6 φωτογραφίες »

Το Audi Q3 1,5 TFSI συνδυασμένο με το 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία, που του εξασφαλίζει καλύτερη κατανάλωση.

Κινητήρες: Επιδόσεις η GLA, οικονομία το Q3

186.699 Επισκέψεις στο άρθρο (27/6/2020)

Η αρχική έκδοση της GLA «φορά» τον high-tech 1,3 λτ. turbo βενζινοκινητήρα της φίρμας, ο οποίος αποδίδει 163 ίππους, οι οποίοι σε συνδυασμό με το συγκρατημένο βάρος προσφέρουν «αέρινες» επιδόσεις. Aυτές, μαζί με στοιχεία όπως το θετικό τράβηγμα από χαμηλά και το άνετο στροφάρισμα σε κάνουν να παραβλέψεις ένα «γρέζι» στη λειτουργία του. Επιπλέον, συνδυάζεται τέλεια με το στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το τελευταίο ανάλογα με τη θέση του συστήματος παραμετροποίησης, συμβάλει στην διαμόρφωση ενός πιο άνετου ή και πιο σπορ χαρακτήρα της GLA διατηρώντας ψηλά τις στροφές, ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού της. Η κατανάλωση ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, ωστόσο αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ECO και μέσω του συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κινητήρας (σε αντίθεση με τη version της Renault-Nissan).

Σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων (CoD) ενσωματώνει και ο 1,5 TFSI του Q3, που αποδίδει επίσης 150 άλογα και 250 Nm ροπής. Λόγω βάρους οι επιδόσεις του Q3 υστερούν κατάτι αυτών της GLA, η λειτουργία του κινητήρα όμως συνολικά δείχνει πιο πολιτισμένη και ραφιναρισμένη. Και το Q3 διαθέτει σύστημα παραμετροποίησης, το βασικότερο όμως είναι πως χάρη στο ήπιο υβριδικό σύστημα που υπάρχει, όταν συνδυάζεται με άριστης λειτουργίας κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic, το μοτέρ του Q3 εμφανίζει πιο συγκρατημένη μέση κατανάλωση (8,5 λτ./100 χλμ.).

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto