Το Ford Kuga «στρίβει» με Turanza T005

Το Ford Kuga «στρίβει» με Turanza T005

15176 Επισκέψεις στο άρθρο

Τo νέο Ford Kuga που εξοπλίζεται με ελαστικά Bridgestone Turanza T005 σημείωσε αισθητή βελτίωση στο τεστ αποφυγής κινδύνου εξαργυρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τον πιο crossover, παρά SUV, προσανατολισμό του.

Η θεαματική βελτίωση που σημείωσε το νέο Ford Kuga στο τεστ αποφυγής κινδύνου, του Auto Τρίτη, δεν έχει να κάνει τόσο με την αύξηση της ταχύτητας εισόδου κατά 1 χλμ./ώρα (βέβαια οι κατασκευαστές επενδύουν εκατομμύρια ευρώ για αυτό το σημαντικό 1 χλμ./ώρα παραπάνω), όσο με τη συνολική εικόνα της συμπεριφοράς του νέου μικρομεσαίου crossover της Ford. Φυσικά τίποτα δεν είναι τυχαίο. Το νέο Ford Kuga άλλαξε χαρακτήρα και αναλογίες: Πέρα από την αύξηση του μήκους, φάρδυνε σε πλάτος και μετατρόχια, κυρίως όμως χαμήλωσε με άμεση συνέπεια τη μεταφορά του κέντρου βάρους χαμηλότερα. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τι κατάφερε στη σημαντική αυτή δοκιμή ασφάλειας.

Κοινοποίησέ το »


Γενική αίσθηση οδηγού: 
Το τιμόνι είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία, ενώ η ανάρτηση παρότι έχει αρκετή διαδρομή, ελέγχει άριστα τις κινήσεις του αμαξώματος. Η λειτουργία του ESP έδειξε την απαραίτητη αποτελεσματικότητα.  

Γενική αίσθηση επιβαινόντων: 
Νιώθαμε το ESP να φρενάρει τους τροχούς, αλλά σε καμία περίπτωση δεν παρατηρήσαμε τάση των μη φορτισμένων τροχών όταν το υποβάλλαμε σε πολύ extreme συνθήκες.

72 χλμ./ώρα: Επιτυχής προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια έγινε στην ταχύτητα επιτυχίας του προηγούμενου, δηλαδή στα 72 χλμ./ώρα. Eκεί που το παλιό Ford Kuga έφτασε στο όριό του, το νέο πέρασε με σχετική άνεση και ευκολία. Σημαντικότερη ήταν η αίσθηση πως τόσο οι φορτισμένοι, στην αλλαγή πορείας, τροχοί όσο και οι απέναντί τους έμειναν σε επαφή με το δρόμο. Το δε ESP με διακριτική λειτουργία επανέφερε την τάξη, όταν χρειάστηκε στον πρώτο ελιγμό. Η συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου είναι πολύ πιο Ford από ποτέ.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχής προσπάθεια
Με σύμμαχο το πολύ καλό, για τα δεδομένα της κατηγορίας, τιμόνι το νέο Ford Kuga ολοκλήρωσε επιτυχημένα τη διαδικασία έχοντας ταχύτητα εισόδου τα 73 χλμ./ώρα. Η κλίση συγκρατήθηκε, τάσεις αναπήδησης δεν εμφανίστηκαν, ενώ το ESP φρέναρε συνεχώς τους κατάλληλους τροχούς εξαφανίζοντας την υποστροφή τάση, αλλά και μειώνοντας αντίστοιχα την ταχύτητα εξόδου. Το χαμηλότερο κέντρο βάρους είναι κάτι που γίνεται αντιληπτό, ενώ και οι τέσσερις τροχοί παρέμειναν συνεχώς σε επαφή με το οδόστρωμα. 

 

Κοινοποίησέ το »

  • Τσιρίδης Φώτης

    ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ το κόστος (ανά 100 χιλιόμετρα) των αυτοκινήτων με Φυσικό Αέριο (CNG) ΚΑΙ ΑΠΟ τα Ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Με αφορμή λανθασμένες αναρτήσεις από το autotriti.gr & το newsauto.gr για το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Ηλεκτροκίνητα ΙΧ (χρόνος φόρτισης & τιμή μετά από επιδότηση: BMW i3 απλός wallbox: & ταχυφορτιστής: 42' & Νέα τιμή: 36.300€ Mini Cooper SE 2,5 ώρες & 35' & 29.800€ Nissan Leaf 7,5 ώρες & 60' & 29.900€ Opel Corsa-e 5,5 ώρες & 67' (37' σε 100 kW) & 28.100€ Peugeot e-208 7,5 ώρες & (30') & 26.300€ Skoda Citigoe iV (οικιακό: 12,5) 4,1 ώρες & 60' & 19.600€ smart EQ Fortwo Coupe (6) 3,5 ώρες & 40' & 22.000€ VW e-Golf (17) ώρες & 45' & 30.000 VW e-up! 36,8 kWh & & 20.500€ Μέση κατανάλωση (π.χ. Opel Corsa-e) 17 kWh/100 χλμ. ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ: Α) Κόστος ενέργειας: 0,11058 €/kWh {{Νυχτερινό: 0,07897 €/kWh}} [[0,11936 €/kWh για πάνω από 2.000 kWh]] Β) ΑΔΜΗΕ μεταφοράς: 0,00527 €/kWh Γ) ΔΕΔΔΗΕ διανομής: 0,0213 €/kWh Δ) ΥΚΩ: 0,00690 €/kWh (0,08500 €/kWh για πάνω από 2.000 kWh) Ε) ΕΤΜΕΑΡ: 0,01700 €/kWh Ζ) Λοιπές χρεώσεις: 0,00007 €/kWh Η) ΕΦΚ: 0,0022 €/kWh ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ επιβαρύνσεις: 0,16332 €/kWh {{0,16332 + διαφορά Ενέργειας (0,07897-0,11058=) --0,03161 = 0,13171 €/kWh για Νυχτερινό}} [[0,16332 + διαφορά ΥΚΩ (0,08500-0,00690=) 0,0781 = 0,24142 €/kWh για πάνω από 2.000 kWh]] [{0,13171 + διαφορά ΥΚΩ (0,08500-0,00690=) 0,0781 = 0,20981 €/kWh για Νυχτερινό πάνω από 2.000 kWh}] Θ) +ΦΠΑ: 6% Τελικό ΚΟΣΤΟΣ: 0,1731192 €/kWh Τελικό ΚΟΣΤΟΣ για Νυχτερινό: 0,1396126 €/kWh Τελικό ΚΟΣΤΟΣ για πάνω από 2.000 kWh: 0,2559052 €/kWh Τελικό ΚΟΣΤΟΣ για Νυχτερινό πάνω από 2.000 kWh: 0,2223986 €/kWh Κόστος kWh μέχρι 2.000 kWh: 0,1731192 Άρα: 17*0,1731192= 2,94 €/100 χλμ. Κόστος Νυχτερινής kWh μέχρι 2.000 kWh: 0,1396126 Άρα: 17*0,1396126= 2,37 €/100 χλμ. Κόστος kWh για πάνω από 2.000 kWh: 0,2559052 Άρα: 17*0,2559052= 4,35 €/100 χλμ. Κόστος Νυχτερινής kWh για πάνω από 2.000 kWh: 0,2223986 Άρα: 17*0,2223986= 3,78 €/100 χλμ. Απόσβεση σε 50 χρόνια... (αν δεν αλλάξεις αυτοκίνητο, αλλά τι γίνεται με την μπαταρία;) Τώρα κατάλαβα γιατί κάποιοι ονομάζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα "κουβάδες". Είδα τις εξωφρενικές τιμές τους (ακόμη και με την γενναία επιδότηση), την αστεία αυτονομία τους και τους τεράστιους χρόνους φόρτισης (που; Αν έχεις ιδιωτικό πάρκιν στο σπίτι, αλλά και έξω; Αν θα έχει ελεύθερη πρίζα, τουλάχιστον μισή ώρα καθυστέρηση, αλλιώς...) και κατάλαβα ότι είναι Ηλεκτρικά αλλά δεν είναι Αυτοκίνητα, γιατί: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ = μηχανοκίνητο όχημα που έχει τη δυνατότητα να είναι αυτόνομο (βλέπε Wiktionary). Στην καλύτερη περίπτωση θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι ένα εξαιρετικά πανάκριβο ταξί πόλης, αφού είναι πρακτικά αδύνατο να ταξιδέψεις, όταν κάθε 2-3 ώρες θα αναγκάζεσαι να πας σε καφετέρια τουλάχιστον ή σε εστιατόριο ή ξενοδοχείο ή διαμέρισμα διαμονής, περιμένοντας την χρονοβόρα συνήθη φόρτιση ωρών ή την κοστοβόρα ταχεία φόρτιση της μισής ώρας (αν θα βρεις μη κατειλημμένη πρίζα). Αλήθεια, μπορεί να υπολογίσει κάποιος το επιπλέον κόστος του ιδιοκτήτη του ηλεκτροκίνητου από τις αναγκαστικές επισκέψεις σε καφετέριες, εστιατόρια κλπ; Ενώ με τον αδιαμφισβήτητο νικητή (και σε κατανάλωση), δηλαδή τα αυτοκίνητα με Φυσικό Αέριο (CNG), μπορείς να ταξιδέψεις οικονομικότατα και χωρίς προβλήματα, σε Δυτική και Ανατολική Ευρώπη. Άλλωστε είναι απλή αριθμητική: ♦️ 1 ηλεκτρικό αυτοκίνητο (ακόμη και μετά την μεγάλη επιδότηση) κοστίζει ~10χ€ περισσότερο από 1 αντίστοιχο αυτοκίνητο που καίει Βενζίνη ή Πετρέλαιο ή Υγραέριο ή Φυσικό Αέριο (CNG). ♦️ Κόστος (~) χρήσης ανά 100 χλμ: Βενζίνη 8,5€, Πετρέλαιο 6,3€, Υγραέριο 5,6€, Φυσικό Αέριο 3€, Ηλεκτρικό Ρεύμα 2,4€ (με Νυχτερινό, μέχρι 2.000kWh), που φτάνει μέχρι 4,4€ (με Ημερήσιο, για πάνω από 2.000kWh). ♦️ Ακόμη και υποθετικά, με 1€/100 χλμ εξοικονόμηση του αυτοκινήτου με Ηλεκτρισμό σε σχέση με τον ανταγωνιστή του με Φυσικό Αέριο (CNG), υπάρχει κέρδος 200€/χρόνο (για 20.000 χλμ ετησίως). ♦️ Συνεπώς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χρειάζονται (10χ€:200€=) 50 (ναι ΠΕΝΗΝΤΑ) ΧΡΟΝΙΑ για να γίνει ΑΠΟΣΒΕΣΗ του επιπλέον κόστους κτήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε σχέση με την καλυτερότερη λύση σήμερα του αυτοκινήτου με ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ (Compressed Natural Gas). Υστερόγραφο: 1) Κατανάλωση ηλεκτρικού αυτοκινήτου με τιμές kWh πάνω από 2.000 kWh, αφού θα χρειαστούν για την φόρτισή του επιπλέον 20.000χλμ : 3 τετράμηνα : 100χλμ * 17 kWh = ~1.100 kWh πέραν των 2.000 kWh του κάθε τετραμήνου. 2) Δεν υπολογίστηκε η πρόσθετη επιβάρυνση του κόστους χρήσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, από την πολύ ακριβότερη φόρτιση εκτός σπιτιού. 3) Αν θέλετε πιο αναλυτικά στοιχεία, είμαι στη διάθεσή σας: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ZOFXIQ9qbamlfy86lNXpoYc-1S7LkaWir88sIfDCqoU/edit?usp=drivesdk Τσιρίδης Φώτης [email protected] ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ: https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/poso-kostizoyn-11-ev-tis-ellinikis-agoras-meta-ta-nea-metra-tis-kybernisis https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Fakelos-hlektrika-Kostos-fortishs-hlektrikwn-oxhmatwn_193114.asp https://www.newsauto.gr/specials/poso-pragmatika-kostizi-i-fortisi-enos-ilektrikou-aftokinitou-sto-spiti/#Echobox=1591785585 Κοστολόγηση kWh από ΔΕΗ (dei.gr) το 2020: https://photos.app.goo.gl/WRdKyZFEig7uxU4N7

Eλαστικά αυτοκινήτου , Τιμές ελαστικών, Δόσεις , Premium Eλαστικά, Quality Ελαστικά, Discount Ελαστικά, Εμπορίες ελαστικών Αττικής, Bridgestone, Pirelli, Michelin, Hankook, Continental, Goodyear, Dunlop, Toyo, Yokohama, Cooper, General, Tire, Vredestein, Fulda, Falken, BFGoodrich, Lassa, Tristar, Insa, Turbo, Rotalla, Torque, Nankang, Imperial, Maxxis, Achilles, Aeolus, Alliance, Annaite, Antares, Aoteli, Aplus, Apollo, Aptany, Arivo, Atlas, Atturo, Austone, Autogreen, Autogrip, Avon, Barkley, Barum, Berlin , Tires, BFGoodrich, BKT, Blacklion, Blackstar, Bridgestone, Camac, Ceat, Centara, Chengshan, Coker, Comforser, Compasal, Compass, Continental, Cooper, CST, Dayton, Debica, Deli, Tire, Delinte, Diamond, Back, Diplomat, Double, Coin, Doublestar, Dunlop, Duraturn, Duro, EP, tyres, ESA, Tecar, Eurotyre, Event, Evergreen, Falken, Federal, Fedima, Firemax, Firestone, Fortuna, Fortune, Fulda, Fullrun, General, Tire, Gislaved, Giti, Goalstar, Goform, Goodride, Goodyear, Gremax, Grenlander, Gripmax, GT-Radial, Habilead, Haida, Hankook, Headway, Heidenau, Hifly, Hilo, Horizon, Imperial, Infinity, Insa, Turbo, Interstate, Journey, Tyre, Joyroad, Kama, Kapsen, Kelly, Kenda, Khefren, Kinforest, King, Meiler, Kings, Tire, Kingstar, Kleber, Kormoran, Kumho, Landsail, Lanvigator, Lassa, Laufenn, Leao, Lexani, Linglong, Mabor, Marshal, Mastersteel, Matador, Maxtrek, Maxxis, Mazzini, Meteor, Michelin, Milestone, Minerva, Mirage, Momo, Nankang, Neolin, Nexen, Nitto, Nokian, Nordexx, Nortenha, Novex, Onyx, Orium, Ovation, Pace, Paxaro, Petlas, Pirelli, Pneumant, Powertrac, Premiorri, Presa, Prestivo, Radar, Retro, Riken, Roadcruza, Roadhog, Roadmarch, Roadstone, Rockstone, Rosava, Rotalla, Routeway, Rovelo, Royalblack, Saetta, Sailun, Sava, Sebring, Security, Seiberling, Semperit, Silverstone, Sonar, Speedways, Sportiva, Star, Performer, Starco, Starfire, Starmaxx, Sumitomo, Sunfull, Sunitrac, Sunny, Sunwide, Superia, Syron, T-Tyre, Taurus, Tecnica, Three-A, Tigar, Toledo, Tomket, Torque, Tourador, Toyo, Tracmax, Trazano, TRI-ACE, Triangle, Tristar, Tyfoon, Unigrip, Uniroyal, VEE-Rubber, Viatti, Viking, Vitour, Voyager, Vredestein, Wanda, Wanli, Westlake, Windforce, Winrun, Yokohama, Zeetex, Zeta, Αναρτήσεις, Ζυγοστάθμιση, Ευθυγράμμιση, Ζάντες, Θερινά ελαστικά, All season ελαστικά, Suv ελαστικά, 4Χ4 ελαστικά, Runflat ελαστικά, Χειμερινά ελαστικά, 4 εποχών ελαστικά,195/50/15, 225/45/17, 195/55/16, 205/55/16.