Τόσο ίδια, μα και τόσο διαφορετικά!

Πιο επιθετική η Supra ειδικά στο πίσω μέρος. Οι πρησμένοι θόλοι που αγκαλιάζουν τα πίσω φώτα και η αεροτομή δεν αφήνουν περιθώρια για «πολλά-πολλά».

Πιο επιθετική η Supra ειδικά στο πίσω μέρος. Οι πρησμένοι θόλοι που αγκαλιάζουν τα πίσω φώτα και η αεροτομή δεν αφήνουν περιθώρια για «πολλά-πολλά».

Toyota Supra VS BMW Z4

Διαβάστηκε από 15551 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/3/2019
 

Mr. Χάιντ και Δόκτωρ Τζέκιλ! Toyota Supra και BMW Ζ4, μετά από χρόνια επέστρεψαν, αποτελώντας ένα προϊόν συνεργασίας των δύο κατασκευαστών και διαθέτοντας πολλά κοινά στοιχεία, ωστόσο διατηρώντας το καθένα τα δικά του χαρακτηριστικά.

Η κλασσική νουβέλα «Η Παράξενη Υπόθεση του Δόκτωρ Τζέκιλ και του Κύριου Χάιντ» του Σκωτσέζου συγγραφέα Ρόμπερτ Λούις Στίβενσον, πραγματεύεται με τη διχασμένη φύση του πρωταγωνιστή, ο οποίος ως Δόκτωρ Τζέκιλ έχει ένα ενάρετο και πράο βίο, ενώ ως Κύριος Χάιντ ρέπει προς την ακολασία και την παρανομία.

Τη σχέση έχει όμως η νουβέλα με τις Supra και Ζ4; Τα δύο μοντέλα κατασκευάστηκαν και εξελίχθηκαν από κοινού, με προφανή σκοπό τη μείωση του κόστους εξέλιξης. Θα λέγαμε πως μοιράζονται το ίδιο DNA, άλλωστε πλατφόρμα και κινητήρες είναι κοινοί, ωστόσο οι δύο «έλικες» που ενώνονται για το σχηματισμό του, έχουν τόσο διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Η Ζ4 από τη μία έχει τη γοητεία του roadster και τον αέρα που αποπνέει, κάνοντάς σε να ονειρεύεσαι καλοκαιρινές βόλτες, ωστόσο η Supra από την άλλη σου ξυπνάει πιο μοχθηρά ένστικτα και το μόνο που θες είναι να βρεθείς πίσω από το τιμόνι του σε ένα δρόμο με στροφές και την αδρεναλίνη να ξεπερνάει τα όρια… 

Με διαφορετική φιλοσοφία σχεδίασης
Από τη στιγμή που η εξέλιξη των δύο μοντέλων έγινε από κοινού και η πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίστηκαν είναι κοινή, αναμενόμενο είναι πως οι διαστάσεις των δύο μοντέλων είναι σχεδόν πανομοιότυπες. Το ιαπωνικό μοντέλο έχει διαστάσεις: 4.381 χλστ. μήκος, 1.854 χλστ. βάρος και ύψος 1.293 χλστ.. Τα αντίστοιχα νούμερα του βαυαρικού μοντέλου είναι 4.324, 1.864 και 1.304 χλστ.. Δηλαδή διαφορές που δεν ξεπερνούν ούτε το ένα εκατοστό. 

Αντίστοιχα και το βάρος των δύο μοντέλων, δεν παρουσιάζει μεγάλες διαφορές, με τους ανθρώπους της Toyota να έχουν κάνει καλύτερη δουλειά πάντως, καθώς η Supra είναι 70 κιλά πιο ελαφριά (1.541 έναντι 1.610 κιλών στις εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα). Σύμφωνα με αυτά που ισχυρίζονται οι δύο εταιρείες και τα δύο μοντέλα έχουν κατανομή βάρους 50:50. 

Η θεμελιώδης διαφορά των δύο μοντέλων έχει να κάνει με το αμάξωμα τους. Η Supra είναι ένα καθαρόαιμο σπορ κουπέ μοντέλο, ενώ η Z4 ένα γνήσιο κάμπριο, το οποίο μάλιστα έχει αποκλειστικά υφασμάτινη οροφή. Και όμως αυτός δεν είναι ο κύριος υπεύθυνος του χαρακτήρα των δύο μοντέλων. 

Αν ψάχνετε τον υπεύθυνο αυτής της κατάστασης, τότε η απάντηση κρύβεται στη λέξη «ντιζάιν». Ξεκάθαρα πάνω στα αμαξώματα των δύο σπορ μοντέλων κρύβονται δύο διαφορετικοί κόσμοι. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Το Audi Q7 facelift;

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Παγκόσμια κορυφή για τη Mustang της Ford

Εορταστικό Nissan GT-R για τα 50 χρόνια

Με νέο κινητήρα τα Audi S5 Coupe & Sportback

Ελαφρύτερο το ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo

High Performance πακέτο για Mustang

Τι αγοράζω με 15, 20, 25 και 30 χιλιάδες ευρώ;

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes B-Class

Νέα Giulietta όπως Giulia;

Πρώτο teaser της Bentley Flying Spur (+vid)

«Ανεβάζει» το Audi Q7 η ΑΒΤ

Ετοιμάζει νέα «βασική» Mustang η Ford

ΒΜW Σειρά 1 & Αudi A3: Τι νέο φέρνουν;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

περισσότερα »