Ο εσωτερικός διάκοσμος ξεχωρίζει για τον νεανικό του σχεδιασμό και τη σωστή τοποθέτηση των επιμέρους χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα.
To δεύτερο μοντέλο από τα "τρίδυμα" (προηγήθηκε το Aygo της Toyota και θα ακολουθήσει και το Peugeot 107 ), το Citroen C1, αναμένεται στη χώρα μας κοντά στα τέλη Ιουνίου. Aισθητικά Σε επίπεδο σχεδίασης το C1 χαρακτηρίζεται από τις πολλές καμπύλες γραμμές που διατρέχουν απ' άκρη σ' άκρη το αμάξωμα, τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα και τον ευμεγέθη προφυλακτήρα με τον μεγάλο αεραγωγό στο εμπρόσθιο τμήμα, στοιχεία που συνθέτουν μια εικόνα νεανική και ταυτόχρονα ευχάριστη. Ο εσωτερικός κόσμος του Στον εσωτερικό διάκοσμο του C1, η ατμόσφαιρα είναι νεανική και καλαίσθητη, τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό και των θυρών ικανοποιούν με τη ποιότητά τους, ενώ και όλα τα επιμέρους χειριστήρια είναι σωστά τοποθετημένα με αποτέλεσμα να προσφέρουν εύκολη πρόσβαση σε οδηγό και συνοδηγό. Οι διαθέσιμοι χώροι επαρκούν για τη μεταφορά 4 ενήλικων επιβατών, ενώ ο χώρος φόρτωσης μπορεί να αυξομειωθεί από τα 139 λίτρα, που είναι υπό κανονικές συνθήκες, στα 712 λίτρα (στο 3θυρο αμάξωμα με τα πίσω καθίσματα "πεσμένα") και από τα 139 λτ. στα 751 λτ. (στο 5θυρο αμάξωμα με την ίδια διάταξη καθισμάτων). Μηχανικά μέρη - διαστάσεις Από πλευράς διαστάσεων το C1 έχει μήκος 3.429 χλστ., πλάτος 1.630 χλστ. και μεταξόνιο 2.340 χλστ. Εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ. ο οποίος σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή αποδίδει 68 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 3.600 σ.α.λ. Για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 13,7 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 160 χλμ. Η ανάρτηση τέλος αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.
Oι πολλές καμπύλες γραμμές συνδυάζονται αρμονικά με τα έντονα τόξα στους τροχούς και τον ευμεγέθη προφυλακτήρα προσδίδοντας στο όχημα μια εικόνα νεανική και σύγχρονη.
Το C1 θα διατίθεται σε δύο τύπους αμαξώματος, ένα 3θυρο και ένα 5θυρο.