Στο ΣΕΑ του Κορινού και στα φιλόξενα Olympus Plaza, φωτογραφίσαμε τα 6 μικρά και μικρομεσαία μοντέλα που πήραν μέρος στη Μεγάλη Δοκιμή Οικονομίας.

07:30 στην είσοδο της Εθνική Οδού Αθηνών-Λαμίας στο Κρυονέρι, λίγο πριν το ξεκίνημα.Μπροστά-μπροστά, διακρίνεται η νέα Mercedes-Benz GLA, που σε έκδοση diesel μας ακολούθησε, ως εκπρόσωπος των crossover που δεν καίνε «τίποτα».

Πρώτη στάση για συγκέντρωση καταναλώσεων και ομαδική φωτογράφιση στη Στυλίδα για τα 6 αυτοκίνητα του Γύρου Οικονομίας.

Για να πραγματοποιηθούν οι σωστές μετρήσεις κατανάλωσης, «κόψαμε» τη διαδρομή των 470 χιλιομέτρων σε 4 διαφορετικά κομμάτια.

Νέα βενζινοκίνητα: Αθήνα - Θεσσαλονίκη με 30 ευρώ

Διαβάστηκε από 64080 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/5/2014
 

Για μια ακόμη φορά, προσπαθούμε το –φαινομενικά– ακατόρθωτο, αφού με 30 ευρώ και με 6 νέα βενζινοκίνητα, πραγματοποιούμε τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη χωρίς να συμπληρώσουμε ούτε γραμμάριο (και σεντ) παραπάνω καυσίμου!

Η μαγιά, υπήρχε από την περσινή μας, μεγάλη επιτυχία: Το γύρο της Ελλάδας με τα diesel μοντέλα, στον οποίο τα τελικά αποτελέσματα μας είχαν εκπλήξει και είχαν συζητηθεί από όλη την αγορά, μιας και είχαμε καταφέρει να κάνουμε έως και 1.500 πραγματικά χιλιόμετρα αυτονομίας, με ένα μόνο γέμισμα! Μέσα στον 1 περίπου χρόνο που μεσολάβησε μέχρι σήμερα, η άφιξη στην αγορά πολλών νέων βενζινοκίνητων προτάσεων με οικονομία που σε πολλές περιπτώσεις αγγίζει αυτή των αντίστοιχων diesel, μας έβαλε σε σκέψεις: Μήπως ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσουμε μια αντίστοιχη δοκιμή με νέα βενζινοκίνητα μοντέλα;

Βενζινοκίνητα που δεν καίνε τίποτα…
Για να διαφοροποιηθούμε από την περσινή μας επιτυχία, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε κάτι νέο και ίσως, ακόμη πιο δύσκολο: Με 30 μόλις ευρώ στην τσέπη για καύσιμο, να πραγματοποιήσουμε τη διαδρομή των 470 χλμ. από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη με 6 νέα μικρά και μικρομεσαία βενζινοκίνητα μοντέλα! Για να καταλάβετε τη δυσκολία του εγχειρήματος, με τιμή βενζίνης στα 1,6 ευρώ/λίτρο, τα 30 ευρώ συνεπάγονται μόλις 18,75 λίτρα καυσίμου! Εκτός των 6 αυτών μοντέλων, μαζί μας είχαμε και ένα diesel Crossover, την ολοκαίνουργια Mercedes GLA 200 CDI, ώστε να δούμε πως τα καταφέρνουν και τα μοντέλα του είδους σε μια τέτοια δοκιμασία, που έχουν λιγότερο καλή αεροδυναμική και –συνήθως– περισσότερο βάρος από τα χάτσμπακ. Τα τελικά μας αποτελέσματα, για μια ακόμη φορά, μας εξέπληξαν θετικά…

6 νέα μικρά και μικρομεσαία βενζινοκίνητα
Στη νέα, μεγάλη μας δοκιμή οικονομίας, τα 6 μοντέλα που επιλέξαμε προήλθαν κατΆ αρχάς από τις δύο πιο δημοφιλείς κατηγορίες αυτοκινήτων, τα μικρά και τα μικρομεσαία. Έπειτα, η 6άδα αυτή επιλέχθηκε ώστε να διαθέτει τουλάχιστον ένα χαρακτηριστικό οικονομίας, είτε αυτό αφορά στον κινητήρα, είτε στην αεροδυναμική, είτε ει δυνατόν και στα δύο. Το τελικό μας line-up έφερε από την πλευρά των μικρών την παρουσία του Ford Fiesta, με τον 1.000άρη turbo βραβευμένο 2κύλινδρο βενζινοκινητήρα, αλλά και το Mitsubishi Space Star 1,2, με την κορυφαία αεροδυναμική (cd: 0,27) και το χαμηλό βάρος. Στην πλευρά των μικρομεσαίων, είχαμε μαζί μας το Ford Focus με τον ίδιο 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα με το Fiesta, το Toyota Auris HSD με το υβριδικό σύστημα κίνησης, αλλά και τα VW Golf 1,4 TSI ACT και Audi A3 1,4 TFSI COD, που φέρουν κινητήρα turbo με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων. 

470 χιλιόμετρα με 4 σετ μετρήσεων
Για να πραγματοποιηθούν οι σωστές μετρήσεις κατανάλωσης, «κόψαμε» τη διαδρομή των 470 χιλιομέτρων σε 4 διαφορετικά κομμάτια. Ξεκινώντας λοιπόν στις 07:30 το πρωί από τα γραφεία του περιοδικού στο Κρυονέρι, είχαμε το πρώτο μας stop στη Στυλίδα, στο Σταθμό εξυπηρέτησης που βρίσκεται στην Εθνική οδό. Τα χιλιόμετρα μέχρι εκεί ήταν 196. Στη συνέχεια, κινούμενοι πάντα στην Εθνική οδό και με κατεύθυνση προς Λάρισα-Θεσσαλονίκη, σταματήσαμε για να μετρήσουμε την κατανάλωση στα Τέμπη, στο πάρκινγκ της Αγίας Παρασκευής. Τα χιλιόμετρα μέχρι εδώ ήταν 154 χλμ. (350 συνολικά). Το επόμενο stop ήταν πιο κοντά σε άλλα 75 χιλιόμετρα (425 χλμ.) και επρόκειτο για το Σταθμό Εξυπηρέτησης στον Κορινό και τα Olympus Plaza. Τελικός μας προορισμός ήταν η είσοδος της Θεσσαλονίκης (470 χλμ. συνολικά) όπου έγινε η τελική μέτρηση, παρότι για φωτογραφικούς σκοπούς κατευθυνθήκαμε μέχρι το Μέγαρο Μουσικής της πόλης. Αν θέλαμε τέλος να ξεχωρίσουμε για τη δυσκολία της κάποια διαδρομή, αυτή είναι η δεύτερη (Αθήνα-Τέμπη), η οποία λόγω των πολλών υψομετρικών διαφορών, δυσκόλεψε αυτοκίνητα και οδηγούς στην προσπάθεια να κρατηθεί η κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Peugeot 3008: Βενζίνη ή diesel στα ίδια λεφτά;

H 3άρα της AC Schnitzer

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »