Είτε είναι αυτόματο, είτε μηχανικό. το κιβώτιο ταχυτήτων θα φθαρεί με την πάροδο του χρόνου και με την εκτεταμένη χρήση. Μάλιστα η οδήγηση μέσα στην πόλη με τις συνεχείς εναλλαγές ταχυτήτων (πρώτη-δευτέρα κλπ) εκτός ότι κουράζουν τον οδηγό αφού έχει σχεδόν πάντα το αριστερό του πόδι πάνω από το πεντάλ του συμπλέκτη, θα φθείρουν τα μηχανικά μέρη και κυρίως το κιβώτιο ταχυτήτων.
2.Έλεγχος στα φρένα και στα υλικά τριβής
Η πιο συνηθισμένη και αναπόφευκτη φθορά από την καθημερινή και συνεχή χρήση του συστήματος πέδησης είναι εκείνη των δίσκων, αλλά και των υλικών τριβής. Μάλιστα, σε αυτήν οφείλονται τα υπολείμματα μαύρης σκόνης που δημιουργούνται συνεχώς πάνω στις ζάντες του αυτοκινήτου.
3. Οι βλάβες στο δίσκο
Η χρήση όσο προσεκτικοί κι αν είμαστε φθείρει το δίσκο του συμπλέκτη. Συνήθως μέσα στην κίνηση αφαιρούμαστε και δε σηκώνουμε το πόδι από το συμπλέκτη. Η συγκεκριμένη (κακή) συνήθεια φθείρει το δίσκο ακόμα πιο γρήγορα. Επίσης, πολλοί οδηγοί αρέσκονται σε εκκινήσεις από το φανάρι με το «γκάζι στο πάτωμα». Η κίνηση αυτή προκαλεί μεγάλη φθορά στο δίσκο, εκτός από το ότι "βασανίζει" όλο το αυτοκίνητο.
Τις πιο πολλές φορές, οι βλάβες στο τούρμπο, αφορούν το κέλυφος του. Αυτό συμβαίνει επειδή συστέλλεται και διαστέλλεται ανάλογα με τη θερμοκρασία. Συγκεκριμένα θα πρέπει ο κινητήρας να δουλεύει για λίγο στο ρελαντί, ώστε να μειωθεί η θερμοκρασία του συστήματος εξαγωγής καυσαερίων, αλλιώς η υψηλή θερμοκρασία θα προκαλέσει πυράκτωση και εναπόθεση των υπολειμμάτων καύσης στα εξαρτήματα του turbo και να ραγίσει το κέλυφος του.
6. Πρόβλημα στο δυναμο
Το δυναμό φροντίζει για τη φόρτιση της μπαταρίας και την τροφοδοσία στις καταναλώσεις του αυτοκινήτου. Το πιο συχνό πρόβλημα αφορά το σπάσιμο του ιμάντα στον οποίο το δυναμό στηρίζει την βασική του. Σε αυτή την περίπτωση, θα ανάψει η ένδειξη υπερθέρμανσης της μηχανής. Να θυμάστε ότι σε πολλές περιπτώσεις, η επιδιόρθωση του δυναμό είναι ιδιαίτερα ακριβή και ίσως είναι προτιμότερο να το αλλάξετε
7. Καμένα μοτέρ παράθυρων
Στις μέρες μας όλα τα αυτοκίνητα διαθέτουν ηλεκτρονικά παράθυρα, τα οποία λειτουργούν με μοτέρ. Μία συχνή βλάβη είναι το κάψιμο του μοτέρ από την εκτεταμένη χρήση.
8. Διαρροή ή και η έλλειψη φρέον στο σύστημα κλιματισμού
Οι βλάβες στο σύστημα a/c είναι πολύ συχνές και οφείλονται σε πολλές αιτίες όπως κάποια διαρροή του αερίου φρέον ή η έλλειψη του, αιτία συχνά αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους για την κακή λειτουργία του κλιματιστικού. Παράλληλα μπορεί να υπάρχει βλάβη στο μηχανικό συμπιεστή με αποτέλεσμα την πλήρη αδυναμία λειτουργίας του κυκλώματος του κλιματιστικού λόγω έλλειψης πίεσης ή ακόμα να υπάρχει βλάβη στο μηχανικό συμπιεστή με αποτέλεσμα την πλήρη αδυναμία λειτουργίας του
9. Καμένη φλάντζα κεφαλής
Η φλάτζα κεφαλής συμβάλει στην θωράκιση της διαδικασίας συμπίεσης και αποτρέπει την μίξη νερού με τα λάδια μηχανής. Αν καεί τότε δημιουργεί δυσλειτουργία και μικρή απόδοση του κινητήρα. Τα συμπτώματα της βλάβης είναι η εμφάνιση λευκού καπνού και οι διαρροές λαδιού
10. Πρόβλημα στη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR)
Η τοποθέτηση της βαλβίδας ανακύκλωσης καυσαερίων έχει ως στόχο την μείωση των ρύπων και της θερμοκρασίας του θαλάμου καύσεως. Με το καιρό οι βαλβίδες μπλοκάρονται ή κολλάν. Μπορείτε να αναγνωρίσετε την βλάβη αν είναι αναμμένο το λαμπάκι της μηχανής ή όταν το αυτοκίνητο βγάζει έντονο καφέ ή άσπρο καπνό μόνιμα
...κάθε μάρκα βγάζει και τις τυποποιημένες βλάβες... ρωτήστε τους ανθρώπους... ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, τα φόρουμ στο διαδίκτυο, τις λέσχες μιας μάρκας, κ.τ.λ. να σας πούνε τα καθέκαστα...
...κάθε μάρκα βγάζει και τις τυποποιημένες βλάβες... ρωτήστε τους ανθρώπους... ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, τα φόρουμ στο διαδίκτυο, τις λέσχες μιας μάρκας, κ.τ.λ. να σας πούνε τα καθέκαστα...