Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/10/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/10/2002

Ορατότητα, ευελιξία, μικροί χώροι

Το πρώτο και ίσως ένα από τα βασικότερα στοιχεία που εντυπωσιάζουν τον οδηγό του Crossblade είναι η άριστη ορατότητα προς τα εμπρός και προς το πλάι. Ο οδηγός ελέγχει πλήρως τα πεδία αυτά όχι όμως και τα τεκταινόμενα στο πίσω μέρος του οχήματος. Εκτός από την οροφή "λείπει" και ο κεντρικός καθρέφτης και απαιτείται χρόνος μέχρι να προσαρμοστεί ο οδηγός στη νέα κατάσταση. Μέσα στην πόλη οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις εγγυώνται αυξημένη ευελιξία σε σχέση με τα υπόλοιπα τετράτροχα όχι όμως και απέναντι στο Burgman το οποίο εκμεταλλεύεται πολύ καλά τη δύναμη του κινητήρα του και επιτρέπει πολύ γρήγορες αστικές μετακινήσεις. Από πλευράς χώρων, το Crossblade έχει μικρότερες δυνατότητες μεταφοράς αποσκευών έναντι των υπαρχόντων Smart καθώς ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί από 150 στα 122 λίτρα λόγω της νέας διαμόρφωσης ολόκληρου του πίσω μέρους. Στο χώρο των επιβατών υπάρχει μόνο μία θήκη κάτω από το κάθισμα του οδηγού η οποία είναι αρκετά μεγάλη και στεγανή όπως αποδείχτηκε. Αντίστοιχα το Burgman έχει να επιδείξει τρεις αρκετά μεγάλες θήκες τοποθετημένες κάτω από το τιμόνι. Επίσης, κάτω από τη μεγάλη και πολύ άνετη σέλα υπάρχει ένας ακόμη μεγάλος αποθηκευτικός χώρος για τα κράνη ή άλλο εξοπλισμό των επιβατών.




Η ορατότητα που εξασφαλίζει η απουσία της οροφής είναι πολύ καλή προς τα εμπρός και προς το πλάι. Κεντρικός καθρέφτης δεν υπάρχει και δυσκολεύει την οπτική επαφή με το χώρο πίσω από το αυτοκίνητο.


Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 122 λίτρων και συνεπώς περιορισμένες "αποθηκευτικές" ικανότητες. 


 ΔΟΚΙΜΗ Smart Crossblade vs Suzuki Burgman 650
 
Blade Runners
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ορατότητα, ευελιξία, μικροί χώροι
Εφαρμογές υψηλής τεχνολογίας
Ώρα για πλύσιμο!
Εν κατακλείδι...