Το αμάξωμα μάκρυνε ελαφρώς, το μεταξόνιο επίσης, ενώ την ίδια στιγμή η οροφή χαμήλωσε λίγο για να δίνει μια σπορ αίσθηση.

Η βασική βενζινοκίνητη B 180 ξεκινά από 32.560 ευρώ.

Όταν τη δείτε στο δρόμο θα προσέξετε ότι τα φώτα της θυμίζουν λίγο τα SUV της Mercedes.

Τα όμορφα φώτα εμπρός, η νέα μάσκα αλλά κυρίως οι λιτές γραμμές από το χάτσμπακ μικρομεσαίο πέρασαν από την A-Class στη B-Class με επιτυχία.

Τα όμορφα φώτα εμπρός, η νέα μάσκα αλλά κυρίως οι λιτές γραμμές από το χάτσμπακ μικρομεσαίο πέρασαν από την A-Class στη B-Class με επιτυχία.

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes B-Class

38.077 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2019)

H νέα B-Class φιλοδοξεί να αποδείξει ότι οι πιο «γεμάτες» και πληθωρικές σιλουέτες μπορούν να θεωρηθούν ελκυστικές ή, πιο απλά, ότι για να είναι ένα όχημα πρακτικό, δε σημαίνει ότι πρέπει να είναι και βαρετό. Πόσο καλά το καταφέρνει;

What is new
- Μικρές μεταβολές στις διαστάσεις 
- Πιο όμορφο στιλ
- Κινητήρας ντίζελ 1,5 λίτρων 
- Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ 

Γενικά είναι ένα στοίχημα η B-Class. Κυρίως τα τελευταία χρόνια. Όταν είχε βγει η πρώτη γενιά της (είμαστε αισίως στην τρίτη!), ο κόσμος αγόραζε πολύ τα MPV, καθώς αυτή ήταν η απόλυτη λύση για μια οικογένεια ή για μια δραστήρια παρέα. Αρκεί να πούμε ότι και η ίδια η A-Class στις δύο πρώτες γενιές της, ένα πολυχρηστικό ήταν επί της ουσίας.

Η B-Class λοιπόν ερχόταν για όσους ήθελαν το κάτι παραπάνω και ήταν απόλυτα κατοχυρωμένη σαν σχήμα. Στις μέρες μας αυτό δεν ισχύει. Τα SUV έχουν βάλει στα πιο σκοτεινά ράφια της αγοράς πολλές κλασικές οικογενειακές κατηγορίες (π.χ. τα μεσαία σεντάν). Και τα MPV είναι μία από αυτές. Για να μπει λοιπόν με αξιώσεις στο παιχνίδι η νέα γενιά της B-Class έπρεπε να γίνουν κάποιες προσαρμογές και να αλλάξει ελαφρώς η συνταγή.

Κυρίως έπρεπε το νέο αυτοκίνητο να είναι όμορφο. Όχι να «τρώγεται». Να είναι όμορφο. Αυτό βέβαια, με τη νεά A-Class να δίνει τις κατευθύνσεις, ξεκινούσε ως προσπάθεια με καλό αβανταζ. Και οι σχεδιαστές δεν άφησαν τις προϋποθέσεις να πάνε χαμένες. Τα όμορφα φώτα εμπρός, η νέα μάσκα αλλά κυρίως οι λιτές γραμμές από το χάτσμπακ μικρομεσαίο πέρασαν και στη B-Class με επιτυχία. Το αμάξωμα μάκρυνε ελαφρώς, το μεταξόνιο επίσης, ενώ την ίδια στιγμή η οροφή χαμήλωσε λίγο για να δίνει μια σπορ αίσθηση. Και το πίσω μέρος όμως έχει ενεργό ρόλο. Όταν τη δείτε στο δρόμο θα προσέξετε ότι τα φώτα της θυμίζουν λίγο τα SUV της Mercedes. Λίγο από GLC και GLE και –ποιος ξέρει;- ίσως και από την επερχόμενη GLA; Λογικό σε κάθε περίπτωση: παίρνεις λίγο από την A-Class και λίγο από τα SUV για να δώσεις όσο το δυνατόν πιο επίκαιρο αέρα, σε ένα σχήμα αμαξώματος που δεν έχει τα παλιά του ερείσματα στη συνείδηση της αγοράς.

Η επιρροή της A-Class είναι πιο έντονη σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, ενώ και τα μηχανικά μέρη, όπως ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας κάτω από το καπό της λευκής B-Class που βλέπετε εδώ ή οι τεχνολογίες που υιοθετούνται, είναι επίσης γνώριμες. 

Οι τιμές ξεκινούν από 34.957 ευρώ για την έκδοση B 180 d και δημιουργούν μια απόσταση 2.619 ευρώ από το αντίστοιχο ξαδερφάκι στη γκάμα της A-Class. Η γκάμα της B-Class ωστόσο αρχίζει με τη βενζινοκίνητη B 180 και τιμή 32.560 ευρώ. O δε εξοπλισμός είναι πλούσιος, με ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας, αυτόματο φρένο με αναγνώριση πεζών, Dynamic Select για να κάνεις κάποιες ρυθμίσεις παραμέτρων στη λειτουργία του οχήματος, χειριστήρια αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι και πολλά άλλα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center