• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/7/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/7/2003

Κουπέ

Με αρκετά διαφορετικούς στόχους
Τα Astra Coupe και Celica τα τελευταία δύο χρόνια εναλλάσσονται στην τέταρτη και πέμπτη θέση της κατηγορίας τους με σχετικά μικρές διαφορές στις πωλήσεις. Το Astra Coupe διακρίνεται για την κομψή αισθητική του και τη δυνατότητα άνετης μεταφοράς τεσσάρων ενήλικων επιβατών. Η δε Celica είναι πολύ πιο επιθετική σχεδιαστικά. Οι δε χώροι στο πίσω κάθισμα απαιτούν πολύ μεγάλους συμβιβασμούς από άτομα μεσαίου και υψηλού αναστήματος. Η γκάμα του Opel Astra Coupe περιλαμβάνει μηχανικά σύνολα 1,6, 1,8 και 2,0 λίτρων (turbo) που αποδίδουν 100, 125 και 190 ίππους. Στον αντίποδα, η Celica διατίθεται μόνο με κινητήρα 1,8 λίτρων σε δύο όμως εκδοχές με 143 και 192 ίππους αντίστοιχα. Τσο Astra Coupe Turbo είναι αρκετά άνετο και ενδείκνυται για μεγάλα ταξίδια ενώ η Celica T Sport θα ικανοποιήσει καλύτερα τις σπορ ανησυχίες του οδηγού. 
 


Ακόμη και στην κορυφαία του έκδοση του το Astra Coupe εμφανίζει έναν ταξιδιάρικο και λιγότερο έναν σπορ χαρακτήρα. 


H επιθετική εμφάνιση της Celica "συνοδεύεται" από μια σπορ συμπεριφορά στην έκδοση Τ Sport. 

Astra Coupe
Κομψή σχεδίαση. Μεγάλοι χώροι στο πίσω κάθισμα.   
Ελαφρώς μαλακή ανάρτηση που δεν συνάδει με την γενικότερη εικόνα του οχήματος.
Toyota Celica
Προκλητική εμφάνιση. Έντονα σπορ προσανατολισμός.  
Περιορισμένος χώρος στο πίσω κάθισμα.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Opel vs Toyota
 Ένα ενδιαφέρον "ζευγάρι"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μικρομεσαία
Μικρά
Μεσαία
Κουπέ
Mικρά πολυμορφικά
Μικρομεσαία πολυμορφικά
Ρόουντστερ
Εκτός δρόμου