Το Infiniti M35h κέρδισε μια θέση στο βιβλίο Guinness World Records ως το γρηγορότερης επιτάχυνσης υβριδικό όχημα του κόσμου.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Infiniti M35h κέρδισε μια θέση στο βιβλίο Guinness World Records ως το γρηγορότερης επιτάχυνσης υβριδικό όχημα του κόσμου.

Ρεκόρ επιτάχυνσης για το υβριδικό Infiniti M35h

(21/9/2011)

Μία επίζηλη θέση στο βιβλίο του Guinness World Records εξασφάλισε το ολοκαίνουργιο Infiniti M35h, ως το γρηγορότερης επιτάχυνσης υβριδικό αυτοκίνητο του κόσμου.

Το τελευταίο δημιούργημα της Infiniti για την Ευρώπη, το υβριδικό M35h, κέρδισε τη θέση του στο βιβλίο του Guinness World Records ως το υβριδικό όχημα με την ταχύτερη επιτάχυνση. Πίσω από το τιμόνι του βρέθηκε ο δημοσιογράφος Tim Pollard και υπό την επίβλεψη των ανθρώπων του Guinness World Records, κατάφερε να καλύψει από στάση τα 400 μέτρα (1/4 μιλίου) μέσα σε 13,9031 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που αποτελεί το μέσο όρο όλων των προσπαθειών του Polland, ο οποίος δήλωσε: «Προσπάθησα να αλλάξω τις ταχύτητες χειροκίνητα, αλλά το αυτοκίνητο ήταν γρηγορότερο στην αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου των 7 σχέσεων. Τότε κάναμε τη γρηγορότερη προσπάθεια στα 13,8960 δλ.».

Ο εκπρόσωπος του Guinness World Records παραδίδει το βραβείο στον περιχαρή Tim Pollard, τον οδηγό του Infiniti M35h.

Ο εκπρόσωπος του Guinness World Records παραδίδει το βραβείο στον περιχαρή Tim Pollard, τον οδηγό του Infiniti M35h.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στη βρετανική πίστα του Santa Pod, έδρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος FIA Drag Racing, βρέθηκε ένα κανονικών προδιαγραφών Infiniti M35h. Στην εκκίνηση, το υβριδικό μοντέλο επωφελήθηκε από τη ροπή των 270 Nm του ηλεκτρικού κινητήρα των 68 ίππων, η οποία είναι διαθέσιμη από μηδενικές στροφές, ενώ ψηλά τη δουλειά έκανε το V6 μοτέρ των 3,5 λτ., το οποίο αποδίδει 306 ίππους και 250 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι 364 ίπποι. Κατόπιν όλων αυτών, το M35h βρέθηκε να τερματίζει στα 400 μέτρα με ταχύτητες υψηλότερες των 160 χλμ./ώρα. Η επίδοση αυτή, τοποθετεί το Infiniti στην ιεραρχία των γρήγορων μοντέλων δίπλα σε μοντέλα όπως η Lamborghini Countach του 1982 και λίγο πίσω από μερικές Porsche, Ferrari και Aston Martin. Το αποτέλεσμα γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό αν συνυπολογίσει κανείς τις εκπομπές CO2 των 162 γρ./χλμ., αλλά και τη μέση κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ. Από μόνη της η επίδοση του 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. ίσως να ήταν αρκετή, όμως στην Infiniti ήθελαν να τεστάρουν εαυτούς στην πιο απαιτητική δοκιμασία του 0-400 χλμ./ώρα.
SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
ETRANSIT VS ESPRINTER