Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/7/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/7/2003

Πολύ στιβαρό στο δρόμο

Η ακαμψία του πλαισίου και η γενικότερη στιβαρότητα της κατασκευής παρέχουν στον οδηγό μια πολύ ευχάριστη αίσθηση κατά την κίνηση του Touran στο δρόμο. Η αίσθηση αυτή ενισχύεται από το σφικτό και σχετικά γρήγορο τιμόνι (διαθέτει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση) το οποίο έπειτα από ορισμένα χιλιόμετρα δίνει στον οδηγό την εντύπωση ότι οδηγεί ένα κανονικό επιβατικό όχημα. 
Συνολικά το Touran αντιπροσωπεύει μία κλασική περίπτωση όπου οι δυνατότητες του κινητήρα είναι μικρότερες από αυτές του πλαισίου. Η ανάρτηση, η οποία αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης εμπρός και πολλαπλούς (τεσσάρων για την ακρίβεια) συνδέσμους πίσω (αντιστρεπτικές δοκοί υπάρχουν εμπρός και πίσω), δεν έχει τόσο μαλακή ρύθμιση όσο θα περίμενε κανείς από ένα μικρομεσαίο πολυμορφικό όχημα. Η άνεση είναι μεν ικανοποιητική καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των ανωμαλιών απορροφώνται ομαλά, όμως το όχημα επιδεικνύει μια σχετικά σφικτή συμπεριφορά στις στροφές με μειωμένες κλίσεις. Η οδική συμπεριφορά είναι πολύ καλή και ασφαλής υπό όλες τις συνθήκες με κύριο γνώρισμα μια ελαφρά τάση υποστροφής σε φυσιολογικά επίπεδα και μόνο υπό συνθήκες πίεσης. 
Όλα αυτά βέβαια μόνο όταν το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) είναι απενεργοποιημένο διότι όταν λειτουργεί το Touran είναι χαρακτηριστικά ουδέτερο χωρίς καμία περίεργη ή απρόβλεπτη αντίδραση. Κατά την κίνηση στην εθνική η σταθερότητα είναι το βασικό γνώρισμα καθώς το Touran δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους. Πολύ θετικά είναι τα σχόλια για το σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω με στάνταρ το ABS. 



Ουδέτερο και ασφαλές είναι το Touran κατά την κίνηση σε στροφές λόγω των σφικτών ρυθμίσεων στην ανάρτηση και της παρουσίας του ESP. 


Είναι χαρακτηριστικό ότι και με το ESP απενεργοποιημένο οι αντιδράσεις του Touran παραμένουν προβλέψιμες και εύκολα ελεγχόμενες. 

 ΔΟΚΙΜΗ VW Touran 1,6 FSI
 
Κι ύστερα ήρθε το Touran... 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι FSI... εξαπλώνονται
Εσωτερικό για πολύ απαιτητικούς
Αφθονία στους χώρους
Πολύ στιβαρό στο δρόμο
H "κόντρα" των 7θέσιων