Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/4/2007
Test mtx
Στα σαλόνια με λάσπες
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 13968 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/4/2007
Ιπποφορβείο 385 εξημερωμένων ίππων
Οι επιδόσεις και η χροιά του ήχου του V8 κινητήρα των 4,8 λτ. προσφέρουν ένα δυνατό κοκτέιλ οδηγικής απόλαυσης.
Ο νέος V8 κινητήρας των 4,8 λτ. ισχύος 385 ίππων (έναντι του προγενέστερου των 4,5 λτ. απόδοσης 340 ίππων) μοιάζει σαν ένα εξημερωμένο ''θηρίο'', αφού προσφέρει στο αυτοκίνητο υψηλές επιδόσεις και άμεση επιτάχυνση ανά πάσα στιγμή, ενώ ο βρυχηθμός των 8 κυλίνδρων περνάει διακριτικά στην καμπίνα των επιβατών. Τα 7,0 δλ. που χρειάζονται για να φτάσει το βαρύ αμάξωμα τα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι ένας από τους καλύτερους χρόνους της κατηγορίας όπως και οι ρεμπρίζ. Παράλληλα, η συνεργασία του εν λόγω μηχανικού συνόλου με το προαιρετικό 6άρι αυτόματο - σειριακό κιβώτιο Tiptronic (στάνταρ είναι το μηχανικό των 6 σχέσεων μετάδοσης) είναι ιδανική, καθώς στη σειριακή λειτουργία οι εναλλαγές γίνονται άμεσα, ενώ στην αυτόματη προσαρμόζεται με το στιλ οδήγησης. Επιπλέον, με το πάτημα του διακόπτη ''Sport'' η απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του γκαζιού γίνεται πιο άμεση και τα κατεβάσματα των ταχυτήτων πραγματοποιούνται πιο γρήγορα, κρατώντας παράλληλα ''ψηλά'' τις στροφές του μοτέρ.

 
 Nέα Porsche Cayenne S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Χώροι