Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/12/2009
TEST
Πασπαρτού!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 21628 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/12/2009
Καλές επιδόσεις αλλά μέτριο τράβηγμα "χαμηλά"
Οι επιδόσεις που προσδίδει το turbo μοτέρ των 2,0 λτ. με τους 210 ίππους ικανοποιούν, όχι όμως και το τράβηγμά του στις χαμηλές στροφές.
Το 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 210 ίππων είναι σε θέση να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα των 1,7 τόνων περίπου, ωστόσο το πιο βασικό του μειονέκτημα αποτελεί η έλλειψη ισχύος κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. Όμως μετέπειτα βελτιώνεται το τράβηγμα και η απόκρισή του στο πεντάλ του γκαζιού, ανεβάζοντας γρήγορα ρυθμούς. Επιπλέον, οι μακριές σχέσεις μετάδοσης δεν ευνοούν ιδιαίτερα τις επιταχύνσεις εν κινήσει, αλλά "κρατούν" χαμηλά τις στροφές του κινητήρα (π.χ. σε ρυθμούς ταξιδιού) μαζί με το θόρυβο.

 
 Saab 9-3X 2,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
Τετρακίνηση
Εσωτερικό
Χώροι
Εξοπλισμός - Τιμή - Τεχνικά χαρακτηριστικά- Βαθμολογία