Με βάση την ενημέρωση που λάβαμε από τoν αποκλειστικό εισαγωγέα των Nexen στην Ελλάδα (D. Fragoulopoulos), 9 Δεκεμβρίου ξεκινά η τηλεοπτική καμπάνια για την μάρκα Nexen.
Η Nexen Tireξεκινά τη νέα σεζόν με την προβολή ενός τηλεοπτικού σποτ σε εθνικής εμβέλειας κανάλια, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και την προβολή των χαρακτηριστικών των ελαστικών της. Από τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου, το νέο τηλεοπτικό σποτ θα είναι στον αέρα για περίπου ένα μήνα, επικεντρωμένο στα πλεονεκτήματα των ελαστικών Nexen, όπως η εξαιρετική χιλιομετρική απόδοση, η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και η βελτιωμένη απόδοση σε συνθήκες υγρού οδοστρώματος.
Το σποτ θα προβληθεί σε primetime ώρες στα κανάλια MEGA, ALPHA, OPEN και SKAI, με στόχο να φτάσει σε ευρύ κοινό και να ενισχύσει τη θέση της Nexen Tire στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν για τη διαθεσιμότητα των ελαστικών μέσω του επιλεγμένου δικτύου συνεργατών της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.
Τα ελαστικά Nexen είναι γνωστά για την τεχνολογία και την ποιότητά τους, προσφέροντας λύσεις για οχήματα επιβατικά, SUV και φορτηγά. Η Nexen Tire εστιάζει στην καινοτομία και τη συνεχή εξέλιξη των προϊόντων της, εξασφαλίζοντας υψηλές επιδόσεις, ασφάλεια και μακροχρόνια αντοχή, ενώ παράλληλα συμβάλλει στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα μέσω προϊόντων με μειωμένες εκπομπές CO2 και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η καμπάνια θα υποστηριχθεί και από μια ολοκληρωμένη digital στρατηγική, με στόχο να ενισχύσει την επικοινωνία των πλεονεκτημάτων της Nexen σε όλα τα online μέσα και να προσελκύσει νέους πελάτες.