Opel Ampera: με 500 χιλ. αυτονομία

6.755 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2011)

Η Opel προάγει την έννοια ΅mobiltyΆ και εκπληρώνει την υπόσχεσή της: το επαναστατικό, κομψό και πρακτικό Opel Ampera είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Ευρώπης που παρέχει απεριόριστη ελευθερία κινήσεων. Οι πρώτες παραδόσεις του μοντέλου μαζικής παραγωγής θα ξεκινήσουν πριν το τέλος της χρονιάς.

Η τιμή του στη Γερμανία θα είναι τα 42.900 ευρώ

Το Ampera, θα αρχίσει να πωλείται αργότερα μέσα στη χρονιά

Το Ampera, θα αρχίσει να πωλείται αργότερα μέσα στη χρονιά

H συνολική αυτονομία του υπερβαίνει τα 500 χιλιόμετρα

H συνολική αυτονομία του υπερβαίνει τα 500 χιλιόμετρα

Το ηχοσύστημα Bose® της Σειράς Energy Efficient καταναλώνει 50% λιγότερη ενέργεια από ένα συμβατικό ηχοσύστημα

Το ηχοσύστημα Bose® της Σειράς Energy Efficient καταναλώνει 50% λιγότερη ενέργεια από ένα συμβατικό ηχοσύστημα

Η άμεση ροπή των 370 Nm επιτρέπει επιτάχυνση από στάση στα 100 χ.α.ω. σε περίπου 9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 161 χ.α.ω.

Η άμεση ροπή των 370 Nm επιτρέπει επιτάχυνση από στάση στα 100 χ.α.ω. σε περίπου 9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 161 χ.α.ω.

Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί την προηγμένη μονάδα ηλεκτροκίνησης 150 ίππων

Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί την προηγμένη μονάδα ηλεκτροκίνησης 150 ίππων

  • Η τιμή του στη Γερμανία θα είναι τα 42.900 ευρώ
  • Το Ampera, θα αρχίσει να πωλείται αργότερα μέσα στη χρονιά
  • H συνολική αυτονομία του υπερβαίνει τα 500 χιλιόμετρα
  • Το ηχοσύστημα Bose® της Σειράς Energy Efficient καταναλώνει 50% λιγότερη ενέργεια από ένα συμβατικό ηχοσύστημα
  • Η άμεση ροπή των 370 Nm επιτρέπει επιτάχυνση από στάση στα 100 χ.α.ω. σε περίπου 9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 161 χ.α.ω.
  • Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί την προηγμένη μονάδα ηλεκτροκίνησης 150 ίππων
Το Ampera κινείται συνεχώς με ηλεκτρισμό. Μία ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί μία προηγμένη μονάδα ηλεκτροκίνησης 150 ίππων που προσφέρει αυτονομία μεταξύ 40-80 χιλιομέτρων αποκλειστικά με ηλεκτρική λειτουργία και μηδενικούς ρύπους-ανάλογα με τη διαδρομή, το οδηγικό στυλ και τη θερμοκρασία-με μία πλήρη φόρτιση. Σύμφωνα με τον κανονισμό ECE R101 για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, το Ampera καταναλώνει κάτω από 1,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα και εκπέμπει λιγότερο από 40 γρ./χιλιόμετρο CO2 (προκαταρκτικά δεδομένα).Στο δρόμο, το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης Voltec του Ampera προσφέρει ζωηρές επιδόσεις και μία απαράμιλλη οδηγική εμπειρία. Η άμεση ροπή των 370 Nm επιτρέπει επιτάχυνση από στάση στα 100 χ.α.ω. σε περίπου 9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα στα 161 χ.α.ω. Το Ampera κινείται ηλεκτρικά, σχεδόν αθόρυβα, με ισχύ από τη μπαταρία ενώ τα χαρακτηριστικά NVH είναι αισθητά βελτιωμένα ακόμα και στο πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας. H συνολική αυτονομία του υπερβαίνει τα 500 χιλιόμετρα χάρη στο βενζινοκινητήρα επέκτασης της αυτονομίας του. Αυτός ενεργοποιείται αυτόματα για την παραγωγή ηλεκτρισμού εάν και εφόσον η μπαταρία έχει φτάσει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης.

Το Ampera, θα αρχίσει να πωλείται αργότερα μέσα στη χρονιά

Το Ampera, θα αρχίσει να πωλείται αργότερα μέσα στη χρονιά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Επαναστατικό σύστημα Voltec
Η ηλεκτρική μονάδα κίνησης που βρίσκεται κάτω από το καπό μαζί με το βενζινοκινητήρα αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα έλξης, έναν ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια και ένα σετ πλανητικών γραναζιών που βελτιώνει τη συνολική απόδοση, μειώνοντας τη συνδυασμένη περιστροφική ταχύτητα των ηλεκτροκινητήρων. Αντίθετα με ένα συμβατικό κινητήρα, δεν υπάρχουν σχέσεις μετάδοσης με κλιμάκωση. Στο πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας, που ενεργοποιείται όποτε η μπαταρία φτάνει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης, η ηλεκτρική ισχύς από τη γεννήτρια μεταφέρεται στον ηλεκτροκινητήρα έλξης. Η γεννήτρια λειτουργεί μέσω ενός πολύ αποδοτικού βενζινοκινητήρα 1.4-λίτρων, 86 ίππων.
Η μονάδα της μπαταρίας σχήματος Τ, βάρους 198 κιλών και εγκατεστημένης χωρητικότητας 16 kWh τοποθετείται στο κεντρικό τούνελ του οχήματος και προστατεύεται από ράγες υψηλής αντοχής Martensite. Αποτελείται από 288 πρισματικές κυψέλες μπαταρίας ιόντων λιθίου και είναι διαμορφωμένη για βέλτιστη απόδοση και αντοχή. Για πρώτη φορά στη βιομηχανία, χρησιμοποιεί θερμικό σύστημα διαχείρισης υγρών και είναι το μοναδικό σύστημα μπαταρίας μαζικής παραγωγής που μπορεί να θερμαίνεται και να ψύχεται. Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Εναλλακτικών Συστημάτων Κίνησης της Opel στο Mainz-Kastel κοντά στο Rüsselsheim έπαιξε ουσιαστικό ρόλο στον προηγμένο σχεδιασμό της μπαταρίας.

Το Ampera επαναφορτίζεται εύκολα και εφοδιάζεται με ένα καλώδιο φόρτισης μήκους έξι μέτρων στο χώρο αποσκευών. Χρησιμοποιώντας μία στάνταρ ηλεκτρική πρίζα 230V/16A, οι ιδιοκτήτες μπορούν να επαναφορτίζουν πλήρως τη μπαταρία σε λιγότερο από τέσσερις ώρες και να προγραμματίζουν την ώρα φόρτισης ώστε να εκμεταλλεύονται τα χαμηλότερα τιμολόγια του δικτύου ηλεκτρισμού εκτός ωρών αιχμής.

Το ηχοσύστημα Bose® της Σειράς Energy Efficient καταναλώνει 50% λιγότερη ενέργεια από ένα συμβατικό ηχοσύστημα με παρόμοια απόδοση, ενώ η διάταξη των πέντε θυρών παρέχει εύκολη πρόσβαση για τέσσερις επιβάτες. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται πλήρως και ο χώρος αποσκευών προσφέρει 310 λίτρα.

Το Ampera, θα αρχίσει να πωλείται αργότερα μέσα στη χρονιά, και όπως όλα τα προϊόντα Opel, υποστηρίζεται από μία εγγύηση καινούργιου αυτοκινήτου ΅LifetimeΆ /160.000 χιλιομέτρων (Γερμανία/Βρετανία) και οκταετή επίσης /160.000 χιλιομέτρων εγγύηση για το σύστημα της μπαταρίας. Η τιμή του θα είναι τα 42.900 ευρώ (στη Γερμανία συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Λόγω διαφορετικών επιπέδων εξοπλισμού σε κάθε αγορά, οι τιμές διαμορφώνονται ανάλογα. Η πολιτική τιμολόγησης της Opel είναι σαφής καθώς περιλαμβάνει πάντα το συνολικό κόστος του αυτοκινήτου και της μπαταρίας. Τέλος, η εταιρεία εκτιμά ότι οι πωλήσεις του Ampera το 2012 θα φτάσουν στις 10.000 μονάδες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

citroen
test center