Ο εσωτερικός διάκοσμος πέραν των ποιοτικών υλικών -σήμα κατατεθέν του μοντέλου ιδιαίτερα για την κατηγορία- διαθέτει και νέες, καλύτερες όπως ανακοινώνει ο κατασκευαστής, επενδύσεις στα καθίσματα και τις πόρτες.
Tέσσερις γενιές Polo, 30 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά και 8,5 εκ. πωλήσεις από το 1975 μέχρι σήμερα μαρτυρούν αν μη τι άλλο πως το μικρό μοντέλο της VW κατέχει περίοπτη θέση στις καρδιές του καταναλωτικού κοινού. Πλέον από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους το ανανεωμένο Polo θα κυκλοφορεί και στους ελληνικούς δρόμους. Εμφανισιακά Όπως θα διαπιστώσετε και εσείς, το ανανεωμένο Polo έχει δεχτεί πληθώρα αλλαγών -σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο- σε τέτοιο βαθμό που εύκολα θα μπορούσε κανείς να το χαρακτηρίσει και ως καινούργιο. Το νέο family look της Γερμανικής εταιρείας, που πρωτοσυναντήσαμε στο Passat, περνάει αυτούσιο και στο νέο Polo με αποτέλεσμα η εικόνα του να είναι αν μη τι άλλο δυναμική και σύγχρονη. Η μάσκα με το μεγάλο "V" σε συνδυασμό με τα νέα φωτιστικά σώματα και τον ευμεγέθη προφυλακτήρα προσδίδουν στο μικρό μοντέλο της Γερμανικής φίρμας μια εικόνα που μόνο δυναμισμό εκπέμπει στον παρατηρητή. Αντίθετα στο πίσω τμήμα οι αλλαγές είναι μικρότερης έκτασης και εστιάζονται κυρίως στην περιοχή των ανασχεδιασμένων φωτιστικών σωμάτων και στο έντονο "V" που σχηματίζει το πίσω παρμπρίζ. Eσωτερικό - Χώροι Οι εκτεταμένες αλλαγές στο αμάξωμα είχαν ως αποτέλεσμα το ανανεωμένο Polo να "μεγαλώσει" λίγο -σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά- και κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα κατά 19 χλστ. (3.916 μ.). Όσον αφορά το διάκοσμο, τα υψηλής ποιότητας υλικά στο ταμπλό αναμένεται να είναι και πάλι το βασικό σημείο αναφοράς του μοντέλου, συνδυασμένα όμως με νέες επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες. Αλλαγές σε επίπεδο χώρων δεν παρατηρούνται με αποτέλεσμα ο χώρος αποσκευών να ανέρχεται στα 270 λτ. Τρία θα είναι τα επίπεδα εξοπλισμού στο νέο Polo (Trendline, Comfortline, Sportline) δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να επιλέξει αυτός ποιο από τα τρία ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του αλλά και στην τσέπη του. Μηχανικά μέρη - Αναρτήσεις Το Polo εφοδιάζεται στον εμπρόσθιο άξονα με γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ πίσω διατηρείται η δοκιμασμένη οδός του ημιάκαμπτου άξονα. Κάτω από το καπό του μικρού Γερμανικού μοντέλου θα συναντήσουμε 5 μηχανικά σύνολα χωρητικότητας 1,2 λτ. με 55 ίππους, 1,2 λτ. με 65 ίππους, 1,4 λτ. με 75 ίππους, 1,4 λτ. με 100 ίππους και ένα ακόμα μηχανικό σύνολο τεχνολογίας FSI, χωρητικότητας 1,4 λίτρων και απόδοσης 86 ίππων.
Στο εμπρόσθιο μέρος το ανανεωμένο Polo εναρμονίζεται πλήρως πλέον με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, όπως την πρωτοσυναντήσαμε στο νέο Passat.
Στο πίσω τμήμα οι διαφορές -σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο- είναι μικρότερης έκτασης και αφορούν κυρίως τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και το έντονο "V" που σχηματίζει το παρμπρίζ.