Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/2/2008
TEST
Σύγχρονος “καουμπόη”
Νέα 4κίνηση
Διαβάστηκε από 11615 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/2/2008
Οι επιλογές της αυτόματης τετρακίνησης και των κοντών σχέσεων γίνονται μέσω του νέου πιο πρακτικού χειριστηρίου.
Το καινούργιο Cherokee εφοδιάζεται με τη νέα πιο εξελιγμένη αυτόματη τετρακίνηση Selec-Trac II, καθώς και συστήματα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Descent Control σε συνδυασμό με το 4WD Low) και εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist), το οποίο κρατάει το πεντάλ των φρένων πατημένο για 2 δλ., προκειμένου να μην κυλήσει προς τα πίσω το όχημα. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μόνιμα στους πίσω τροχούς, ωστόσο ο οδηγός μέσω του πιο κομψού και πρακτικού χειριστηρίου, που βρίσκεται δίπλα από τον επιλογέα των ταχυτήτων, μπορεί να επιλέξει το 4WD Auto και το 4WD Low. Στην πρώτη επιλογή ρυθμίζεται αυτόματα η ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης (έως 42:58 στον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα), ενώ με τις κοντές σχέσεις μετάδοσης, το ESP απενεργοποιείται αυτομάτως και το κεντρικό διαφορικό "κλειδώνει".

 
 Νέο Jeep Cherokee 3,7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λιτή σχεδίαση με μέτριας ποιότητας σκληρά πλαστικά
Βελτιωμένη άνεση και σταθερότητα στο δρόμο
Ροπάτος κινητήρας με 4άρι αυτόματο κιβώτιο
Νέα 4κίνηση