Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/9/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/9/2003
Test mtx
Πιο ώριμο
Στο δρόμο
H αίσθηση σιγουριάς που εισπράττει ο οδηγός κατά την κίνηση του Ignis 4x4 είναι απόρροια της αύξησης του μήκους των μετατροχίων εμπρός και πίσω καθώς και των ρυθμίσεων που έχουν γίνει στην ανάρτηση. Η τελευταία δεν έχει αλλάξει από πλευράς δομής (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άκαμπτος άξονας με στήριξη τριών σημείων πίσω) αλλά από πλευράς γεωμετρίας και δείχνει να προσεγγίζει καλύτερα τη χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και οδική συμπεριφορά με το δεύτερο τομέα πάντως να υπερτερεί. Κι αυτό γιατί η ανάρτηση έχει μεν ικανοποιητικού μεγέθους διαδρομή ώστε οι ανωμαλίες να απορροφούνται, όμως η ρύθμιση είναι σχετικά σκληρή με αποτέλεσμα να υπάρχουν ορισμένες νευρικές αντιδράσεις (κυρίως από τον πίσω άξονα σε εγκάρσιες "ανομοιομορφίες" του δρόμου) ενώ δεν είναι λίγες και οι περιπτώσεις όπου η διέλευση π.χ. από λακκούβες, δεν επηρεάζει μεν την άνεση των επιβατών αλλά συνοδεύεται από θόρυβο. Σε δρόμο με στροφές το Ignis είναι κατά βάση ουδέτερο και μόνο υπό πολύ μεγάλη πίεση θα παρουσιάσει υποστροφή η οποία όμως σπάνια θα εξελιχθεί τόσο ώστε να απαιτήσει διόρθωση. Αξιόλογο είναι το σύστημα διεύθυνσης το οποίο έχει πολύ καλή αίσθηση σε κάθε επίπεδο ταχύτητας και σίγουρα πρόκειται για μία από τις επιτυχημένες εφαρμογές συστήματος ηλεκτρικής υποβοήθησης. Θετικές εντυπώσεις άφησαν τα φρένα ενώ ανάμεικτα σχόλια προκάλεσε ο επιλογέας του κιβωτίου ο οποίος έχει σφικτή αίσθηση αλλά και ελαφρώς μεγάλες διαδρομές.
Ουδέτερο, ασφαλές και ενίοτε και διασκεδαστικό είναι το Ignis στην τετρακίνητη έκδοσή του όπου το επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας είναι φυσικά αυξημένο.

Τα φαρδιά ελαστικά 185/60 R15 διατίθενται προαιρετικά.

 
 Νέο Suzuki Ignis 1,3 4x4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο