Δεν «λένε», κάνουν τον κόσμο καλύτερο!

Διαβάστηκε από 7976 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/7/2018

Οι κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες ενδιαφέρονται και για τον άνθρωπο,την κοινωνία, το περιβάλλον, τον εργαζόμενο, την τοπική κοινωνία. Ενδιαφέρον, που το κάνουν πράξη μέσα από τις δράσεις που αναπτύσσουν, όχι φιλανθρωπίας ή απλής δωρεάς, αλλά Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

 

Με τα ισχυρά αντανακλαστικά τους, οι κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες προσαρμόζουν τα προϊόντα τους στις απαιτήσεις των πελατών τους και εξελίσσουν περαιτέρω τις προτάσεις τους, εστιάζοντας σε ευέλικτα προγράμματα, παροχές και βελτίωση των υπηρεσιών. Προσθέτουν αξία στα ασφαλιστήρια συμβόλαια που προσφέρουν, εφαρμόζοντας προσφορές αλλά και εκπτώσεις σε συνδυαστικά πακέτα ασφάλισης (ασφάλιση Αυτοκινήτου + ασφάλεια Υγείας ή/καιΚατοικίας  ή/καιΣυνταξιοδοτικό – Αποταμιευτικό πρόγραμμα κ.λπ.).

Στην «υπηρεσία» των ασφαλισμένων τίθεται και η τεχνολογία. Η διείσδυσή της στην καθημερινότητά μας μάς έχει κάνει πιο απαιτητικούς. Οι ασφαλιστικές εταιρίες βρίσκονται ένα βήμα μπροστά, δίνοντας λύσεις που φθάνουν μέχρι και την on-line ασφάλιση με ασφαλιστήριο συμβόλαιο στα χέρια, εντός λίγων λεπτών και οποιαδήποτε ώρα του 24ώρου. Σε αρκετές περιπτώσεις, δε, πηγαίνουν ακόμη παραπέρα προσφέροντας πρωτοποριακές εφαρμογές για ενημέρωση, εκπαίδευση, διευκόλυνση ή και ψυχαγωγία του ασφαλισμένου.

Για όλα αυτά οι κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες χαίρουν της εμπιστοσύνης των πελατών τους, οι οποίοι εκφράζουν την ικανοποίησή τους με την ανανέωση των ασφαλιστικών συμβολαίων, σε ποσοστό που ξεκινά από 75% και προσεγγίζει το 90%.

Παράλληλα  αφουγκράζονται τις απαιτήσεις του πελάτη τους, αλλά και τις ανάγκες του. Και κάνουν πολλά, και για τον πελάτη και για τον άνθρωπο. Και όχι μόνο. Ας δούμε λοιπόν τις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. που αναπτύσσουν οι πιο γνωστές στο χώρο εταιρίες 

Groupama: «Εκπαιδεύει» τους οδηγούς στην ασφαλή οδήγηση σε συνεργασία με το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς»
 

Η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί, καθώς και στηρίζοντας έμπρακτα εκδηλώσεις που έχουν στόχο την ενίσχυση της συνείδησης Οδικής Ασφάλειας, συνεργάζεται, εδώ και χρόνια, με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», με κύριο στόχο τη θεωρητική και βιωματική ευαισθητοποίηση των πολιτών για την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων.

Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Groupama Ασφαλιστική πρωτοστατεί σε ουσιαστικές δράσεις για την οδική ασφάλεια και προσφέρει στους πελάτες, τους συνεργάτες και τους εργαζόμενούς της μια μοναδική εμπειρία, που επαναλαμβάνεται συστηματικά μέσα σε κάθε χρονιά. Μέσα από τις καινοτόμες, θεωρητικές και βιωματικές μεθόδους του Ινστιτούτου, η εταιρία δίνει τη δυνατότητα, μέσω διαγωνισμών, σε όλους τους συμμετέχοντες, να ενημερωθούν εκτενώς για τις πρακτικές οδικής ασφάλειας και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων και να βιώσουν μοναδικές εμπειρίες μέσω ειδικών προσομοιωτών.

Αξίζει να σημειωθεί, πως τo «Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης για την Οδική Ασφάλεια και την Πρόληψη & Μείωση των τροχαίων ατυχημάτων ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ» συστάθηκε τον Μάιο του 2005, με κύριο σκοπό την υποστήριξη και προώθηση δραστηριοτήτων που προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, αλλά και την ενημέρωση και εκπαίδευση γύρω από το θέμα, με τελικό στόχο την πρόληψη και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
 
Σε οδική ασφάλεια, πολιτισμό και αθλητισμό εστιάζει τις δράσεις της η Μινέττα
 
«Η Μινέττα ασφαλιστική είναι μια εταιρία  που πιστεύει στον άνθρωπο και κρατάει αναλλοίωτες στο πέρασμα των χρόνων τις βασικές της αξίες και αρχές, οι οποίες είναι η ειλικρίνεια, η διαφάνεια, η προσήλωση στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει, αλλά και ο σεβασμός στον άνθρωπο, στο περιβάλλον και τον πολιτισμό», υπογραμμίζει η κα Βασιλική Ζορμπά, Υπεύθυνη Κοινωνικής Υπευθυνότητας της Μινέττα Ασφαλιστική.

Περιβάλλον: Η Μινέττα, με τη βοήθεια όλων των εργαζομένων της, υλοποιεί συνεχώς ενέργειες  οι οποίες προστατεύουν το περιβάλλον κυρίως μέσω της καθημερινής ανακύκλωσης πλαστικού, χαρτιού, αλουμινίου, μπαταριών και προωθώντας την ηλεκτρονική αποστολή εντύπων.

Πολιτισμός: Σημαντική είναι η προσφορά της Μινέττα και στον τομέα του πολιτισμού, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τις Παιδοσυναντήσεις, μια ενέργεια εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα για τους μικρούς της φίλους.

Αθλητισμός: Στον τομέα του αθλητισμού, εξακολουθεί να υποστηρίζει τον Παραολυμπιονίκη Μανώλη Στεφανουδάκη, νεαρούς αθλητές μέλη συλλόγων στην Αττική και την περιφέρεια, καθώς και αγώνες δρόμου και ποδηλασίας.

Οδική Ασφάλεια: Η εταιρία μεριμνά για την Οδική Ασφάλεια μέσω ενημερωτικών βίντεο για την ασφαλή οδήγηση του ποδηλάτου, δημοσίευση σχετικών άρθρων, αλλά και διοργάνωση σεμιναρίων σε συνεργασία με την Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης του κ. Ιαβέρη.
Πρόσφατα μάλιστα δημιούργησε μια νέα και εύχρηστη εφαρμογή, το MINETTA DRIVE, που έχει ως στόχο να συμβάλει στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και διατίθεται δωρεάν σε όλους τους οδηγούς.
Η Μινέττα και οι εργαζόμενοί της δεσμεύονται όχι μόνο απέναντι στους πελάτες και στους συνεργάτες, αλλά και γενικότερα στην κοινωνία, πραγματοποιώντας μεταξύ άλλων, εθελοντικές  ενέργειες κοινωνικού χαρακτήρα, όπως  στο Χαμόγελο του Παιδιού, αναδοχή παιδιού μέσω της actionaid, SaptHellas κ.α.
 
Δίπλα στα λιγότερο «δημοφιλή» αγωνίσματα και τις τοπικές κοινωνίες η Υδρόγειος
 
Έχοντας ως βασική αποστολή να προσφέρει σιγουριά και εξασφάλιση στον πολίτη, η Υδρόγειος αναγνωρίζει τον κατεξοχήν κοινωνικό της ρόλο και τοποθετεί την εταιρική υπευθυνότητα στον πυρήνα της φιλοσοφίας και επιχειρηματικής της πρακτικής. Ως φυσική προέκταση αυτής της φιλοσοφίας, η εταιρία αναπτύσσει ένα πλέγμα ευρύτερων δράσεων προσφοράς και αλληλεγγύης που αφορούν μεταξύ άλλων, την κοινωνία, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, την στήριξη ευαίσθητων κοινωνικά ομάδων, κ.ά.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε δράσεις που αναδεικνύουν το κοινωνικό πρόσωπο της ασφάλισης (π.χ. υποστήριξη δράσεων για την οδική ασφάλεια κα πρόληψη), τη στήριξη ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων  αλλά και των τοπικών κοινωνιών στις οποίες η εταιρία δραστηριοποιείται, μέσα από χορηγίες και δωρεές σε τοπικά σωματεία, αθλητικούς, πολιτιστικούς φιλανθρωπικούς και άλλους οργανισμούς.

Ενδεικτικά αναφέρονται η μακροχρόνια συνεργασία με τον ΕΣΑΚΕ (διοργανώτρια αρχή της BasketLeague) αλλά και η στήριξη ομάδων και αθλητών σε τοπικό επίπεδο ή λιγότερο  «δημοφιλών» αγωνισμάτων (π.χ.  Καλαθοσφαιρικός Αθλητικός Όμιλος Κορίνθου, αθλητής τοξοβολίας της Εθνικής Ομάδας Αναστασάκης Δημήτρης, ομάδα βόλεϊ Κέρκης Μαραθοκάμπου της Σάμου κ.α.), η στήριξη πολιτιστικών θεσμών, όπως π.χ. το πρόσφατο ΙΑΆ Διεθνές Πανιώνιο Συνέδριο με θέμα «Επτανησιακός βίος και Πολιτισμός», η οργάνωση Εθελοντικής Αιμοδοσίας εργαζομένων στα κεντρικά γραφεία σε εξαμηνιαία βάση, η στήριξη σε ΜΚΟ όπως η στέγη ¶ρρωστου Παιδιού και Οικογένειας «Ηλιαχτίδα», η Στέγη Φιλοξενίας «Νόστος» για πρόσφυγες ζητούντες άσυλο στην Ελλάδα, κ.α.
 
νθρωπος (πελάτης, εργαζόμενος, συνεργάτης), περιβάλλον, κοινωνία στο επίκεντρο για τη Δύναμις
 
«Για τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική η εταιρική υπευθυνότητα αντικατοπτρίζει τον πολιτισμό και γιΆ αυτό φροντίζουμε κάθε δραστηριότητα και κάθε δράση μας να έχει γνώμονα τη συνέπεια, την υπευθυνότητα και το σεβασμό προς τον πελάτη, το ανθρώπινο δυναμικό, του συνεργάτες, το περιβάλλον και την ευρύτερη κοινωνία», τονίζει ο κ. Θεόδωρος Λιώκης, Υπεύθυνος Marketing & Επικοινωνίας Δύναμις Α.Ε.Γ.Α., προσθέτοντας: «Όλα τα παραπάνω αποτελούν του βασικούς πυλώνες της στρατηγικής μας».

Πελάτες: Για τη Δύναμις ο πελάτης αποτελεί το κέντρο και την αφετηρία όλων των δραστηριοτήτων.«Από την διαδικασία της τιμολόγησης μέχρι την πιο σημαντική, της αποζημίωσης, η ανθρωπιά εκδηλώνεται έμπρακτα, ενώ υπάρχουν φορές που ξεπερνά τους τυπικούς όρους ενός συμβολαίου», τονίζει ο κ. Λιώκης.

Ανθρώπινο Δυναμικό: Στηρίζει τους νέους επιστήμονες και είναι ανοιχτή, δίνει υπόσταση σε νέες ιδέες και δημιουργικές προτάσεις των ανθρώπων της και όχι μόνο.

Συνεργάτες: Είναι η πρώτη ασφαλιστική που μερίμνησε για τη διοργάνωση εκπαιδευτικών συναντήσεων με τους συνεργάτες διαμεσολαβητές της, με αντικείμενο τις βασικές αρχές και απαιτήσεις του GDPR καθώς και το θεσμικό πλαίσιο εφαρμογής του.  Παράλληλα, παρέχει σεμινάρια για την επαναπιστοποίηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της.

Περιβάλλον: Στοχεύοντας στην ορθολογική διαχείριση των υλικών και ενεργειακών πόρων, υλοποιεί ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανακύκλωσης υλικών και συσκευών. Παράλληλα, με τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας, μειώθηκε σημαντικά η κατανάλωση ενέργειας και χαρτιού, ενώ το νέο υπερσύγχρονο κτήριο που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της εταιρίας, στο Μαρούσι, θα έχει τις βέλτιστες ενεργειακές προδιαγραφές.

Κοινωνία: Επιλέγει δράσεις στήριξης, κυρίως, των παιδιών και του αθλητικού ιδεώδους.

Μεταξύ άλλων, προσέφερε φωτοτυπικό πολυμηχάνημα στο νηπιαγωγείο του οικισμού «¶σπρα Σπίτια» Βοιωτίας, ενώ για δεύτερη χρονιά πέρυσι, ήταν υποστηρικτής της ομάδας υδατοσφαίρισης Νέων Ανδρών του ΑΝΟΓ (Αθλητικός Ναυτικός Όμιλος  Γλυφάδας), η οποία αναδείχθηκε πρωταθλητής για το 2017, στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Αποζημίωσε μόλις μέσα σε τέσσερα 24ωρα τους πλημμυροπαθείς της Μάνδρας Αττικής, ενώ προσέφερε δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης, έως ότου να ολοκληρωθεί η αποκατάσταση του δικού τους.
 
Δωρεάν συμβόλαια Υγείας στους πληγέντες από τις πλημμύρες της Μάνδρας πρόσφερε η ΝΝ
 

Το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΝΝ Hellas βασίζεται στους τρεις στρατηγικούς πυλώνες ΕΚΕ του Ομίλου NN:

  • Οικονομική ενδυνάμωση
  • Δημιουργία οικονομικών ευκαιριών
  • Ανακούφιση οικονομικών δυσχερειών

Η εταιρία κάθε χρόνο σχεδιάζει και υλοποιεί ενέργειες με εστίαση στη νέα γενιά, η οποία αποτελεί και την κινητήρια δύναμη της κοινωνίας προς το μέλλον. Επιπρόσθετα, αποδεικνύοντας έμπρακτα τον στόχο της να προσεγγίσει όλες τις ευαίσθητες πληθυσμιακές ομάδες και να στηρίξει την ελληνική κοινωνία, η ΝΝ Ηellas προσέφερε το Δεκέμβριο του 2017 δωρεάν 1.000 Συμβόλαια Υγείας NN Care for All στους πληγέντες από τις πλημμύρες της Μάνδρας.

Ενίσχυση επιχειρηματικότητας: Πρωταρχικός στόχος της ΝΝ Hellas είναι να ενισχύσει την επιχειρηματική κουλτούρα στην Ελλάδα και να προσφέρει στους νέους τα απαραίτητα εφόδια για τα πρώτα επαγγελματικά τους βήματα. Σε συνεργασία με το Orange Grove (πρωτοβουλία της Ολλανδικής Πρεσβείας), πραγματοποιεί το διαγωνισμό  επιχειρηματικότητας “Ideas Τhat Change Us”. Οι ομάδες ή start-ups με τις καλύτερες ιδέες στους τομείς πρόληψης, υγείας και ευεξίας, θα λάβουν πλήρη εκπαίδευση, υποστήριξη και πρόσβαση σε νέα επιχειρηματικά δίκτυα.  Παράλληλα, μέσω του προγράμματος υποτροφιών ΝΝ Future Matters, Έλληνες φοιτητές ολοκληρώνουν μεταπτυχιακές σπουδές στην Ολλανδία, λαμβάνοντας οικονομική ενίσχυση και καθοδήγηση από executive σύμβουλο της NN.

Χρυσή Χορηγία Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας: Προωθώντας το Ολυμπιακό ιδεώδες και τις αξίες του αθλητισμού στη χώρα μας, κοιτίδα των Ολυμπιακών Αγώνων, η ΝΝ Hellas είναι Χρυσός Χορηγός και αποκλειστικός ασφαλιστικός πάροχος της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας για τη χρονική περίοδο 2018-2020.

Κοινωνικά υπεύθυνα  ασφαλιστικά προϊόντα: Η NN Hellas, στην προσπάθειά της να συμβάλλει στην ποιότητα ζωής των ασφαλισμένων της, δημιούργησε τα καινοτόμα προϊόντα NN Hospital for All και NN Care for All, προσφέροντας πρόσβαση στην ασφάλιση σε ανθρώπους που, λόγω ιατρικού ιστορικού ή ηλικίας, δεν μπορούσαν να την έχουν στο παρελθόν.
 
Η Interlife «προσφέρει …αλλιώς» σε κοινωνία, εργαζόμενους, αγορά και περιβάλλον
 

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί θεμελιώδη αξία για την Interlife Ασφαλιστική. «Με σταθερότητα και συνέπεια, υλοποιούμε το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «προσφέρω …αλλιώς» (www.prosferoallios.gr) έχοντας ως στόχο να "προσφέρουμε … αλλιώς" στους πελάτες που μας εμπιστεύονται, στους συνεργάτες, στους εργαζόμενους, στους μετόχους και την ελληνική κοινωνία ευρύτερα», επισημαίνει η κα Έλενα Τοπάλη, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Interlife. Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει τέσσερεις πυλώνες δράσεων και ενεργειών προς την Κοινωνία, το Ανθρώπινο Δυναμικό, την Αγορά και το Περιβάλλον.

Κοινωνία:Η εταιρία στηρίζει σε συνεργασία με νοσοκομεία, φορείς της τοπικής κοινότητας και δημόσιες αρχές, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, την ΕΛΕΠΑΠ, τους Γιατρούς του Κόσμου, το Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας & Παιδιού, το ¶λμα Ζωής Θεσσαλονίκης, και άλλους φορείς.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ενίσχυση Κοινωνικών Παντοπωλείων και Συσσιτίων με την προσφορά της Interlife, τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κρίσης, να φτάνει τους 19 τόνους τροφίμων.
 
Ανθρώπινο Δυναμικό:Αποτελεί το σημαντικότερο, ίσως, περιουσιακό στοιχείο της εταιρίας. «Αξιολογούμε και επιβραβεύουμε, επενδύουμε στην εκπαίδευση και κατάρτιση των ανθρώπων μας. Επιπλέον, παρέχεται σε όλους τους εργαζόμενους Ομαδικό Πρόγραμμα Ασφάλισης Νοσοκομειακής & Ιατροφαρμακευτικής Περίθαλψης. Δημιουργούμε συνεχώς νέες θέσεις εργασίας και Προωθούμε τη Διαφάνεια, την Αξιοκρατία αλλά και την Ισότητα Ευκαιριών, καθώς 55% των εργαζομένων είναι γυναίκες», τονίζει η κα Τοπάλη.

Αγορά:Η εταιρία “προσφέρει …αλλιώς” με τη διαφάνεια των εταιρικών δραστηριοτήτων και συναλλαγών, τη δίκαιη μεταχείριση και εξυπηρέτηση των πελατών, την Υπηρεσία Υποβολής Παραπόνων και το Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου. Εφαρμόζει τους κανόνες Δεοντολογίας στο marketing και τη διαφήμιση καιδιαθέτει Πιστοποιητικό Διασφάλισης Ποιότητας κατά ISO 9001:2015.

Περιβάλλον: Είναι σταθερός χορηγός της περιβαλλοντικής Οργάνωσης για την ¶γρια Ζωή και τη Φύση «Καλλιστώ». Στις εγκαταστάσεις της γίνεται χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας για μείωση στο ελάχιστο της κατανάλωσης χαρτιού, γίνεται εξοικονόμηση ενέργειας και κατανάλωσης νερού και υλοποιείται πρόγραμμα οργανωμένης ανακύκλωσης.

 

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός