Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/2/2008
TEST
Σύγχρονος “καουμπόη”
Βελτιωμένη άνεση και σταθερότητα στο δρόμο
Διαβάστηκε από 11615 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/2/2008
Το νέο δάπεδο και οι αναρτήσεις (διπλά ψαλίδια εμπρός και άκαμπτος άξονας πίσω, με 5 σημεία στήριξης και αντιστρεπτική δοκό εμπρός - πίσω) έχουν βελτιώσει αισθητά τη σταθερότητα του νέου Cherokee στο δρόμο, γεγονός που αντιλαμβάνεται ο οδηγός άμεσα, ειδικά όταν κινείται εκτός πόλεως. Στις αστικές μετακινήσεις, όπως είναι αναμενόμενο, δεν είναι ό,τι πιο βολικό στην οδήγηση, αφού ο αυξημένος του όγκος και το τιμόνι με τις πολλές στροφές (3,5 από άκρη σε άκρη) δυσχεραίνουν τις μανούβρες και τους όποιους ελιγμούς στους στενούς δρόμους. Αυτό, όμως, που θα εκτιμηθεί δεόντως είναι η… άνεση με την οποία περνάει από τις μύριες ανωμαλίες και λακκούβες της ασφάλτου. Στον ανοιχτό δρόμο, αυτό που γίνεται αμέσως αντιληπτό είναι οι μειωμένες τάσεις πλεύσης σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, αφού το νέο συμπεριφέρεται σχεδόν σαν ένα SUV στις πιο υψηλές ταχύτητες. Αντίστοιχα και σε μια διαδρομή με στροφές είναι περισσότερο σταθερό με λιγότερες κλίσεις, ενώ το στάνταρ ESP (το οποίο απενεργοποιείται) επεμβαίνει άμεσα, μόλις αναγνωρίσει πιθανή τάση απώλειας πρόσφυσης. Μικρή βελτίωση υπήρξε και στο σύστημα διεύθυνσης, το οποίο ωστόσο παραμένει αρκετά ελαφρύ σε αίσθηση και μέτριο σε αμεσότητα και πληροφόρηση, ενώ τα φρένα απέκτησαν καλύτερη αποτελεσματικότητα (100-0 χλμ./ώρα σε 43,5 μ., έναντι 47,8 μ. στο παλαιότερο Cherokee).
Εκτός δρόμου
Στις χωμάτινες διαδρομές το Cherokee βρίσκεται στο… στοιχείο του, αφού περνάει τις κροκάλες με χαρακτηριστική άνεση, ενώ το πλαίσιο αποπνέει στιβαρότητα, όπως ισχύει άλλωστε γενικότερα στο "δέσιμο" του αυτοκινήτου. Επίσης, κατά τη διέλευση από νεροφαγώματα και εγκάρσιες γενικότερα αυλακώσεις ο πίσω άξονας αναπηδά μεν, αλλά αντιδράει πιο μαλακά σε σχέση με το παρελθόν. Παράλληλα, έντονες εδαφικές ανωμαλίες τις περνάει με ευκολία, ενώ αν η αυτόματη τετρακίνηση δείχνει να "ζορίζεται", τη λύση δίνει η επιλογή των κοντών σχέσεων μετάδοσης (4WD Low).
Στο δρόμο το νέο Cherokee παρουσιάζει μικρότερες κλίσεις στις στροφές, λιγότερες τάσεις πλεύσης και καλύτερα επίπεδα άνεσης.

Σε κακοτράχαλες διαδρομές, το νέο Cherokee περνάει… αέρα, ενώ θα προσπελάσει με αρκετή ευκολία πιθανές έντονες εδαφικές ανωμαλίες.

 
 Νέο Jeep Cherokee 3,7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λιτή σχεδίαση με μέτριας ποιότητας σκληρά πλαστικά
Βελτιωμένη άνεση και σταθερότητα στο δρόμο
Ροπάτος κινητήρας με 4άρι αυτόματο κιβώτιο
Νέα 4κίνηση