Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/2/2008
TEST
Σύγχρονος “καουμπόη”
Λιτή σχεδίαση με μέτριας ποιότητας σκληρά πλαστικά
Διαβάστηκε από 11615 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/2/2008
Χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ταμπλό είναι το μικρό του βάθος και τα μέτριας ποιότητας σκληρά πλαστικά, τα οποία δε συμβαδίζουν με την πολυτελή εικόνα του αυτοκινήτου.
Εντελώς νέο είναι το εσωτερικό, το οποίο στο μόνο σημείο που θυμίζει το παλαιότερο Cherokee, είναι στο μικρό βάθος του ταμπλό. Σχεδιαστικά "ακολουθεί" συντηρητικά πρότυπα, με τις ευθείες γραμμές και τις επίπεδες επιφάνειες να κυριαρχούν, ωστόσο από πλευράς διακόσμου, οι ασημί επενδύσεις και η διχρωμία του χαρίζουν μια "φρεσκάδα". Βελτιωμένη παρουσιάζεται η ποιότητα φινιρίσματος κυρίως, αφού και πάλι, τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε πολλές επιμέρους επιφάνειες, θυμίζουν αντίστοιχα αυτοκινήτων με πολύ χαμηλότερη τιμή. Από πλευράς πρακτικότητας η καμπίνα του νέου Cherokee ικανοποιεί, αφού υπάρχουν αρκετοί σε αριθμό και σε χωρητικότητα αποθηκευτικοί χώροι, όπως είναι στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας, ανάμεσα από τα καθίσματα και στις πόρτες. Τέλος, καλή κρίνεται και η εργονομία όσον αφορά στα χειριστήρια και κυρίως σε αυτά του συστήματος κλιματισμού.
Άνετοι χώροι για τις μετακινήσεις έως 5 επιβατών
Στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει αρκετό ωφέλιμο πλάτος, ύψος και αέρας για τα γόνατα.
Πιο άνετους χώρους προσφέρει το τρίτης γενιάς Cherokee σε σχέση με το προγενέστερο, εξαιρουμένου του αέρα για τα κεφάλια (βλ. σχετικό πίνακα), λόγω του μειωμένου ύψους του αμαξώματος (-24 χλστ.). Το ωφέλιμο πλάτος είναι αυξημένο τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες, ενώ στο πίσω κάθισμα είναι εφικτή η μετακίνηση τριών ενήλικων ατόμων χωρίς παραχωρήσεις. Για τις αποσκευές ο αντίστοιχος χώρος είναι ρηχός (884 λτ., όχι όμως με την κατά VDA μέτρηση), ενώ η πρόσβαση σε αυτόν γίνεται και μέσω του ξεχωριστά ανοιγόμενου παραθύρου.
Θέση οδήγησης
Στον εν λόγω τομέα, το νέο μοντέλο της Jeep παρουσιάζει κάποιες "ιδιαιτερότητες", οι οποίες ενδέχεται να ενοχλήσουν τους πιο ψηλούς κυρίως. Το τιμόνι με τη μεγάλη σε διάμετρο στεφάνη "πέφτει" σχετικά χαμηλά στα πόδια του οδηγού, ενώ παράλληλα τα γόνατα είναι σε κοντινή απόσταση από το κάτω τμήμα του ταμπλό. Πρόσθετα, το φαρδύ τούνελ μετάδοσης περιορίζει το χώρο για τα κάτω άκρα, με αποτέλεσμα τη φορά των πεντάλ προς τα αριστερά και την έλλειψη του υποποδίου.
Σύστημα πολυμέσων MyGIG
Το νέο Cherokee εφοδιάζεται προαιρετικά με το "hi-tec" σύστημα πλοήγησης και ήχου MyGIG, το οποίο περιλαμβάνει μια πλειάδα επιμέρους λειτουργιών. Μερικές από αυτές είναι το Bluetooth, η ενσωματωμένη πλοήγηση, ηχοσύστημα και σύστημα ψυχαγωγίας και επικοινωνίας. Το MyGIG διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής, φωνητικές εντολές και σκληρό δίσκο 20 ΜΒ, όπου μπορούν να αποθηκευτούν φωτογραφίες ή τραγούδια (περίπου 100 ώρες μουσικής).
Κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών υπάρχει ένας αδιάβροχος χώρος αποθήκευσης.

Κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών υπάρχει ένας αδιάβροχος χώρος αποθήκευσης.

Το φαρδύ τούνελ μετάδοσης περιορίζει το χώρο για τα πόδια, ενώ η απουσία footrest ενοχλεί στις πολύωρες μετακινήσεις.

Ο οδηγός κάθεται ψηλά, ωστόσο το ρυθμιζόμενο καθ' ύψος τιμόνι βρίσκεται σχετικά κοντά στα πόδια, όπως και το κάτω μέρος του ταμπλό.


 
 Νέο Jeep Cherokee 3,7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λιτή σχεδίαση με μέτριας ποιότητας σκληρά πλαστικά
Βελτιωμένη άνεση και σταθερότητα στο δρόμο
Ροπάτος κινητήρας με 4άρι αυτόματο κιβώτιο
Νέα 4κίνηση