Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/2/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2002

Η μεγαλύτερη απόδοση στα 1,6 λίτρα

Με την αλλαγή των εμβόλων και των φλαντζών του κινητήρα, τη διαφοροποίηση των μπεκ ψεκασμού της βενζίνης για μεγαλύτερη παροχή καυσίμου στους κυλίνδρους και το τροποποιημένο πρόγραμμα διαχείρισης με τη χρήση παράλληλης μονάδας ελέγχου, το μοτέρ των 1,6 λίτρων φτάνει σε απόδοση τους 180 ίππους σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία. Ετσι, ο πήχης ανεβαίνει και πάλι από τη Subaru, που με το Impreza 1,6 S-Turbo των 143 ίππων επεδείκνυε την καλύτερη απόδοση αναλογικά με τη χωρητικότητα. Το κιτ της μετατροπής συμπληρώνουν τα -απαραίτητα- δισκόφρενα στον πίσω άξονα, τα ενισχυμένα τακάκια στα εμπρός φρένα και τα ζαντολάστιχα με διάσταση 205/55-16''. Η δύναμη της συγκεκριμένης έκδοσης είναι εμφανής και ικανοποιεί σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του κινητήρα, ο ήχος του οποίου έχει γίνει πιο μπάσος. Σε συνδυασμό και με το άκουσμα της βαλβίδας ανακούφισης του turbo, το ερέθισμα είναι αρκετά έντονο για τον οδηγό, που αρέσκεται στη γρήγορη οδήγηση. Το κόστος της μετατροπής ωστόσο, είναι αυξημένο, αλλά ανάλογα μεγάλο είναι και το κέρδος από την κατοχή ενός αυτοκινήτου με κινητήρα 1,6 λίτρων -και τις ανάλογες φορολογικές επιβαρύνσεις- με απόδοση πολύ μεγαλύτερου σε χωρητικότητα ατμοσφαιρικού.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.597 
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 180/5.050 
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 262/4.060 
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,4 
Τελική ταχύτητα (δλ.) 215 
Κόστος (ευρώ) 6.553
Οι επεμβάσεις κάτω από το καπό του Subaru Impreza 1,6 S-Turbo που αποδίδει 180 ίππους, δε διακρίνονται εύκολα σε σχέση με την έκδοση των 143 ίππων.
Το σύνολο είναι εντυπωσιακό για τα δεδομένα της χωρητικότητας του κινητήρα, καθώς επιταχύνει με ρυθμούς πολύ καλού δίλιτρου.

 Νέες εκδόσεις Subaru Impreza
 
Αναζητώντας αντίπαλο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η μεγαλύτερη απόδοση στα 1,6 λίτρα
Για όσους δεν τους φτάνουν οι 218...
Αγωνιστικό με πολιτική περιβολή