To Ford SAV Concept αποτελεί πιθανότατα προπομπό ενός αρκετά δυναμικού πολυχρηστικού της μεσαίας κλάσης.
Με στόχο να γεφυρώσει την απόσταση που χωρίζει το Focus C-Max και το Galaxy η Ford εκτιμάται ότι θα λανσάρει ένα ακόμη πολυχρηστικό όχημα με ενδιάμεσο μέγεθος. Την πρόθεση αυτή αποκαλύπτει με τον καλύτερο τρόπο το πρωτότυπο SAV Concept το οποίο γνωρίσαμε στην πρόσφατη Έκθεση της Γενεύης. Πρόκειται για ένα γνήσιο όχημα με αμάξωμα ενός όγκου στο οποίο μπορούμε να διακρίνουμε πολλά στοιχεία της σύγχρονης σχεδιαστικής ταυτότητας της Ford παρά το σχετικά έντονο καμουφλάζ που δημιουργούν ο μεγάλος τραπεζοειδής αεραγωγός και οι θηριώδεις ζάντες των 21 ιντσών. Στο εσωτερικό όπου εύλογα στρέφεται το ενδιαφέρον συναντούμε μια κλασική πενταθέσια διάταξη με ανεξάρτητα καθίσματα. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι ότι το πίσω μεσαίο κάθισμα σύρεται προς τα πίσω ενώ τα δύο ακραία συγκλίνουν κινούμενα πάνω σε ράγες και με τη βοήθεια ηλεκτρομηχανισμού, δημιουργώντας μια διάταξη 2-2-1. Το SAV Concept παρουσιάστηκε ως μια σχεδιαστική σπουδή η οποία εξερευνά πιθανές νέες κατηγορίες, όμως θεωρείται βέβαιο ότι θα εισέλθει στη γραμμή παραγωγής. Για το δε όνομά του επικρατέστερο εμφανίζεται το Ford Focus D-Max. • Η εκτίμησή μας Με μικρές αισθητικές αλλαγές κυρίως με στόχο να μην δείχνει τόσο ακραίο όσο το πρωτότυπο, η Ford θα μπορούσε εύκολα και σύντομα να ρίξει στην αγορά ένα πολυχρηστικό όχημα ελαφρώς μεγαλύτερο από το C-Max.
Πιο συγκρατημένη είναι η εικόνα στο πίσω μέρος του SAV Concept αλλά παραμένει κομψή.
Στο εσωτερικό τα καθίσματα μπορούν να μπουν σε μια διάταξη 2-2-1.