Δοκιμή: Νέα BMW Z4

Διαβάστηκε από 14770 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/5/2019
 

Ξεχασμένες μου αγάπες! Η νέα γενιά της BMW Z4 έρχεται να μας θυμίσει την αληθινή απόλαυση της open-top οδήγησης, μια εμπειρία η οποία σπανίζει πλέον σε έναν κόσμο γεμάτο από SUV και «τζιπ».

Γράφουμε συχνά για το πόσο τα SUV και τα Crossover και όλα τους τα πολυάριθμα παρακλάδια, ένα σωρό υποκατηγορίες με θολά όρια και ακόμα πιο «θολές» δυνατότητες, έχουν κατακλύσει την αγορά. Πρόκειται για υποτιθέμενους «δεκαθλητές» οι οποίοι υπόσχονται ότι χωράνε τα πάντα, πηγαίνουν –σχεδόν- παντού, στρίβουν σαν συμβατικά επιβατικά και «καίνε» ελάχιστα. Και μπορεί να το πετυχαίνουν κιόλας.

Αυτό που συχνά λείπει όμως από αυτές τις συνταγές, και γενικά σπανίζει και από την αγορά, είναι ο ξεκάθαρος χαρακτήρας. Ένα αυτοκίνητο δηλαδή, να εστιάζει σε έναν μόνο τομέα και να μην προσπαθεί να καλύψει όλες τις ανάγκες σα να είναι σούπερ-μάρκετ. 

Υπό τέτοιες συνθήκες μπήκε στο γκαράζ μας η νέα γενιά της BMW Z4. Ελάχιστα χρόνια πριν θα ήταν μια τεράστια στιγμή για το τεύχος εκείνης της εβδομάδας. Δεν είναι πια όμως. Κι όχι επειδή φταίει το αυτοκίνητο - ένα σχήμα πράγματι εντυπωσιακό, πιστό στον αρχικό κανόνα των ρόουντστερ: μικρό πίσω άκρο, καμπίνα τραβηγμένη προς τα πίσω, με μεγάλο, επίμηκες καπό εμπρός και φυσικά μαλακή αναδιπλούμενη οροφή. Η BMW επιστρέφει στο ύφασμα μετά το μάλλον σπασμωδικό (ήταν η εποχή τέτοια τότε βλέπετε) πέρασμα από την σκληρή, μεταλλική λύση. Για τρίτη φορά η Z4 αλλάζει πλήρως αναλογίες και ύφος έναντι του προκατόχου της, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κι εδώ βρίσκει στο 100% την πολυπόθητη ισορροπία.

Το πίσω μέρος είναι χάρμα: πλατύ, με φώτα που θυμίζουν την 8άρα και κάτι μυώδεις ώμους να γουρλώνεις τα μάτια μόλις τους δεις. Το εμπρός καπό βγάζει μια σχετική αμηχανία: τα φώτα έχουν γυρίσει σε έναν πιο κάθετο σχεδιασμό με προβολείς τον έναν πάνω στον άλλο, υπάρχουν κάποιες καμπύλες ενώ και η μάσκα μοιάζει να επισκιάζει τα υπόλοιπα στοιχεία. Το νέο στιλ πάντως, πραγματικά νέο σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη γενιά και σε ό,τι αφορά τις αναλογίες, δεν πρόκειται να περάσει με τίποτα απαρατήρητο, ειδικά μέσα σε συνθήκες πόλης όπου σπάει -επί τη εμφανίσει- όλη τη νηφαλιότητα, τον ορθολογισμό και την «οικονομία» που πρεσβεύουν τα υπόλοιπα οχήματα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

To νέο Mazda3 MPS;

Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

Toyota Supra VS BMW Z4

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »