Τα βήματα της εγκατάστασης υγραερίου
Διαβάστηκε από 116596 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2011
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τη διαδικασία που ακολουθείται για την εγκατάσταση υγραερίου σε ένα δημοφιλές 4κίνητο SUV που διαθέτει 4κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων.

Βήμα 1
Ξεκινώντας από το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, πρώτα τοποθετείται η φιάλη αποθήκευσης του υγραερίου, η οποία στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχει το κατάλληλο σχήμα και μέγεθος, ώστε να τοποθετηθεί στο χώρο του τροχού έκτακτης ανάγκης.
Βήμα 2
Η φιάλη αποθήκευσης του καυσίμου στερεώνεται και στη συνέχεια, βιδώνεται στο κέντρο της με 3 βίδες με το μεταλλικό τμήμα στο πάτωμα του χώρου αυτού του αυτοκινήτου, ώστε να είναι σταθερή σε κάθε περίπτωση.
Βήμα 3
Στη συνέχεια, τοποθετείται στο κέντρο της φιάλης η πολύ-βαλβίδα που αποτελείται από το φλοτέρ και από τη βαλβίδα διακοπής παροχής καυσίμου σε περίπτωση κάποια βλάβης ή διαρροής, για λόγους ασφαλείας.
Βήμα 4
Όσον αφορά στο τμήμα της φιάλης, αφού περαστεί η καλωδίωση και η σωλήνωση, το τελευταίο βήμα είναι να σφραγιστεί ο χώρος στο κέντρο της με ανάλογο κάλυμμα, ώστε, σε περίπτωση διαρροής, το καύσιμο να μην εισέλθει στην καμπίνα του οχήματος.
Βήμα 5
Ακόμα ένα τμήμα που τοποθετείται εξωτερικά και σε κοντινή απόσταση με τη φιάλη, είναι το στόμιο στο οποίο τοποθετείται η μάνικα στα ανάλογα πρατήρια καυσίμων, για τον ανεφοδιασμό του αυτοκινήτου με υγραέριο.
Βήμα 6
Συνεχίζοντας στο χώρο του κινητήρα, εδώ είναι ο πνεύμονας, στον οποίο εισέρχεται το υγραέριο και μέσω της θερμότητας μετατρέπεται σε αέρια μορφή, ώστε να συνεχίσει προς τον κινητήρα και το χώρο καύσης.
Βήμα 7
Για να θερμανθεί το υγραέριο, με ανάλογες αλλαγές, χρησιμοποιείται το ψυκτικό μέσο του κυκλώματος του κινητήρα, το οποίο πλέον εισέρχεται στο εσωτερικό του πνεύμονα.
Βήμα 8
Στη συνέχεια, αφού το καύσιμο έχει αέρια μορφή, εισέρχεται στο φίλτρο καυσίμου του συστήματος, ώστε να απομακρυνθούν τυχόν υπολείμματα και να αποφευχθεί κάθε περίπτωση δυσλειτουργίας του συστήματος ή του κινητήρα.
Βήμα 9
Τέλος, το καύσιμο φθάνει στα μπεκ απΆ όπου, με ίδιου μήκους σωληνάκια, καταλήγει στην πολλαπλή εισαγωγής. Κάθε σωληνάκι από τα μπεκ αναλαμβάνει και έναν από τους τέσσερις αυλούς εισαγωγής.
Βήμα 10
Τα σωληνάκια τοποθετούνται σε ειδικά παρεμβύσματα τα οποία για να τοποθετηθούν στους αυλούς εισαγωγής, έχουν ανοιχτεί ανάλογες οπές, από το μηχανικό που κάνει την τοποθέτηση του κιτ.
Βήμα 11
Για να λειτουργήσει το κιτ σωστά αλλά και για να συνεργαστεί με τον εργοστασιακό εγκέφαλο που αναλαμβάνει τη βασική λειτουργία του κινητήρα, τοποθετείται ακόμα ένας παράλληλος εγκέφαλος, ο οποίος ρυθμίζεται ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα.
Βήμα 12
Αυτός είναι ο διακόπτης από τον οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποιο καύσιμο θα χρησιμοποιεί ο κινητήρας (βενζίνη ή υγραέριο), αλλά και να ελέγξει τη στάθμη του υγραερίου στη φιάλη, μέσω της ανάλογης ένδειξης.
Βήμα 13
Αυτή είναι η τελική μορφή του μηχανοστασίου. Δεν υπάρχουν αλλαγές ούτε ιδιαίτερες μετατροπές σε καίρια τμήματα του κινητήρα, ενώ τα τρία βασικά τμήματα του κιτ βρίσκονται κάτω από το εργοστασιακό κάλυμμα του μοτέρ.

» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Τα οικολογικά οφέλη
» Ξέρετε ότι...
» Στο 1/2 περίπου πέφτει το κόστος των καυσίμων σας
» Η ελληνική πραγματικότητα
» Πόσο θα σας κοστίσει; Από τι εξαρτάται
» Mε τον «αέρα» της εγγύησης
» Και μετά την εγκατάσταση;
» Έρευνα: η συντριπτική πλειοψηφία δηλώνει ικανοποιημένη από τη μετατροπή σε LPG
» Από τι αποτελείται ένα σύστημα υγραερίου
» Τα βήματα της εγκατάστασης υγραερίου
» Πότε θα κάνω απόσβεση
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: ΑΦΙΕΡΩΜΑ

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Έρχονται: 8 SUV που περιμένουμε μέσα στο 2024

Mercedes=καινοτομία: Το Motorwagen, το ABS, το ESP & η S-Class

Με ανοιχτά παράθυρα ή κλιματισμό καις λιγότερο;

Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις στο αυτοκίνητό σου

«Πουντότζιτο»: Το γκάζι για όλες τις τσέπες που αγαπήθηκε όσο λίγα

Τεχνικό: Πώς το Audi Q4 e-tron έχει περισσότερα άλογα αλλά μεγαλύτερη αυτονομία;

Αλλο το air condition & άλλο το clima | Το «φθηνό» & το «καλό»

10 diesel προτάσεις στην ελληνική αγορά

Cruise control: Το ξέρεις ότι μερικές φορές «καίει» περισσότερο;

Δυναμικό «παρών» από την Toyota στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι