Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/6/2009
TEST
Πολλαπλών δραστηριοτήτων
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 43621 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/6/2009
Σταθερό, άνετο και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης
Η σταθερότητα που επιδεικνύει το 3008 στις ευθείες είναι πολύ καλή, όπως αντίστοιχα ισχύει για την προσφερόμενη άνεση και ποιότητα κύλισης.
Όπως προείπαμε, το 3008 βασίζεται στην πλατφόρμα του 308, το οποίο διακρίνεται για την ισορροπημένη του οδική συμπεριφορά και την προσφερόμενη άνεση. Κάτι ανάλογο ισχύει και με το νέο crossover μοντέλο της γαλλικής φίρμας, το οποίο είναι σε θέση να καλύψει με ασφάλεια και ξεκούραστα μακρινά ταξίδια, όπου παράλληλα εκτιμάται ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και η προσεγμένη ηχομόνωση. Στις ευθείες παρουσιάζεται σταθερό και δεν εμπνέει καμία ανησυχία σε ταχύτητες ακόμα και κοντά στην τελική του, ενώ και στις ανοιχτές καμπές διατηρεί την κατευθυντικότητά του. Στις στροφές δεν προβληματίζει και πάλι, αφού εμφανίζει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και το ESP δεν το αφήνει να γλιστρήσει, με τον οδηγό να λαμβάνει καλεί αμεσότητα και βάρος από το τιμόνι, όχι όμως και πληροφόρηση. Επιπλέον, όσον αφορά στην έκδοση με τον turbo κινητήρα των 1,6 λτ., εφοδιάζεται με το σύστημα Dynamic Roll Control, το οποίο περιλαμβάνει στον πίσω ημιάκαμπτο άξονα ένα υδραυλικό σύστημα, που μοιάζει με τρίτο αμορτισέρ. Αυτό συνεργάζεται με τα δύο πίσω αμορτισέρ, όπου στις στροφές ή στους γρήγορους ελιγμούς μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο, ενώ στις ευθείες περιορίζει τις τάσεις πλεύσης, ενισχύοντας τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι - ελαστικά
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας, αντ. δοκός
Εμπρός φρέναΑερ. Δίσκοι 283 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 268 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.)38,9
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτροϋδραυλική
Στροφές τιμονιού2,9
Διάσταση ελαστικών*225/50 R17
*αυτοκινήτου δοκιμής

 
 Νέο Peugeot 3008 1,6 120HP
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά - Εξοπλισμός - Τιμή -Βαθμολογία