Δοκιμή του νέου Continental SportContact 7
Δοκιμάζουμε στην πίστα Πορτιμάο της Πορτογαλίας, το νέο ελαστικό υπερυψηλών επιδόσεων της Continental, SportContact 7, για το οποίο η γερμανική premium φίρμα διατείνεται πως είναι το καλύτερο που έχει δημιουργήσει ποτέ!
Αν CONTINENTAL .Μόνο εδώ όλη η γκάμα στην καλύτερη τιμή και με 1 κλικ
ΚΟPANOS EΛΑΣΤΙΚΑ στο Ψυχικό! Continental και όχι μόνο . Σας συμβουλεύουμε τι σας καλύπτει!
Θες ελαστικά Group CONTINENTAL σε ασυναγώνιστες τιμές; ΖΑΚΗΣ στον Βόλο !
Continental SportContact 7: Αλλάζει τα δεδομένα
-Με ασύμμετρο προσαρμοζόμενο σχεδιασμό πέλματος
-Εξειδικευμένο για κάθε τύπο αυτοκινήτου
-Ακόμη πιο μαλακή γόμα, αλλά μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση
Οι άνθρωποι της Continental είναι περήφανοι για το νέο τους ελαστικό SportContact 7, το οποίο θεωρούν πως είναι το καλύτερο και πιο εξελιγμένο ελαστικό που έχουν κατασκευάσει ποτέ. Το SportContact 7 έρχεται να μπει πάνω από το SportContact6, το οποίο θα διατίθεται παράλληλα.
Η διάθεση του SportContact 7 έχει ήδη αρχίσει για ορισμένους κωδικούς. Σε αρχική φάση είναι διαθέσιμο σε διαστάσεις για τροχούς από 19-23 ίντσες, ενώ σταδιακά θα προστίθενται και νέοι κωδικοί ώστε τελικά η γκάμα να διευρυνθεί από 18-24 ίντσες.
Προσκεκλημένοι της ΕΜΑ Ελαστικά, της αντιπροσώπου των ελαστικών Continental στην Ελλάδα, βρεθήκαμε στη γνωστή, για τις υψομετρικές της διαφορές και την roller-Coster χαραξή της, πίστα του Πορτιμάο στην Πορτογαλία για να οδηγήσουμε σε διάφορες συνθήκες το νέο SportContact 7.
Με ασύμμετρο προσαρμοζόμενο σχεδιασμό του πέλματος
Οι άνθρωποι της Continental εφάρμοσαν κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά, για να δημουργήσουν, όπως ισχυρίζονται, το καλύτερό τους ελαστικό.
Πρώτο και κύριο είναι το ασύμμετρο προσαρμοζόμενο σχεδιασμό του πέλματος, που μεγιστοποιεί την απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο. Στο βρεγμένο, το αποτύπωμα επαφής του ελαστικού με το δρόμο εκτείνεται μέχρι το σημείο του πέλματος με την πιο έντονη αυλάκωση εξασφαλίζοντας αυξημένη αποβολή νερού και καλύτερη πρόσφυση στην επιτάχυνση, στο φρενάρισμα, αλλά και στο στρίψιμο.
Από την άλλη, στο στεγνό το αποτύπωμα επαφής αυξάνεται προς την πλευρά με την ειδική σχεδίαση που επιτρέπει την διαχείριση υψηλότερων δυνάμεων και είναι δομικά ενισχυμένη και άκαμπτη για ελαχιστοποίηση των παραμορφώσεων προσφέροντας έτσι σταθερά υψηλή πρόσφυση και ακρίβεια στους χειρισμούς.
Εξειδικευμένο για κάθε τύπο αυτοκινήτου
Το SportContact 7 είναι το πρώτο ελαστικό υψηλών επιδόσεων με κατασκευαστική εξειδίκευση για κάθε τύπο αυτοκινήτου ώστε να μην υπάρχει διαφοροποίηση της συμπεριφοράς εξαιτίας του βάρους, του μεγέθους και της ισχύος του οχήματος.
Έτσι κάθε κωδικός ελαστικού έχει ειδικά προσαρμοσμένο πλευρικό τοίχωμα, όπως και σύνθεση γόμας, ώστε να ταιριάζει στις ιδιαίτερες ανάγκες της κατηγορίας που προορίζεται και να εξασφαλίζει έτσι την βέλτιστη απόδοση.
Με ακόμα πιο εξελιγμένη γόμα Black Chili
To τρίπτυχο υπεροχής του SportContact 7 κλείνει με τη χρήση ακόμα πιο εξελιγμένης γόμας καουτσούκ Black Chili της Continental. Αυτή έγινε ακόμα πιο μαλακή και κολλώδης (για να μπορέσει να βγει από τα καλούπια των ελαστικών ή από τους κυλίνδρους επεξεργασίας χρειάζεται πλέον ειδικό υλικό επάλλειψης), ενώ η βελτίωση της χημικής σύστασης έχει καταστήσει δυνατό τον συνδυασμό της ένα εξαιρετικά άκαμπτο σκελετό με χαμηλό προφίλ.
Έτσι η υψηλή πρόσφυση, η σταθερότητα και η ακρίβερια από τη μαλακή γόμα επιτυγχάνεται χωρίς το πρόβλημα των των παραμορφώσεων και της αλλοίωσης του σχεδίου του πέλματος ακόμα και στα έντονα δυναμικά φορτία.
Εξαιρετική απόδοση και αισθητή βελτίωση σε σχέση με το SportContact 6
Όλα τα παραπάνω εξασφάλισαν στο SportContact 7 υψηλότερες από 3-8% επιδόσεις στην συμπεριφορά και στο φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, 10% καλύτερη απόδοση στην πίστα και 17% μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τo SportContact 6.
Στην πίστα του Πορτιμάο οδηγήσαμε το νέο ελαστικό σε στεγνό και φρενάραμε σε βρεγμένο και μάλιστα συγκριτικά με το SportContact 6.
Oι διαφορές, από ένα ήδη πολύ καλό ελαστικό σαν το SC6, ήταν χαώδεις! Για παράδειγμα στη διαδικασία φρεναρίσματος στο βρεγμένο με τα VW Golf GTI είδαμε διαφορές γύρω στα 2-2,5 μέτρα υπέρ του νέου ελαστικού!
Επίσης οδηγώντας σε στεγνό γύρο πίστας με Hyundai i30 N, όπως από το αυτοκίνητα που φορουύσαν τα SC6 μπήκαμε σε αυτά (ίδιες ρυθμίσεις) με τα SC7 είχαμε την αίσθηση πως μπήκαμε σε άλλο αυτοκίνητο.
Εξαιρετική σταθερότητα του πίσω μέρους και ελαχιστοποίηση της εμπλοκής του ABS στο οριακό φρενάρισμα, πολύ καλύτερη αίσθηση και κατευθυντικότητα στο τιμόνι και πολύ καλύτερη πρόσφυση μέσα στη στροφή.
Τέλος μετά από αρκετούς hot γύρους με Porsche 911, χρειάστηκε να τσεκάρουμε πολλές φορές το πίσω μέρος για να σιγουρευτούμε πως είχαμε στα χέρια μας τη δικίνητη και όχι την τετρακίνητη έκδοση! Μιλάμε για τέτοια πρόσφυση, ενώ εξαιρετική ήταν και η σταθερότητα στην ευθεία με 260+ χλμ./ώρα! Περισσότερα όμως και πιο αναλυτικές οδηγικές εντυπώσεις, σύντομα!
προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr