Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/2/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2002

Για όσους δεν τους φτάνουν οι 218...

Η βελτιωμένη εκδοχή του Subaru Impreza WRX, αποδίδει 255 ίππους μέγιστη ισχύ και προσφέρεται για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω από το εξαιρετικό ιαπωνικό σεντάν. Πλησιάζοντας σε απόδοση το εργοστασιακό WRX STi των 265 ίππων, οι επιδόσεις τού βελτιωμένου WRX είναι αρκετά "κοντά". Με κόστος 3.477 ευρώ η ελληνική αντιπροσωπεία παραδίδει το Subaru Impreza WRX με τοποθετημένα παράλληλη μονάδα διαχείρισης της τροφοδοσίας τού κινητήρα, κολάρα σιλικόνης και διακλαδώσεις αυτών από ανθρακονήματα, καθώς και τακάκια αγωνιστικού τύπου. Αυξημένη είναι και η πίεση λειτουργίας του υπερσυμπιεστή, προκειμένου να επιτευχθεί μεγαλύτερη απόδοση. Η διαφορά από το απλό WRX είναι αισθητή σε όλη την κλίμακα των στροφών λειτουργίας του δίλιτρου κινητήρα. Η πρόσφυση που παρέχεται από το συνδυασμό της εξελιγμένης τετρακίνησης και των ελαστικών με διάσταση 215/45- 17' είναι εξαιρετική και εκτιμάται στις γρήγορες στροφές.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.994 
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 255/5.800 
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 335/4.020 
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 5,7 
Τελική ταχύτητα (δλ.) 240  
Κόστος (ευρώ) 3.477
Οι βελτιώσεις στο Impreza WRX, του προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό σε επίπεδο επιδόσεων.
Η βελτιωμένη εκδοχή που προτείνει η ελληνική αντιπροσωπεία προσφέρει αίσθηση επιτάχυνσης, αλλά και κρατήματος ανάλογου του Subaru Impreza WRX STi.

 Νέες εκδόσεις Subaru Impreza
 
Αναζητώντας αντίπαλο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η μεγαλύτερη απόδοση στα 1,6 λίτρα
Για όσους δεν τους φτάνουν οι 218...
Αγωνιστικό με πολιτική περιβολή