Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/4/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/4/2006
Θέματα αγοράς mtx
Lokomotive Leipzig* (* To τρένο από τη Λειψία )
Χώροι
Η πιο ευρύχωρη Porsche
Είναι η μόνη Porsche, της οποίας τις χάρες μπορείτε να μοιραστείτε άνετα με περισσότερους από ένα συνεπιβάτες. Πέντε άτομα θα ταξιδέψουν με άνεση, ενώ όλες οι αποσκευές αυτών θα βρουν τη θέση τους στο σχετικό χώρο του πίσω μέρους, όπου ο ωφέλιμος όγκος ανέρχεται σε 540 λίτρα (1.770 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων).
Τετρακίνηση-ανάρτηση
Δύο ογκώδη χαλύβδινα υποπλαίσια συνδυασμένα με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω συνθέτουν το σύστημα ανάρτησης της Cayenne S. Προαιρετικά τοποθετείται και αερανάρτηση, με δυνατότητα ρύθμισης της απόστασης από το έδαφος (217 χλστ. σε κανονικές συνθήκες). Ως έξτρα και σε συνδυασμό με την πνευματική ανάρτηση μπορεί να ζητηθεί και σύστημα ρύθμισης της απόσβεσης των αμορτισέρ. Η τετρακίνηση ανήκει στο προηγμένο τεχνολογικά πρόγραμμα PTM (Porsche Traction Management). Είναι μόνιμη σε ποσοστό 38:62 (εμπρός:πίσω), με την αναλογία αυτή να μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης. Υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού, αλλά και επιλογής κοντών σχέσεων μετάδοσης, κινήσεις που, όταν γίνουν, επιτρέπουν στην Cayenne S να περάσει από πολύ δύσβατα κομμάτια. Για τους πιο απαιτητικούς, διατίθεται ακόμη σύστημα υδραυλικά απεμπλεκόμενων αντιστρεπτικών δοκών (για μεγαλύτερη άρθρωση των αναρτήσεων εμπρός και πίσω), αλλά και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό, με δυνατότητα κλειδώματος.
Η ψυχή της Cayenne S
Τοποθετημένος κατά το διαμήκη άξονα, ο V8 κινητήρας των 4,5 λίτρων είναι εντυπωσιακός σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του αλλά και στην όψη του. Εμφανίζει το παραδοσιακό "κόχλασμα" των V8 στις χαμηλές στροφές, ενώ, μόλις αυτές αυξηθούν, η επιτάχυνση είναι ομαλά… ωμή. Η ισχύς μεταφέρεται μέσω αυτόματου κιβωτίου Tiptronic S, με έξι σχέσεις (το στάνταρ είναι πάντως ένα εξάρι manual). H λειτουργία του κιβωτίου είναι εντυπωσιακή τόσο ως σειριακό, όσο και ως κλασικό αυτόματο (στη δεύτερη περίπτωση έκλεψε καρδιές, διότι έδειξε πραγματική προσαρμοστικότητα στο στυλ του κάθε οδηγού, με γρήγορο πέρασμα στην επόμενη σχέση σε αργή οδήγηση ή κράτημα της σχέσης έως τα κόκκινα μετά από ένα διάστημα συνεχούς πίεσης).

 
 Porsche Cayenne S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο