7 φωτογραφίες »

Renault Captur LPG με 100 PS

276.951 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2021)

Από τις πλέον οικονομικές προτάσεις σε κόστος καυσίμου αποδείχθηκε το υγραεριοκίνητο Renault Captur, προτάσσοντας παράλληλα την μεγάλη συνδυαστική αυτονομία που κάνει τον ιδιοκτήτη του τον πιο… ακατάδεκτο επισκέπτη βενζινάδικου.

Διαδρομή 1: Αστική – 14 χλμ.
Μετά από περισσότερα από 100 χιλιόμετρα σε όλες τις οδικές συνθήκες το Renault Captur LPG αποδείχθηκε ιδιαίτερα οικονομικό σε κόστος μετακίνησης.

Μετά από περισσότερα από 100 χιλιόμετρα σε όλες τις οδικές συνθήκες το Renault Captur LPG αποδείχθηκε ιδιαίτερα οικονομικό σε κόστος μετακίνησης.

Μπαίνοντας κανείς στο κάθισμα του οδηγού του Captur LPG με γεμάτα ντεπόζιτα βενζίνης και υγραερίου (48 λτ. και 40 λτ. αντίστοιχα) αισθάνεται εξαιρετικά… αυτόνομος, αφού μπορεί να διανύσει έως και 1.280 πραγματικά χιλιόμετρα. Αυτή την ξεγνοιασιά βιώσαμε από το πρώτο σκέλος της δοκιμής, όπου το Captur μετακινήθηκε με την άνεση που το χαρακτηρίζει σε μεικτές συνθήκες με αυτοκινητόδρομο και αστικό τοπίο. Η μέση κατανάλωση LPG ορίστηκε στα 8,5 λτ./100 χλμ. με επιλεγμένο το Eco, ωστόσο αν συνυπολογίσουμε την μέση τιμή 0,84 ¤/λτ. του υγραερίου (σχεδόν μισή τιμή σε σχέση με την βενζίνη) το κόστος αυτόματα κατεβαίνει σε πολύ χαμηλά επίπεδα. 

Διαδρομή 2: Υπεραστική ορεινή διαδρομή – 45 χλμ.
Τα επόμενα 45 χλμ. της «κλειστής» ορεινής στροφοδιαδρομής μπορούν να παρομοιαστούν με επαρχιακό οδικό δίκτυο. Εκεί, το Captur LPG έδειξε υποδειγματικό χαρακτήρα με σύμμαχο το σωστά κλιμακούμενο 5άρι μηχανικό κιβώτιο και την διαθέσιμη από τις 2.000 σ.α.λ. ροπή των 170 Nm. Αυτό που κέρδισε τις εντυπώσεις ήταν η ήσυχη και ποιοτική κύλιση σε όλο το φάσμα, όπως επίσης και η ομαλή λειτουργία της σχετικά σφικτής ανάρτησης στις στροφές που επέτρεψε περιορισμένες και ανεπαίσθητες κλίσεις. Η ένδειξη της κατανάλωσης έφτασε στα 8,3 λτ. LPG ανά 100 χλμ..

Διαδρομή 3: Αυτοκινητόδρομος – 24 χλμ.
Το Captur πάτησε με σιγουριά στο δρόμο σε όλα τα σκέλη της διαδρομής, ακόμα και σε πιο πιεστικά περάσματα στην κατηφόρα.

Το Captur πάτησε με σιγουριά στο δρόμο σε όλα τα σκέλη της διαδρομής, ακόμα και σε πιο πιεστικά περάσματα στην κατηφόρα.

Μετά την πόλη και το βουνό, σειρά είχε ο αυτοκινητόδρομος. Το υγραεριοκίνητο Renault Captur αποδείχθηκε από τα πλέον λιτοδίαιτα μοντέλα σε καύσιμο, καθώς αρκέστηκε σε 5,5 λτ. LPG/100 χλμ., που αντιστοιχεί σε 4,6 ευρώ περίπου για 100 χιλιόμετρα. Η καλή ηχομόνωση του γαλλικού B-SUV, το άνετο κάθισμα του οδηγού και η απόκριση του μηχανικού συνόλου μας έκαναν να «ταξιδεύουμε» εντός ορίων με ταχύτητες έως και 130 χλμ./ώρα απροβλημάτιστα, υπό τον ήχο –μόνο- των αγαπημένων μας τραγουδιών από το σύγχρονο σύστημα infotainment Easy Link με οθόνη αφής 7 ιντσών και ελληνική πλοήγηση.

Διαδρομή 4: Αστική – 24 χλμ.
Το τελευταίο σκέλος της διαδρομής, είχε και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον καθώς οι διαδρομές μέσα από την «καρδιά» της Αθήνας και τις κεντρικές οδικές αρτηρίες της, έβαλαν δύσκολα στα μοντέλα της δοκιμής. Εντούτοις, το Renault Captur LPG ξεκινά και εδώ με άσσο στο μανίκι, αφού το χαμηλό αντίτιμο του λίτρου για το υγραέριο σώζει την παρτίδα. Μπορεί η κατανάλωση να σκαρφάλωσε στα 9,5 λτ./100 χλμ., λόγω του σταμάτα-ξεκίνα, αλλά το κόστος μετακίνησης ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες ορίζεται στα 8 ευρώ για 100 χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, το Captur ήταν και εδώ άνετο και ευχάριστο λειαίνοντας τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος (σαμαράκια, λακκούβες κ.λπ.).

Συμπέρασμα
Μετά από 100 και πλέον χιλιόμετρα σε διαδρομές με διαφορετικά χαρακτηριστικά και δυσκολίες, το Renault Captur LPG με τον 1.000άρη turbo των 100 ίππων απέδειξε τον all-around χαρακτήρα του. Ευκολοδήγητο και άνετο, με στιβαρό πάτημα από το «κλειστό» στροφιλίκι μέχρι τον ανοιχτό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, φροντίζει να εκπληρώνει τις επιθυμίες του οδηγού σε κάθε περίπτωση κρατώντας σε χαμηλά επίπεδα τον προϋπολογισμό για τα καύσιμα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
test center