Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/6/2009
TEST
Πολλαπλών δραστηριοτήτων
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 43621 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/6/2009
Με ικανοποιητική ισχύ και επιδόσεις
Οι 114 πραγματικοί ίπποι του μοτέρ των 1,6 λτ. επαρκούν για να κινήσουν σε αξιοπρεπείς ρυθμούς το 3008.
Το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 1,6 λτ. με τους 120 ονομαστικούς ίππους (114 στο δυναμόμετρο) επαρκεί για να κινήσει σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα, συγκρίνοντας τις επιδόσεις του με άλλων μικρομεσαίων MPV έως 1,6 λτ. Η ελαστικότητα και το τράβηγμά του είναι καλό από τις μεσαίες κυρίως στροφές και άνω, όπου σε συνθήκες ταξιδιού διατηρεί χωρίς πρόβλημα ταχύτητες γύρω στα 150 χλμ./ώρα, αλλά και υψηλότερα, όπου όμως αρχίζει και ενοχλεί ο θόρυβος από το μοτέρ που φτάνει στην καμπίνα. Καλή είναι με τη σειρά της και η απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του δεξιού πεντάλ, καθώς και η προθυμία του να ανεβάζει στροφές μέχρι την κόκκινη περιοχή των 6.000 σ.α.λ.

Θόρυβος (db)
4η ταχ. 100 χλμ./ώρα69,6
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα68,9
5η ταχ. 120 χλμ./ώρα71,5
5η ταχ. 140 χλμ./ώρα73,6
Ρελαντί45,6
Μέσος όρος70,1

 
 Νέο Peugeot 3008 1,6 120HP
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά - Εξοπλισμός - Τιμή -Βαθμολογία