Μέσα στο 2012, η X1 που παρουσιάστηκε το 2010, δέχτηκε μία μικρή ανανέωση.

Με 35.059 ευρώ (με απόσυρση) πάντως είναι 3.000 ευρώ περίπου ακριβότερη από την 2κίνητη 2λιτρη Χ1 sDrive20d.

Η BMW Χ1 είναι από το πιο οδηγοκεντρικά crossover με οδική συμπεριφορά που θα ζήλευαν και σπορ μοντέλα.

Στο οδηγοκεντρικό εσωτερικό της X1, η ποιότητα κατασκευής δεν επιδέχεται κριτικής.

BMW X1 xDrive20D

11.428 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/5/2013

Η ανανεωμένη BMW X1 με τη φρέσκια εμφάνιση, αλλά κυρίως τον εξαιρετικό 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα που έφτασε τους 184 ίππους, σκαρφαλώνει ψηλότερα στην κλίμακα της καταξίωσης.

Μέσα στο 2012, η X1 που παρουσιάστηκε το 2010, δέχτηκε μία μικρή ανανέωση. Στο compact και δυναμικό της αμάξωμα ανακαλύπτεις τα νέα μπροστινά φώτα και τα πίσω με λάμπες LED, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με ψηλότερα τοποθετημένους προβολείς ομίχλης και τονισμένη «ποδιά», τους εξωτερικούς καθρέφτες που φέρουν τα φλας και τις πιο έντονες ακμές στο πλάι. 


Εσωτερικό: Ποιοτικό και πολυτελές 
Στο οδηγοκεντρικό εσωτερικό της X1, η ποιότητα κατασκευής δεν επιδέχεται κριτικής. Τα υλικά, το φινίρισμα και η εργονομία παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα. Σε κάθε περίπτωση, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης. Στον τομέα της πρακτικότητας, η «μικρή» X1 τα καταφέρνει σχετικά καλά, χάρη και στον αξιοποιήσιμο χώρο αποσκευών των 420 λτ. Η μόνη παρατήρηση που έχουμε, αφορά στον ωφέλιμο χώρο για τους πίσω επιβάτες, που δεν είναι και από τους καλύτερους στην κατηγορία.


Στο δρόμο: Η χαρά της οδήγησης
Η BMW Χ1 είναι από το πιο οδηγοκεντρικά crossover με οδική συμπεριφορά που θα ζήλευαν και σπορ μοντέλα. Καλοστημένη, με τιμόνι άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση, με γρανιτένιο πλαίσιο, δυναμική τετρακίνηση (προσφέρεται και πισωκίνητη) και επικά φρένα, η X1 προσφέρει κορυφαία περιθώρια πρόσφυσης και δυναμικά χαρακτηριστικά που σε κάνουν να ξεχνάς ότι είναι πιο ψηλή από το κανονικό. Και παρά τα 225/45 R18 ελαστικά και τη σφιχτή ανάρτηση είναι άνετη με πολύ καλή ποιότητα κύλισης (μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αισθητός), ενώ μπορεί να κινηθεί σε χώμα και λάσπη το ίδιο άνετα χωρίς τριγμούς ή κοπανήματα. 


Κινητήρας- Επιδόσεις: Ικανός και οικονομικός  
Ο 2λιτρος, 16βάλβιδος turbodiesel με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας ανέβηκε από τους 177 στους 184 ίππους και από τα τα 350 στα 380 Nm ροπής. Δυνατός, με ροπή από το ρελαντί όχι μόνο προσφέρει δυναμικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ.), αλλά είναι και εξαιρετικά πολιτισμένος. Σε αυτό φυσικά συμβάλει και το κορυφαίο αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων με την αμεσότητά του και την ραφιναρισμένη λειτουργία του. Το μόνο μεμπτό είναι πως, παρά τη χαμηλή κατανάλωση (5,6 λτ./100 χλμ.), οι εκπομπές CO2 των 143 γρ./χλμ. δεν επιτρέπουν είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.


Τιμή – εξοπλισμός
Με 35.059 ευρώ (με απόσυρση)  πάντως είναι 3.000 ευρώ περίπου ακριβότερη από την 2κίνητη 2λιτρη Χ1 sDrive20d. Από τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας δε λείπει τίποτα. 


Συμπέρασμα
Η 2λιτρη diesel 4κίνητη X1 μοιάζει η πιο ολοκληρωμένη επιλογή στη γκάμα του μοντέλου, με έναν οικονομικό και αρκετά ικανό κινητήρα να δίνει το στίγμα. Παράλληλα, η 4κίνηση μεταφέρει τον crossover χαρακτήρα της και εκτός δρόμου, ενώ το σύνολο δεν υπολείπεται οδηγικής συγκρότησης, εξαιρετικής ποιότητας αλλά και κύρους. Με το ανάλογο τίμημα, φυσικά. 

200 διαθέσιμα στοιχεία για BMW  X1
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Tags: BMW X1