι πρώτες δύο έχουν ισχύ 197 ίππων και 320 Nm ροπής, ενώ η τρίτη αυξάνει τους αριθμούς σε 258 άλογα και 370 Nm ροπής. Η βοήθεια του EQ Boost και για τις τρεις εκδόσεις μεταφράζεται σε επιπλέον 14 ίππους και 150 Nm ροπής. Τέλος στην κορυφή των εκδόσεων (εξαιρώντας βέβαια τις AMG) βρίσκεται η E 450 4MATIC με τον 3λιτρο 6κύλινδρο μοτέρ. Η ιπποδύναμη φτάνει τα 367 άλογα και η ροπή τα 500 Nm, ενώ η βοήθεια του EQ Boost αναλύεται σε  22 άλογα και 250 Nm ροπής. Φυσικά να τονίσουμε πως η κίνηση πηγαίνει είτε στους πίσω τροχούς, είτε και στους 4 στις εκδόσεις 4MATIC, ενώ οι τελικές ταχύτητες των εκδόσεων κυμαίνονται από τα 231 χλμ./ώρα και φτάνουν μέχρι τα 250 χλμ./ώρα.
 
Οι Mercedes E-Class Coupe και Cabriolet θα ξεκινήσουν τις πωλήσεις τους στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2020, χωρίς μέχρι αυτή τη στιγμή να έχει γίνει γνωστή η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η εταιρεία.   

Toyota
moto