Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/4/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/4/2006
Θέματα αγοράς mtx
Lokomotive Leipzig* (* To τρένο από τη Λειψία )
Εσωτερικό
Από τη θέση του κυβερνήτη
Πίσω από το τιμόνι της Cayenne S νιώθεις κυβερνήτης ενός πολύ γρήγορου… σκάφους. Δεν υπάρχουν όμως εκκεντρικά λούσα στο εσωτερικό ή πολλά "φωτάκια". Ό,τι χρειάζεται ο οδηγός βρίσκεται εμπρός του σε έναν καλαίσθητο και σοβαρό πίνακα, με συμμετρικά τοποθετημένα όργανα και μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο, στη θέση όπου άλλες Porsche έχουν το στροφόμετρο.
Σχεδίαση
Η σχεδιαστική εικόνα είναι λιτή. Η κεντρική κονσόλα δεν είναι φορτωμένη με μπουτόν, ενώ ένα μέρος αυτών κρύβεται κάτω από ένα πτυσσόμενο κάλυμμα. Οι οβάλ αεραγωγοί και το ανάλογο σχήμα της κεντρικής κονσόλας σπάνε κάπως τη μονοτονία και δείχνουν ότι, το βασικό μήνυμα προς τον οδηγό είναι ένα: "Μην ασχολείσαι με το ταμπλό, μόνο κοίτα το δρόμο". Μας άρεσε επίσης ότι, το τιμόνι δε διαθέτει άλλα κουμπιά, παρά μόνο για το Tiptronic S κιβώτιο (το τιμόνι είναι για να στρίβουμε, εάν θες να αλλάξεις σταθμό, άπλωσε το χέρι σου και καν' το από την κεντρική κονσόλα).
Ποιότητα
Η έλλειψη φαντασίας στο εσωτερικό εξισορροπείται από κάτι πιο σημαντικό: την κορυφαία ποιότητα. Ασφαλώς δεν εννοούμε μόνο τα μαλακά πλαστικά κ.λπ., αλλά ότι ακόμη κι όταν το όχημα "χτυπιέται" με δύναμη σε εκτός δρόμου διαδρομές, στο εσωτερικό δεν εμφανίζεται θόρυβος ή τριγμός, που να προδίδει την καταπόνηση.

 
 Porsche Cayenne S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο