" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Για πρώτη φορά στην μακρά ιστορία του, το VW Golf (κατασκοπευτική εικόνα) θα δεχθεί μια ανανέωση, η οποία αναμένεται σε 2 περίπου χρόνια.

Στον νέο προφυλακτήρα ξεχωρίζουν τα πολυγωνικά πάνελ στα άκρα του, τα οποία φέρουν και τις λωρίδες LED των προβολέων ομίχλης, ενώ ελαφρώς αλλαγμένη είναι και η γρίλια της μάσκας.

Το VW NMC concept της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου, ήταν αυτό που μας έδειξε τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας στο εμπρόσθιο τμήμα.

Νέα μοτέρ θα έχει το ανανεωμένο Golf, με κορυφαίο όλων αυτό του R με τους 300 ίππους.

Αναβαθμίζεται το Golf

Διαβάστηκε από 21764 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/7/2015

Για πρώτη φορά στην ιστορία του Golf, η VW σχεδιάζει να το ανανεώσει, προσδίδοντάς του μια πιο εμφατική σχεδίαση εμπρός, αλλά και νέους κινητήρες TSI και TDI 1,0 και 1,4 λίτρων αντίστοιχα.

 
Η 7η γενιά του VW Golf λανσαρίστηκε στην Ευρώπη στα τέλη του 2012, έχοντας ήδη καταφέρει να ακολουθήσει την κορυφαία εμπορική πορεία όλων των προκατόχων του. Το αυτοκίνητο, μπορεί σε ό,τι αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση να μην άλλαξε σημαντικά (αποτελεί μια… φυσιολογική εξέλιξη των προηγούμενων Golf), όμως βασίστηκε σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, το περίφημο MQB δάπεδο, το οποίο το βοήθησε από τη μια να μειώσει το βάρος του, ενώ από την άλλη, του προσέδωσε ακόμη πιο ενδιαφέροντα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά.

Ωστόσο, σε ό,τι αφορά στην εμφάνισή του, η VW φαίνεται ότι έχει δώσει το «πράσινο φως», ώστε μέσα στην επόμενη διετία να έλθει η ανανεωμένη εκδοχή της 7ης γενιάς Golf, επικεντρώνοντας στην αλλαγή τμημάτων της εμφάνισής του. Αυτό για τη VW είναι κάτι εντελώς νέο, αφού ουδέποτε ένα Golf δεν έχει κάνει facelift. Ακόμη και πριν από περίπου 6 χρόνια, όταν το Golf V συμπλήρωσε 4 χρόνια παρουσίας στην αγορά, η VW προτίμησε να το αντικαταστήσει με το Golf VI και όχι να προβεί σε κάποια ανανέωσή του, παρότι το 6ης γενιάς μοντέλο άλλαξε ουσιαστικά μόνο τη σχεδίασή του σε σχέση με το προηγούμενο.


Έμπνευση από το VW NMC concept
Για το ανανεωμένο Golf, οι αλλαγές στη σχεδίασή του θα επικεντρωθούν στο εμπρόσθιό του τμήμα, εκεί όπου η VW θα ακολουθήσει τις νέες γραμμές που μας έδειξε το πρωτότυπο NMC (New Midsize Coupe) της πρόσφατης Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Με βάση τις πληροφορίες των «κατασκόπων» μας λοιπόν, το ανανεωμένο Golf θα λάβει τον ίδιο προφυλακτήρα με αυτόν του πρωτότυπου, όπου ξεχωρίζουν τα πολυγωνικά πάνελ στα άκρα του, τα οποία μάλιστα φέρουν και τις λωρίδες LED των προβολέων ομίχλης. Ελαφρώς αλλαγμένη θα είναι και η γρίλια της μάσκας, η οποία θα φιλοξενεί και πάλι το ευμέγεθες λογότυπο της VW. Το τελικό αποτέλεσμα, με βάση πάντα την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που διαθέτουμε, αναμένουμε να δώσει στο Golf μια πιο εμφατική παρουσία εμπρός, τονίζοντας το δυναμισμό του. Από εκεί και πίσω πάντως, οι αλλαγές στο υπόλοιπο αμάξωμα του αυτοκινήτου δεν αναμένεται να είναι σημαντικές, αν και αναμένεται να υπάρξει κάποιο μικρό ραφινάρισμα και στον πίσω προφυλακτήρα και τα πίσω φωτιστικά.


Με νέους κινητήρες TSI και TDI
Στο ανανεωμένο
VW Golf δεν αναμένουμε αλλαγές σε ό,τι αφορά στο πλαίσιο και την ανάρτησή του, από τη στιγμή που άλλωστε η πλατφόρμα MQB δεν έχει κλείσει ακόμη 2ετία από την πρώτη της εμφάνιση. Πλέον, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στους κινητήρες, εκεί όπου το ανανεωμένο Golf θα φέρει δύο νέα και άκρως ενδιαφέροντα μοτέρ. Αρχικά, στους κινητήρες βενζίνης, θα δούμε και στο Golf τον νέο 1.000άρη TSI κινητήρα που έχει κάνει το ντεμπούτο του στο μικρό SUV Taigun, ενώ θα τον δούμε και στο ανανεωμένο Polo στην έκδοση BlueMotion με 95 άλογα. Ανανεωμένοι θα έλθουν και οι 1,2 TSI, οι οποίοι θα αυξήσουν την ισχύ τους στους 90 και 110 ίππους, από 85 και 105 ίππους στην τωρινή τους έκδοση.

Σε ό,τι αφορά στο πεδίο των diesel, θα έχουμε και εδώ ένα νέο μοτέρ, τον ολοκαίνουργιο, 3κύλινδρο 1,4 TDI με 90 ίππους και αρκετή ροπή 230 Nm. Φυσικά, οι νέοι κινητήρες θα συνδυαστούν και πάλι με μηχανικά κιβώτια 6 σχέσεων, αλλά και με το διπλού συμπλέκτη DSG κιβώτιο των 7 σχέσεων. Στην κορυφή τέλος των επιλογών, το Golf GTI αναμένεται να μείνει αμετάβλητο με 220 και 230 ίππους, ενώ θα υπάρχει και το νέο Golf R που λανσαρίστηκε μόλις πρόσφατα, με απόδοση στους 300 ίππους.

Το ανανεωμένο Golf αναμένεται να είναι έτοιμο την άνοιξη του 2016.

 
  • KOSTAS

    150.000χλμ με tsi και fsi και δεν εχω συμπληρώσει ούτε σταγόνα 8 χρόνια, με καλό στρώσιμο και κανονική χρήση.

      21
  • Stathis

    Μην βρίζουμε μόνο τα VW σωστά..Για δείτε τα D4D μοτεράκια που πάει η ανάκληση σύνεφο πλέον με το λάδι που αγνοείται..

      17
  • LGT

    Ρηξικέλευθες αλλαγές στο σχέδιο. Πραγματικά δεν το περίμενα από την VW. Όταν πια μας λέει η VW ότι έχει νέο μοντέλο είμαστε σίγουροι ότι είναι το ίδιο με το παλιό.

      13
  • Νίκος

    Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία .- Αφήστε τους κομπλεξισμούς πια! Ξαφνικά τα VW έγιναν ζημιάρικα. Δεν λέω οτι είναι τα πιο αξιόπιστα αλλά δεν είναι ούτε Ιταλικά ούτε Γαλλικά. Τα Ιαπωνικά ΙΣΩΣ είναι πιο αξιόπιστα αλλά ρίξτε μια ματιά στην τιμή του Yaris και μετά πείτε για ακρίβεια!

      9
  • Nolian

    OLOI ESEIS POY VRIZETE TO GOLF KAI TH VW TO KSERETE OTI TO PROTO 6 MHNO TOY 2015 TO GOLF EINAI PROTOS SE POLISIS STHN EYROPH ME 275848 MONADES? KAI ME MEGALI DIAFORA APO TO DEYTERO POU EINAI TO FIESTA? H VW EINAI PROTOI SE POLISIS ETERIA STH EYROPH,TYXEO AYTO?EINAI TYXEO OTI APO TO 1976 PO PROTOEMFANISTIKE TO GOLF EXEI POYLISI PANO APO 30000000 MONADES? NAI KALA AKOYSATE KAI EINAI TO PIO EPYTIXHMENO AYTOKINITO STON KOZMO?TYXEO OLA AYTA? KAI STHN ELLADA TO PROTO 6 MHNO TOY 2015 TO GOLF HTAN PROTO SE POLISIS.GIA AYTO AFISTE TIS ANOISIES POU AKOUO TOSO KAIRO KAI NA EISTAI REALISTES.TO GOLF EINAI ENAS THRYLOS KAI TO EXEI APODEIKSI 40 XRONIA

      6
  • MANOLIS

    Δεν είχα ποτέ golf, είμαι Ιταλόφιλος, αλλά όπως όλοι που το ζηλεύουν και το υποτιμούν έτσι και εγώ θεωρώ οτι είναι υπερτιμημένο. Ας φροντίσει η ΚΟΣΜΟΚΑΡ να ρίξει το κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών και τότε ...μόνον golf θα βλέπουμε στους δρόμους.

      5
  • jim

    Υπερκτιμημένο αμάξι όσο δεν πάει με φοβερό marketing από την VW,αν είναι τόσο καλό γιατί δεν δίνει 7 χρόνια εγγύηση που δίνει η ΚΙΑ πχ,ένα παραμύθι πλέον είναι και απευθύνεται στους απανταχούς fashion victims της μάρκας.

      4
  • Χρηστος

    Προς autotriti :Θερμη παρακληση...γραψτε απο κατω οτι δεν θα δημοσιευονται κειμενα σε greeklish.Ειλικρινα ειναι αηδια και δεμπορουμε κ να θελουμε να διαβασουμε ενα σχολιο.Επισης το ιδιο να ισχυει και για οσους γραφουν με κεφαλαια.

      4
  • xaris

    Στο νέο μοντέλο μετά από πόσο χρόνο αλλάζουν χρώμα τα πλαστικά και μετά από πόσο χρόνο χάνονται οι ενδείξεις στους διακόπτες;; Ο ουρανός πότε ξεκολλάει;;

      4
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Για το golf έχουν γραφτεί διάφορα. απο το 2007 που εμφανιστηκαν οι κινητηρες tsi πολλά περιοδικά αυτοκινήτου το έχουν θεοποιήσει. το καλυτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας, ο βασιλίας της κατηγορίας και άλλα τετοια.... τιποτα απ όλα αυτά δεν ισχύει, οπως ειναι τα astra, auris, focus, τέτοιο είναι και το golf, ενα μικρομεσαίο αυτοκίνητο που έχει υποστεί τρελή διαφήμιση και όλοι έτρεξαν να το αγοράσουν. φθηνοκατασκευή είναι αν το κοιτάξεις σε μηχανικό επίπεδο. καλύτερο είναι σε κατασκευή σε μηχανικό επίπεδο το τουοτα auris 1.6 απ ότι το golf 1.4 tsi με 122 ιππους απ ότι τα είχα κοιτάξει πριν μερικά χρόνια. μάλιστα μερικοί το είχαν συγκρίνει με τη bmw 1 και το θεωρούσαν καλύτερο απο τη bmw. απαράδεκτα πραγματα μηχανικά το golf είναι τελείως ψεύτικο μπροστά στη bmw.

      2
  • ArisP

    Εχει να πεσει κλαμα στα συνεργεια..γι αυτο παρτε ιταλικα αυτοκινητα : fiat, alfa romeo , Lancia..E ΡΕ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΕΔΩ !!!

      2
  • Gerry

    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΗΣ VW ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ, H BMW KAI H MERCEDES ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΑ ΡΕ ΤΣΑΚΑΛΙΑ?

      1
  • jim

    Υπερκτιμημένο αμάξι όσο δεν πάει με φοβερό marketing από την VW,αν είναι τόσο καλό γιατί δεν δίνει 7 χρόνια εγγύηση που δίνει η ΚΙΑ πχ,ένα παραμύθι πλέον είναι και απευθύνεται στους απανταχούς fashion victims της μάρκας.

      1

5 λάθη στην αγορά ελαστικών

Τράκαρες; Ο φιλικός διακανονισμός θα σε "σώσει"

Είσαι προστατευμένος από τους κλέφτες;

Αυτόματο VS Χειροκίνητο

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Dacia Sandero Stepway

Διαθέσιμο το νέο Ford Focus Active

To pick-up της Τesla;

Nέο Renault Kangoo Z.E Concept (+video)

Νιώσε ανίκητος με την GLA. It is time.

Ήρθε η νέα DBS Superleggera Volante

Πρώτες τιμές για τη νέα Mercedes GLS

Η Ford γιορτάζει 55 χρόνια Μustang

Τα top 5 μικρά diesel σε κατανάλωση

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »