6 φωτογραφίες »

Nissan Qashqai

529.827 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2021

Δε μασάει ο champ…
Το Nissan Qashqai αποκαλύπτει τον all-around οδηγικό του χαρακτήρα και στα δύσκολα αποδεικνύοντας πως δεν είναι τυχαία ο πρωταθλητής των πωλήσεων στην κατηγορία εδώ και χρόνια. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έχει αγαπηθεί όσο ελάχιστα στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας τον οικογενειακό του χαρακτήρα με τις ικανότητες ενός SUV μοντέλου. Από τα πιο compact μοντέλα της κατηγορίας με μήκος 4,39 μ. διαθέτει λόγω μεγέθους τον απαραίτητο αστικό προσανατολισμό, διατηρώντας παράλληλα ευρύχωρη καμπίνα. Στοιχείο που εξυπηρετεί σε ένα οδοιπορικό, όπως το δικό μας, εφόσον υπάρχουν και πίσω επιβάτες.

Ισορροπημένο και ασφαλές
Η διαδρομή μας στην εθνική οδό κύλισε πολύ ευχάριστα πίσω από το τιμόνι του ιαπωνικού SUV. Σε αυτό συντέλεσε και το γεγονός πως επρόκειτο για την ισχυρή βενζινοκίνητη έκδοση με τους 158 –πλέον- ίππους και τα 270 Nm ροπής. Υπερβολικά άνετος ο κινητήρας και πρόθυμος να ανταποκριθεί άμεσα όταν χρειάστηκε έξτρα γκάζι, διατηρώντας πάντα πολιτισμένα χαρακτηριστικά. Αλλωστε το σύνολο διακρίνεται για τις καλές του επιδόσεις, ωστόσο από την άλλη είχε και πιο τσιμπημένη κατανάλωση συγκριτικά με τα περισσότερα βενζινοκίνητα μοντέλα.

Θετικό σε λειτουργία ήταν και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων που εξοπλίζει αυτή την έκδοση. Το εκτιμήσαμε ακόμα περισσότερο εκτός αυτοκινητόδρομου, στις στριφτερές διαδρομές χάρη στην άμεση απόκριση του. 

Η ανάρτηση σε αυτή τη διαδρομή ισορροπεί τέλεια προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης, αλλά και καλή συμπεριφορά σε σβέλτη κίνηση, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι λογικές σε τέτοιες συνθήκες και να μην επηρεάζουν την πρόσφυση και την κατευθυντικότητά του. Το τιμόνι αν και «υπολείπεται» ελαφρώς σε αίσθηση, μεταφέρει άμεσα τις εντολές του οδηγού στο δρόμο, ενώ τα all season ελαστικά έφερναν μια μικρή υποστροφική τάση, πιο πολύ ως προειδοποίηση, με το ESP να επεμβαίνει μόνο αν παρακούσεις την προειδοποίηση … 

Αξιο και ικανό
Περνώντας στο δύσκολο κομμάτι του Mega Test μας το Qashqai κλήθηκε να μας δείξει πως τα καταφέρνει απέναντι στα δύσβατα χιονισμένα εδάφη. Αν και δεν προσφέρει κάποιο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ή σύστημα ελέγχου κατάβασης, τελικά δεν κόλλησε πουθενά και με αρωγό το πολύ καλό κιβώτιο διατήρησε ένα υψηλό για τα δεδομένα επίπεδο άνεσης.

Στο φρενάρισμα η ακινητοποίηση ήρθε προοδευτικά, χωρίς πατιναρίσματα και εκτροπές από την πορεία, ενώ έμεινε επίσης ακλόνητο κατά τη διάρκεια των διαδοχικών αλλαγών πορείας. Το τιμόνι διατήρησε την κετευθυντικότητά του και το ESP διόρθωνε τυχόν παρεκκλίσεις, ενώ τα 185 χλστ. απόστασης από το έδαφος, ήταν αρκετά για να μη μας δημιουργήσουν πρόβλημα οι ράγες, ακουμπώντας με την μπροστινή ποδιά ελάχιστες φορές στο χιόνι. Η πορεία πάντως πάνω στο πατημένο χιόνι με τα mud and snow ελαστικά Yokohama Geolandar A/T, ήταν ψωμοτύρι για το SUV της Nissan, που ήταν σαν να πηγαίνει σε περίπατο.

Όσον αφορά στην ανάβαση του λασπωμένου εδάφους και αυτή αποδείχτηκε παιχνιδάκι, αναγκάζοντας ωστόσο το ESP σε έντονες παρεμβάσεις, λόγω της ισχύος που περνούσαν στα ελαστικά από το δυνατό μοτέρ του Qashqai.

Η απόδοσή του στο χιόνι, θα λέγαμε πως συμπληρώνει ιδανικά τον πληθωρικό χαρακτήρα του Qashqai και σε συνάρτηση με την απόδοσή του σε χώμα και λάσπη, που έχουμε τεστάρει παλαιότερα διαμορφώνει ένα μοντέλο που θα σου δώσει ελευθερία κινήσεων, σε λογικά πάντα πλαίσια. 

Η γνώμη μας 
Το Nissan Qashqai για μία ακόμη φορά απέδειξε γιατί έχει κερδίσει την προτίμηση του αγοραστικού κοινού. Είναι ο ιδανικός σύμμαχος της οικογένειας. Έχει μεγάλους χώρους, είναι άνετο στο δρόμο και μπορεί να αποτελέσει το μεταφορικό σου μέσο για οποιαδήποτε  χειμερινή ή θερινή δραστηριότητα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια