Οι πατημένοι χωματόδρομοι δεν αποτελούν πρόβλημα για το CR-V ειδικά με την παρουσία και των κατάλληλων ελαστικών.

    Στο δρόμο: Ένα crossover με ταμπεραμέντο

    Διαβάστηκε από 45850 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/12/2013
     

    Η παρουσία του πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων συνδυάζεται με αναβαθμίσεις σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις στα περισσότερα μέρη του αυτοκινήτου, είτε αυτές έχουν να κάνουν με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, είτε με την περαιτέρω μείωση στο βάρος των επιμέρους μηχανικών μερών. Στα 47 κιλά, που εξοικονομήθηκαν από τον κινητήρα σε σχέση με τον 2,2 diesel της τετρακίνητης έκδοσης, προσθέστε και τα 69 κιλά από το σασί κυρίως (απουσία τετρακίνησης) και τότε φτάνουμε στα 116 κιλά λιγότερα. Αυτή η μείωση, επέτρεψε την τοποθέτηση πιο παχιάς πίσω αντιστρεπτικής με ταυτόχρονη αύξηση της ακαμψίας στελεχών της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων. Παράλληλα, τα εμπρός ελατήρια μαλάκωσαν και τα αμορτισέρ έσφιξαν. Το αποτέλεσμα δικαιώνει την προσπάθεια των μηχανικών της Honda, που δημιούργησαν ένα σύνολο, που θυμίζει στην οδήγηση ένα κανονικό επιβατικό αυτοκίνητο, παρά το ύψος και την απόσταση από το έδαφος (165 χλστ.).

    O οδηγός κάθεται καλά, η ορατότητα είναι πανοραμική, το ηλεκτρικό τιμόνι έχει ικανοποιητική αίσθηση και βάρος, αλλά εξαιρετική ακρίβεια και η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο είναι υπεράνω κριτικής. Στις στροφές το μπροστινό μέρος κρατάει γερά, ενώ το πίσω δείχνει ιδιαίτερα συμμετοχικό και οι κλίσεις είναι λογικές. 

    Πάντως, το CR-V 1,6 i-DTEC έχει την πιο κοντινή σε κλασικό ΙΧ συμπεριφορά ανάμεσα στα δικίνητα crossover, με σωστή και ραφιναρισμένη συμπεριφορά σε όλα τα επίπεδα. Ένα μικρό τίμημα πληρώνεται στην άνεση, ειδικά πάνω σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες με χαμηλή ταχύτητα, αλλά το τελικό οδηγικό αποτέλεσμα, που σε κάνει να μην ψάχνεις πουθενά την τετρακίνηση, υπερτερεί. Τα φρένα ικανοποιούν με την αποτελεσματικότητά, όχι όμως και με την αίσθηση του πεντάλ, που έχει αρκετή νεκρή διαδρομή.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    35 διαθέσιμα άρθρα για HONDA  CR-V

    Tags: HONDA, HONDA CR-V

    Η Nissan στόλισε… LEAF

    Audi A7 διαλύεται σε test drive (+vids)

    Teaser της BMW M4 GT3

    25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

    Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

    Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

    H ΒΜW i8 της Alcantara

    Ιδού το Nissan GT-R50 by Italdesign

    Πήρε δική του A-Class μετά το δώρο του Best Car

    Σε δοκιμές το ανανεωμένο Audi Q2

    H εφαρμογή «πολυεργαλείο» της Nissan

    Nέα Bentley Continental GT Limited

    DS 7 Crossback VS Land Rover Discovery Sport

    BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

    Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

    FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

    HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

    SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

    Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

    Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

    περισσότερα »