Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/4/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/4/2006
Θέματα αγοράς mtx
Lokomotive Leipzig* (* To τρένο από τη Λειψία )
Στο δρόμο
Οn the road
Δύσκολα θα βρεθεί όχημα ελευθέρου χρόνου με την ακαμψία και τη στιβαρότητα του πλαισίου της Cayenne S. Αυτό είναι το πρώτο στοιχείο που σημειώνει ο οδηγός, μαζί με μια περίεργη αίσθηση ότι… στρίβουν και οι πίσω τροχοί μαζί με τους εμπρός. Τέτοια είναι η σταθερότητα στην άσφαλτο και τόσο περιορισμένη έως ανύπαρκτη η μετατόπιση βάρους και φορτίου στις στροφές, ώστε το όχημα να κινείται με πολύ μεγάλες ταχύτητες, ακολουθώντας πλήρως την καμπυλότητα του δρόμου. Εάν ο οδηγός επιλέξει να οδηγήσει με γραμμές και να στοχεύει στο κέντρο της κάθε καμπής ("κλέβοντας" χώρο από το αντίθετο ρεύμα), τότε η ταχύτητα διέλευσης ανεβαίνει κατακόρυφα.Δεν υπάρχει υπόνοια υποστροφής στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, ενώ για υπερστροφή ούτε λόγος, αφού όσο περισσότερο πιέζει ο οδηγός, τόσο περισσότερο το πίσω μέρος "κάθεται" με δύναμη στο δρόμο. Το τιμόνι είναι βαρύ. Η στεφάνη του είναι λεπτή αλλά βολική, ενώ η αίσθηση ελέγχου, που παρέχει το σύστημα διεύθυνσης στον οδηγό (ειδικά η αμεσότητα), προκαλεί ενθουσιασμό. Και, φυσικά, η Cayenne φρενάρει ακόμη καλύτερα από ό,τι επιταχύνει, χωρίς να δείχνει σημάδια κόπωσης, ακόμη και μετά από πολλές ακινητοποιήσεις των 2.000+ κιλών της. Το σύστημα ευστάθειας θα μπορούσε να είναι και έξτρα.
Οff the road
Με την ίδια φυσικότητα αντιμετωπίζει και τις χωμάτινες διαδρομές η Cayenne. To τιμόνι μεταφέρει μόνο λογικές ποσότητες κραδασμών στα χέρια, ενώ μοναδικό, ίσως, μειονέκτημα είναι η σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης (ακόμη και στη θέση Comfort), η οποία καθιστά την Cayenne λίγο νευρική σε απότομες κατακόρυφες μετατοπίσεις, λόγω και της συνολικής διαδρομής της ανάρτησης. Οι αναρριχητικές ικανότητες είναι πολλές και οι γωνίες ράμπας προσέγγισης και διαφυγής (29,1, 20,4 και 25,7 μοιρών αντίστοιχα) αποδεικνύονται ικανές για να ξεπεραστούν πολλά εμπόδια.Και στο χώμα, πάντως, η Cayenne δύσκολα αποσταθεροποιείται. Υπό πίεση θα εμφανιστεί αρχικά υποστροφή, η οποία ξεπερνιέται εύκολα και χωρίς διόρθωση από τον οδηγό, καθώς αλλάζει η αναλογία κατανομής της ροπής, το αυτοκίνητο ευθυγραμμίζεται με την έξοδο της στροφής, η δύναμη περνιέται άμεσα στο έδαφος και, μέχρι να το σκεφτείς, έχεις φτάσεις στην επόμενη στροφή. Η υπερστροφή εμφανίζεται εδώ πιο συχνά, αλλά χρειάζεται προσπάθεια και εξοικείωση από τον οδηγό. Όταν προκληθεί βεβαίως, απαιτείται "ανάποδο τιμόνι" μόνο μία φορά, ενώ οι τεχνικές προϋποθέσεις για την εκτέλεσή αυτής της διόρθωσης είναι υποδειγματικές.

 
 Porsche Cayenne S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο