Δοκιμή: Νέα BMW Z4

Διαβάστηκε από 15162 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/5/2019
 

Ξεχασμένες μου αγάπες! Η νέα γενιά της BMW Z4 έρχεται να μας θυμίσει την αληθινή απόλαυση της open-top οδήγησης, μια εμπειρία η οποία σπανίζει πλέον σε έναν κόσμο γεμάτο από SUV και «τζιπ».

Γράφουμε συχνά για το πόσο τα SUV και τα Crossover και όλα τους τα πολυάριθμα παρακλάδια, ένα σωρό υποκατηγορίες με θολά όρια και ακόμα πιο «θολές» δυνατότητες, έχουν κατακλύσει την αγορά. Πρόκειται για υποτιθέμενους «δεκαθλητές» οι οποίοι υπόσχονται ότι χωράνε τα πάντα, πηγαίνουν –σχεδόν- παντού, στρίβουν σαν συμβατικά επιβατικά και «καίνε» ελάχιστα. Και μπορεί να το πετυχαίνουν κιόλας.

Αυτό που συχνά λείπει όμως από αυτές τις συνταγές, και γενικά σπανίζει και από την αγορά, είναι ο ξεκάθαρος χαρακτήρας. Ένα αυτοκίνητο δηλαδή, να εστιάζει σε έναν μόνο τομέα και να μην προσπαθεί να καλύψει όλες τις ανάγκες σα να είναι σούπερ-μάρκετ. 

Υπό τέτοιες συνθήκες μπήκε στο γκαράζ μας η νέα γενιά της BMW Z4. Ελάχιστα χρόνια πριν θα ήταν μια τεράστια στιγμή για το τεύχος εκείνης της εβδομάδας. Δεν είναι πια όμως. Κι όχι επειδή φταίει το αυτοκίνητο - ένα σχήμα πράγματι εντυπωσιακό, πιστό στον αρχικό κανόνα των ρόουντστερ: μικρό πίσω άκρο, καμπίνα τραβηγμένη προς τα πίσω, με μεγάλο, επίμηκες καπό εμπρός και φυσικά μαλακή αναδιπλούμενη οροφή. Η BMW επιστρέφει στο ύφασμα μετά το μάλλον σπασμωδικό (ήταν η εποχή τέτοια τότε βλέπετε) πέρασμα από την σκληρή, μεταλλική λύση. Για τρίτη φορά η Z4 αλλάζει πλήρως αναλογίες και ύφος έναντι του προκατόχου της, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κι εδώ βρίσκει στο 100% την πολυπόθητη ισορροπία.

Το πίσω μέρος είναι χάρμα: πλατύ, με φώτα που θυμίζουν την 8άρα και κάτι μυώδεις ώμους να γουρλώνεις τα μάτια μόλις τους δεις. Το εμπρός καπό βγάζει μια σχετική αμηχανία: τα φώτα έχουν γυρίσει σε έναν πιο κάθετο σχεδιασμό με προβολείς τον έναν πάνω στον άλλο, υπάρχουν κάποιες καμπύλες ενώ και η μάσκα μοιάζει να επισκιάζει τα υπόλοιπα στοιχεία. Το νέο στιλ πάντως, πραγματικά νέο σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη γενιά και σε ό,τι αφορά τις αναλογίες, δεν πρόκειται να περάσει με τίποτα απαρατήρητο, ειδικά μέσα σε συνθήκες πόλης όπου σπάει -επί τη εμφανίσει- όλη τη νηφαλιότητα, τον ορθολογισμό και την «οικονομία» που πρεσβεύουν τα υπόλοιπα οχήματα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Στην Ελλάδα η ΒMW X1 facelift (+τιμές)

Nissan & EDF Group μαζί για την ηλεκτροκίνηση

DS 3 Crossback vs Audi Q2 vs Mini Countryman

Mercedes X-Class από την Kahn Design

Xωρίς διάδοχο η BMW i3

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

2.900 φουρκέτες σε 12 ώρες (+vid)

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

περισσότερα »