Με "βάση" το Subaru Impreza WRX STi των 265 ίππων, η πρόταση της ελληνικής αντιπροσωπείας φτάνει την απόδοση των 330 ίππων. Στην περίπτωση αυτή, το κιτ της μετατροπής περιλαμβάνει, όπως και στις άλλες περιπτώσεις δεύτερη παράλληλη μονάδα διαχείρισης της τροφοδοσίας, αλλά και τουρμπίνα IHI, ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται στην αγωνιστική εκδοχή του μοντέλου (WRC) και της οποίας η φτερωτή εδράζεται σε ρουλεμάν, εξασφαλίζοντας έτσι τη μεγιστοποίηση της απόδοσης. Το κιβώτιο των ταχυτήτων με τις 6 πυκνά διατεταγμένες σχέσεις και το quick shift στον επιλογέα (μειώνει τις διαδρομές και βοηθά στις πιο γρήγορες αλλαγές), είναι πολύ καλός σύμμαχος του οδηγού, ενώ η συνολική αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από τη συγκεκριμένη έκδοση είναι παραπλήσια αγωνιστικής κατασκευής. Η επιτάχυνση είναι καταιγιστική και η ταχύτητα που αναπτύσσει το μοντέλο στις μικρές ως επί το πλείστον ευθείες μεταξύ των στροφών του αυτοκινητοδρομίου των Μεγάρων, είναι πολύ μεγάλη. Τα αεριζόμενα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς ωστόσο, φροντίζουν για την ανάλογη των επιδόσεων του κινητήρα επιβράδυνση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.994
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
330/6.300
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
393/5.200
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
5,0
Τελική ταχύτητα (δλ.)
260
Κόστος (ευρώ)
7.322
Κάθε άλλο παρά λίγα είναι τα 265 άλογα του Subaru Impreza WRX που έχει εξελιχθεί από τη Subaru Technica International.
H ισχύς των 330 ίππων του βελτιωμένου Impreza WRX STi προσφέρει μια μοναδική αίσθηση επιτάχυνσης στον οδηγό.